Page 40 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 40

TEST        Triumph

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Scrambler 1200 X
          Κινητήρας                         Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           χός του είχε ένα πλήρως ρυθμιζό-
          O  κινητήρας  δεν  φέρει  μεγά-                                     μενο πιρούνι της Showa και αμορ-
        λες  αλλαγές  κατά  το  πέρασμα       Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτόΑτσάλινο    τισέρ  της  Öhlins,  επίσης  πλήρως
        από το XC στο X και ουσιαστικά                  σωληνωτό με ατσάλινες    ρυθμιζόμενο.  Και  εδώ  έχουμε  την
                                                            δοκούς ενίσχυσης
        παραμένει ο ίδιος κινητήρας των     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          πρώτη «κίνηση» της Triumph για να
        1.200cc  που  γνωρίσαμε  στην       Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi  170  κατεβάσει το κόστος σε σχέση με το
                                            Διαδρομή (χλστ.)
        Bonneville.  Πρόκειται  για  μια    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό   προηγούμενο μοντέλο.
        υγρόψυκτη,  οκταβάλβιδη,  δικύ-     αμορτισέρ Marzocchi, ΠΕ    170      Η  Marzocchi  αναλαμβάνει  τις
                                            Διαδρομή (χλστ.)
        λινδρη εν σειρά μονάδα, με δύο      Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/310, 2Ε, ABS  αναρτήσεις  και  εφοδιάζει  τη  νέα
        επικεφαλής εκκεντροφόρους και       Φρένα Π (χλστ.)   Δ/255, 1Ε, ABS  Scrambler με ένα μη ρυθμιζόμενο
        με γωνία στροφάλου στις 270°. Η απόδοσή του δεν  πιρούνι διαδρομής 170mm (30mm λιγότερα από την
        άλλαξε και έτσι φτάνει τους 90 ίππους και τα 110 Nm  XC), ενώ αντίστοιχη μείωση διαδρομής έχει και το
        ροπής, όμως αλλαγές στις ρυθμίσεις φέρνουν τη δύ- αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, στο οποίο υπάρ-

        ναμη από λίγο πιο νωρίς σε σχέση με τον προκάτοχό  χει η δυνατότητα ρύθμισης μόνο της προφόρτισης.
        του (στις 7.000 σ.α.λ. και στις 4.250 σ.α.λ. αντίστοι-  Τα φρένα επίσης αποχαιρετούν τις τετραπίστονες
        χα), ενώ η ροπή είναι παρούσα σε ικανοποιητικότα- δαγκάνες Brembo M50 και στη θέση τους βρίσκου-
        το βαθμό σε όλο το εύρος. Συνεργάζεται με έναν συ- με διπίστονες δαγκάνες της Nissin, οι οποίες πιάνουν
        μπλέκτη υποβοήθησης που κάνει το σταμάτα ξεκίνα  πάνω σε δύο δίσκους 310mm (10mm λιγότερα από
        παιχνίδι και με εξατάχυτο κιβώτιο, με πολύ ομαλή  πριν), ενώ πίσω έχουμε έναν δίσκο 255mm, με μο-
        λειτουργία.                                           νοπίστονη δαγκάνα Nissin. Στα θετικά της εξίσωσης
          Το  ηλεκτρόγκαζο  χαρίζει  τη  δυνατότητα  ύπαρ- πρέπει να προσθέσουμε το πέρασμα του Cornering
        ξης Riding Mode και το Scrambler 1200 X έχει πέ- ABS στον βασικό εξοπλισμό, κάτι που πριν υπήρχε
        ντε (Rain, Road, Sport, Off-Road, User), με διαφορές  μόνο στην έκδοση XE. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι

        στην απόκριση της ισχύος και στην παρεμβατικότητα  παρά την αλλαγή από τετραπίστονες Brembo σε διπί-
        των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ στο πρόγραμ- στονες Nissin, η απόσταση φρεναρίσματος παραμέ-
        μα User ο αναβάτης μπορεί να φέρει αυτές τις πα- νει σε πολύ καλά για την κατηγορία επίπεδα, καθώς
        ραμετροποιήσεις στα μέτρα του. Σε αντίθεση με την  η Triumph Scrambler 1200X χρειάστηκε 42,95 μέ-
        προηγούμενη  έκδοση,  το  Traction  Control  με  λει- τρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χλμ./
        τουργία Cornering (το οποίο όπως και το ABS μπορεί  ώρα.
        να απενεργοποιηθεί) περνάει στον στάνταρ εξοπλι-       Οι ακτινωτές ζάντες έχουν διάμετρο 21” και 17” και
        σμό, ενώ απουσιάζει πλέον το Cruise Control.          ντύνονται  με  Tubeless  ελαστικά  90/90  και  150/70

          Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6 λίτρα ανά  εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
        100 χλμ, ενώ μπορείς να την δεις να πέφτει σχεδόν
        μισό λίτρο κάτω σε συνθήκες ταξιδιού, φτάνοντας τα    Τεχνικά χαρακτηριστικά
        5,6. Από άποψη επιδόσεων, οι μετρήσεις μας έδει-      Κινητήρας                    Eπιδόσεις
        ξαν ότι η Triumph Scrambler 1200 X χρειάζεται 4,2”    Τύπος       4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,66
                                                                                    1200
                                                              Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                           0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
                                                                                                            4,2
        για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα και 5,03” για να επι-   Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 97,6 Χ 80  0-160 χλμ./ώρα (δλ.)  10,55
                                                                                      11
        ταχύνει από τα 60 στα 120.                            Συμπίεση (:1)      90/7000   60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  5,03
                                                              Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα                        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    11,2/4250  Απόσταση ακινητοποίησης
                                                                                           100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  42,95
          Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό με δοκούς ενί-   Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
                                                              Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   15
        σχυσης και συνεργάζεται με το νέο σετ αναρτήσεων      Kατανάλωση (Ταξιδιού λτ./100 χλμ) 5.6
        που βρίσκουμε στην Scrambler 1200X. Ο προκάτο-        Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.)  6
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45