Page 48 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 48

TEST        Royal Enfield

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Himalayan 450
               Himalayan 411 παρουσιάστηκε στις αρχές         Τεχνικά χαρακτηριστικά

               του 2016 και αποτέλεσε το πνευματικό παι-
                                                               Κινητήρας
        H του CEO, Siddhartha Lal. Ήταν πολύ δι-              Τύπος       4T, 1K, Υ/Ψ, 4β, 2ΕΕ  Eπιδόσεις   2,08
               δί
                                                                                           0-50 χλμ./ώρα (δλ.)
        αφορετική από τις Royal Enfield που παράγονταν        Κυβισμός (κ.εκ.)       452   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   7,3
        μέχρι τότε (και γενικά τις Royal Enfield) και αμέ-    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 84 Χ 81,5  50-100 χλμ./ώρα (δλ.)4η  4,98
                                                                                     11.5
        σως  προκάλεσε  αίσθηση.  Οι  τελευταίες  αλλαγές     Συμπίεση (:1)    40,02/8000  Απόσταση ακινητοποίησης  42
                                                                                           100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)
                                                              Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        ήρθαν  το  2021,  με  την  προσθήκη  βοηθημάτων       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    4,09/5500
        όπως το Tripper Navigation, όμως το βασικό “πα-       Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
                                                              Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   17
        ράπονο” των οπαδών παρέμενε. Η Himalayan με           Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.)  3,8
        τους  24,5  ίππους  ήταν  αδύναμη.  Φτάνοντας  στα

        τέλη  του  2023  η  Royal  Enfield  παρουσίασε  επί- ξεχωρίζει αμέσως. Αποκτά μια πολύ πιο ρέουσα
        σημα τον “διάδοχο” της Himalayan 411, με δυνα- μορφή από το σχετικά “τετραγωνισμένο” προηγού-
        τότερο κι-νητήρα και - κατά δηλωσή της - ούτε μια  μενο μοντέλο, με μόνο κοινό γνώρισμα στη μού-
        βίδα ίδια με τον προκάτοχό της. Πάμε να δούμε  ρη τον στρογγυλό LED προβολέα. Το φτερό έχει
        λοιπόν την Himalayan 450!                             μεγαλώσει  και  έχει  αλλάξει  σχήμα,  ενώ  το  ίδιο
          Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής                      έχει συμβεί και στο ντεπόζιτο, το ο-ποίο μεγάλω-
          Αυτή η δήλωση της Royal Enfield μπορεί να εντο- σε και κατά δύο λίτρα, αγγίζοντας τα 17. Από εκεί
        πιστεί ακόμα και στο εμφανισιακό κομμάτι. Αν και  και πέρα ακολουθεί το χαμήλωμα μέχρι τη σέλα, η

        ξεκάθαρα  Enfield  (και  ξεκάθαρα  Himalayan),  το  οποία στέκεται στα 825mm πάνω από το έδαφος
        νέο μοντέλο είναι επίσης αρκετά διαφορετικό και  (25mm ψηλότερα από την 411) και τέλος έχουμε















































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     48
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53