Page 40 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 40
TEST Triumph
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Scrambler 1200 X
Κινητήρας Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι χός του είχε ένα πλήρως ρυθμιζό-
O κινητήρας δεν φέρει μεγά- μενο πιρούνι της Showa και αμορ-
λες αλλαγές κατά το πέρασμα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτόΑτσάλινο τισέρ της Öhlins, επίσης πλήρως
από το XC στο X και ουσιαστικά σωληνωτό με ατσάλινες ρυθμιζόμενο. Και εδώ έχουμε την
δοκούς ενίσχυσης
παραμένει ο ίδιος κινητήρας των Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις πρώτη «κίνηση» της Triumph για να
1.200cc που γνωρίσαμε στην Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 170 κατεβάσει το κόστος σε σχέση με το
Διαδρομή (χλστ.)
Bonneville. Πρόκειται για μια Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό προηγούμενο μοντέλο.
υγρόψυκτη, οκταβάλβιδη, δικύ- αμορτισέρ Marzocchi, ΠΕ 170 Η Marzocchi αναλαμβάνει τις
Διαδρομή (χλστ.)
λινδρη εν σειρά μονάδα, με δύο Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 2Ε, ABS αναρτήσεις και εφοδιάζει τη νέα
επικεφαλής εκκεντροφόρους και Φρένα Π (χλστ.) Δ/255, 1Ε, ABS Scrambler με ένα μη ρυθμιζόμενο
με γωνία στροφάλου στις 270°. Η απόδοσή του δεν πιρούνι διαδρομής 170mm (30mm λιγότερα από την
άλλαξε και έτσι φτάνει τους 90 ίππους και τα 110 Nm XC), ενώ αντίστοιχη μείωση διαδρομής έχει και το
ροπής, όμως αλλαγές στις ρυθμίσεις φέρνουν τη δύ- αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, στο οποίο υπάρ-
ναμη από λίγο πιο νωρίς σε σχέση με τον προκάτοχό χει η δυνατότητα ρύθμισης μόνο της προφόρτισης.
του (στις 7.000 σ.α.λ. και στις 4.250 σ.α.λ. αντίστοι- Τα φρένα επίσης αποχαιρετούν τις τετραπίστονες
χα), ενώ η ροπή είναι παρούσα σε ικανοποιητικότα- δαγκάνες Brembo M50 και στη θέση τους βρίσκου-
το βαθμό σε όλο το εύρος. Συνεργάζεται με έναν συ- με διπίστονες δαγκάνες της Nissin, οι οποίες πιάνουν
μπλέκτη υποβοήθησης που κάνει το σταμάτα ξεκίνα πάνω σε δύο δίσκους 310mm (10mm λιγότερα από
παιχνίδι και με εξατάχυτο κιβώτιο, με πολύ ομαλή πριν), ενώ πίσω έχουμε έναν δίσκο 255mm, με μο-
λειτουργία. νοπίστονη δαγκάνα Nissin. Στα θετικά της εξίσωσης
Το ηλεκτρόγκαζο χαρίζει τη δυνατότητα ύπαρ- πρέπει να προσθέσουμε το πέρασμα του Cornering
ξης Riding Mode και το Scrambler 1200 X έχει πέ- ABS στον βασικό εξοπλισμό, κάτι που πριν υπήρχε
ντε (Rain, Road, Sport, Off-Road, User), με διαφορές μόνο στην έκδοση XE. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι
στην απόκριση της ισχύος και στην παρεμβατικότητα παρά την αλλαγή από τετραπίστονες Brembo σε διπί-
των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ στο πρόγραμ- στονες Nissin, η απόσταση φρεναρίσματος παραμέ-
μα User ο αναβάτης μπορεί να φέρει αυτές τις πα- νει σε πολύ καλά για την κατηγορία επίπεδα, καθώς
ραμετροποιήσεις στα μέτρα του. Σε αντίθεση με την η Triumph Scrambler 1200X χρειάστηκε 42,95 μέ-
προηγούμενη έκδοση, το Traction Control με λει- τρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χλμ./
τουργία Cornering (το οποίο όπως και το ABS μπορεί ώρα.
να απενεργοποιηθεί) περνάει στον στάνταρ εξοπλι- Οι ακτινωτές ζάντες έχουν διάμετρο 21” και 17” και
σμό, ενώ απουσιάζει πλέον το Cruise Control. ντύνονται με Tubeless ελαστικά 90/90 και 150/70
Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6 λίτρα ανά εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
100 χλμ, ενώ μπορείς να την δεις να πέφτει σχεδόν
μισό λίτρο κάτω σε συνθήκες ταξιδιού, φτάνοντας τα Τεχνικά χαρακτηριστικά
5,6. Από άποψη επιδόσεων, οι μετρήσεις μας έδει- Κινητήρας Eπιδόσεις
ξαν ότι η Triumph Scrambler 1200 X χρειάζεται 4,2” Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,66
1200
Κυβισμός (κ.εκ.)
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
4,2
για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα και 5,03” για να επι- Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 97,6 Χ 80 0-160 χλμ./ώρα (δλ.) 10,55
11
ταχύνει από τα 60 στα 120. Συμπίεση (:1) 90/7000 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 5,03
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 11,2/4250 Απόσταση ακινητοποίησης
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 42,95
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό με δοκούς ενί- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15
σχυσης και συνεργάζεται με το νέο σετ αναρτήσεων Kατανάλωση (Ταξιδιού λτ./100 χλμ) 5.6
που βρίσκουμε στην Scrambler 1200X. Ο προκάτο- Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 6
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40