Page 44 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 44

TEST        Triumph

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Scrambler 1200 X
        σιωδώς και με το παραπάνω σε ανοιχτές και κλειστές
        στροφές, όπως και στις αλλαγές κατευθύνσεων, γι-
        νόμενη ένα παιχνίδι στα χέρια του αναβάτη που μπο-
        ρεί να εξερευνήσει «όλον τον κόσμο» παίζοντας στη
        σέλα της. Γενικά ο δικύλινδρος κινητήρας της «λα-
        τρεύει» την οδήγηση σε χαμηλές και μεσαίες στρο-

        φές, όπου η ροπή κάνει πάρτι, ενώ δεν θα σου αρνη-
        θεί το κάτι παραπάνω ακόμα και κοντά στα κόκκινα.
        Στο χώμα θα ανταπεξέλθει στο ρόλο της, ενώ μπορεί
        να οδηγηθεί εύκολα και απλά ακόμα και από ανα-
                                                              Χωρίς ξεσπάσματα και με άφθονη ροπή όπου
        βάτες με μικρή έως και μηδαμινή εμπειρία στο Off  τη ζητήσεις, ο κινητήρας του Scrambler 1200 X
        Road.                                                 συμβάλλει τα μέγιστα στο να σε προκαλέσει να
         Τα φρένα έχουν ωραία αίσθηση και σε κάνουν να        «παίξεις» μαζί του.
        σκέφτεσαι ότι ίσως οι τετραπίστονες Brembo να ήταν

        λίγο Too Much για το συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς
        οι δαγκάνες της Nissin κάνουν εξαιρετικά τη δου-
        λειά τους (αν και θέλουν ένα κλικ πιο δυνατό πάτη-
        μα οι μανέτες). Από την άλλη οι αναρτήσεις τείνουν
        προς το μαλακό, το οποίο είναι μια χαρά για μέσα
        στην πόλη, όμως όταν αρχίσεις να πιέζεις λίγο παρα-
        πάνω στους ορεινούς δρόμους θα σε κάνει να θέλεις
        την ρύθμιση της επαναφοράς που είχε το προηγού-
        μενο μοντέλο. Βέβαια η σχετικά μειωμένη διαδρομή        Η άποψή μας
        και συνεπαγωγικά το χαμηλότερο ύψος σέλας έκα-

        ναν το μοντέλο να είναι αυτό που ήθελε η Triumph         Η Triumph μάζεψε τα διδάγματα από τα προ-
        εξαρχής, δηλαδή μια μοτοσυκλέτα που θα είναι πιο        ηγούμενα  Scrambler  μοντέλα  της  και  πλέον
        στοχοπροσηλωμένη  στο  δρόμο  και  πιο  «πολιτική»      πραγματικά έκανε τη διαφορά ανάμεσα στις δύο
        από την «πολεμική» XE, οπότε το νέο μοντέλο εξυ-        εκδόσεις. Η XE παραμένει η πιο χωμάτινη και
        πηρετεί άρτια το σκοπό του. Συνολικά λοιπόν, η οδη-     πιο «extreme», ενώ τώρα η X παίρνει επάξια τον
        γική της συμπεριφορά είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο,       ρόλο που προοριζόταν για αυτήν, αποτελεί δη-
        με δυνατή ποιότητα κύλισης και έναν ακραία Fun to       λαδή μια πραγματικά All Around μοτοσυκλέτα,

        Ride χαρακτήρα.                                         με δυνατά στοιχεία παντού και χωρίς υπερβο-
                                                                λές και ελλείψεις. Μπορείς με αυτήν να κάνεις
                                                                το καθημερινό Commuting σου με στιλ ή να γυ-
                                                                ρίσεις τον κόσμο – και τα δύο με την ίδια άνεση.
                                                                Η επιλογή είναι δική σου…


                                                                     Εμφάνιση, Οδηγική συμπεριφορά,

                                                                     Απόδοση Κινητήρα
                                       Εξοπλισμός αναβάτη
                             Κράνος: ΜΤ Helmets Synchrony
                                  Duo Tourer (Moto Market)           Ζέστη από τον κινητήρα
                          Μπουφάν: LS2 Alba (Κιούπης Ά.Ε.)
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49