Page 49 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 49

TEST        Royal Enfield

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Himalayan 450
        το κλασσικό ανασήκωμα στη σέλα του συνεπιβάτη  νης γίνεται μέσω ενός Joystick που βρί-σκεται στα
        και στην ουρά, που φιλοξε-νεί τη σχάρα, το πίσω  αριστερά του τιμονιού, το οποίο είναι αρκετά ευαί-
        LED φωτιστικό σώμα και τη βάση της πινακίδας με  σθητο ως προς την λειτουργία του, ενώ στα δεξιά
        τα φλας. Παρά το μεγά-λωμα του ντεπόζιτου, την  του τιμονιού υπάρχει θύρα USB για τη φόρτιση των
        ένταξη ψυγείου και τα περισσότερα κυβικά, η νέα  συσκευών του αναβάτη.
        Himalayan είναι κα-τά 3 κιλά ελαφρύτερη από τον        Η ίδια η οθόνη – αν και η διάταξη των πληρο-

        προκάτοχό της, σταματώντας τη ζυγαριά στα 196  φοριών  είναι  ξεκάθαρη  –  θα  γίνει  δυσανάγνω-
        κιλά.                                                 στη στον κόντρα ήλιο, ενώ και η πλοήγηση στο με-

          Όσον αφορά την ποιότητα, αυτή παραμένει πιστή  νού χρειάζεται λίγο χρόνο μελέτης πριν μπορέσεις
        στα στάνταρ που έχει θέσει η Royal Enfield. Τουτέ- να την χρησιμοποιείς εύκολα και απλά στον δρό-
        στιν, μια απλή, “straight forward” μοτοσυκλέτα, με  μο. Τέλος, μερικές φορές υπάρχει ένα μικρό lag
        σκοπό να μην χαλάει και να μην υπάρ-χουν περιτ- (καθυστέρηση) κατά την πλοήγηση με τους χάρτες
        τά, περίπλοκα πράγματα προς επισκευή πάνω της.   του  Google,  όμως  φανταζόμαστε  ότι  η  εται-ρεία
          Άνεση – Εργονομία                                   ήδη δουλεύει πάνω σε κάποιο Software Update

          Πιάνεις το τιμόνι και ανεβάζεις τα πόδια στα μαρ- στην εφαρμογή που θα το λύσει.
        σπιέ  και  αμέσως  βλέπεις  ότι  οι  γωνίες  «κλικά-   Κινητήρας
        ρουν» σωστά. Παρά το αρκετά μαζεμένο μέγεθός           Ο κινητήρας που τροφοδοτεί την Himalayan 450
        της, η Himalayan έχει όσο χώρο χρειάζεσαι, ακό- είναι  μια  πλήρως  νέα  μονάδα,  σχεδιασμένη  από
        μα και αν είσαι αναβάτης μεγάλου αναστήματος.         την αρχή για τις ανάγκες του μοντέλου, ενώ για
          Η σέλα δύο επιπέδων φαντάζει σκληρή (και ως  τα στάνταρ του μακροβιότερου κατασκευαστή μο-
        ένα βαθμό είναι), όμως θα αποδειχθεί αρκετά άνε- τοσυκλετών του κόσμου, αποτελεί επανάσταση και
        τη για να γράψεις πολλά χιλιόμετρα εντός και (κυ- καινοτομία. Η Himalayan 450 είναι η πρώ-τη μο-
        ρίως)  εκτός  πόλης.  Σύντροφος       Εξοπλισμός - τιμή                τοσυκλέτα της Royal Enfield που
        στα  ταξίδια  σου  θα  είναι  η  νέα                                   επιλέγει  τη  λύση  της  υγρόψυ-
        (πρώτη  στον  κόσμο)  στρογγυλή       ABS / Ρυθμ.               l/l    ξης, όπως και η πρώτη που εφο-

        TFT  οθόνη  των  4”,  η  οποία  έχει   Τraction Control / Ρυθμ.    8/8  διάζεται με ηλεκτρόγκαζο (Ride-
                                                                           l
                                              Στροφόμετρο
        ενσωματω-μένη  πλοήγηση  μέ-          Μερικός χιλιομετρητής        l   by-Wire)  και  ως  εκ  τούτου  έχει
        σω Google Maps (και όχι Turn by       Ένδειξη βενζίνης             l   Riding Modes.
        Turn) και συνδέεσαι με αυτήν μέ-      Δείκτης θερμοκρασίας         l     Η προηγούμενη Himalayan είχε
        σω της ε-φαρμογής Royal Enfield       Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   τύχει μιας πολύ καλής υποδοχής
        στο κινητό. Ο χειρισμός της οθό-      Ζελατίνα / Ρυθμ.           l/8   από τους αναβάτες παγκοσμί-ως,
                                                                         8/8
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ
                                              Πλάγιο σταντ                 l   με  ένα  όμως  «πρόβλημα»  που
                                              Κεντρικό σταντ               l   ανέφεραν όλοι. Αυτό ήταν η χα-
                                              Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    μηλή ιπποδύναμη και η χαμη-λή
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8/l  αντίστοιχα ροπή. Η Royal Enfield
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
                                                -: δε διατίθεται               αφουγκράστηκε τις ανάγκες των
                                                                               πελατών της και έτσι τα κυ-βικά
                                                              ανεβήκαν στα 451,65cc, ενώ «άλμα» έκανε και η
                                                              απόδοση, με τον νέο Sherpa κινητήρα (παίρνοντας
                                                              το ταιριαστό όνομά του από την φυλή που κατοι-
              PHOTO GALLERY                                   κεί στα Ιμαλάια και βιοπορίζεται σε μεγάλο βαθ-
                                                              μό κάνοντας τους πλοηγούς για τους διάφορους


                                               49   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54