Page 49 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 49
TEST Royal Enfield
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Himalayan 450
το κλασσικό ανασήκωμα στη σέλα του συνεπιβάτη νης γίνεται μέσω ενός Joystick που βρί-σκεται στα
και στην ουρά, που φιλοξε-νεί τη σχάρα, το πίσω αριστερά του τιμονιού, το οποίο είναι αρκετά ευαί-
LED φωτιστικό σώμα και τη βάση της πινακίδας με σθητο ως προς την λειτουργία του, ενώ στα δεξιά
τα φλας. Παρά το μεγά-λωμα του ντεπόζιτου, την του τιμονιού υπάρχει θύρα USB για τη φόρτιση των
ένταξη ψυγείου και τα περισσότερα κυβικά, η νέα συσκευών του αναβάτη.
Himalayan είναι κα-τά 3 κιλά ελαφρύτερη από τον Η ίδια η οθόνη – αν και η διάταξη των πληρο-
προκάτοχό της, σταματώντας τη ζυγαριά στα 196 φοριών είναι ξεκάθαρη – θα γίνει δυσανάγνω-
κιλά. στη στον κόντρα ήλιο, ενώ και η πλοήγηση στο με-
Όσον αφορά την ποιότητα, αυτή παραμένει πιστή νού χρειάζεται λίγο χρόνο μελέτης πριν μπορέσεις
στα στάνταρ που έχει θέσει η Royal Enfield. Τουτέ- να την χρησιμοποιείς εύκολα και απλά στον δρό-
στιν, μια απλή, “straight forward” μοτοσυκλέτα, με μο. Τέλος, μερικές φορές υπάρχει ένα μικρό lag
σκοπό να μην χαλάει και να μην υπάρ-χουν περιτ- (καθυστέρηση) κατά την πλοήγηση με τους χάρτες
τά, περίπλοκα πράγματα προς επισκευή πάνω της. του Google, όμως φανταζόμαστε ότι η εται-ρεία
Άνεση – Εργονομία ήδη δουλεύει πάνω σε κάποιο Software Update
Πιάνεις το τιμόνι και ανεβάζεις τα πόδια στα μαρ- στην εφαρμογή που θα το λύσει.
σπιέ και αμέσως βλέπεις ότι οι γωνίες «κλικά- Κινητήρας
ρουν» σωστά. Παρά το αρκετά μαζεμένο μέγεθός Ο κινητήρας που τροφοδοτεί την Himalayan 450
της, η Himalayan έχει όσο χώρο χρειάζεσαι, ακό- είναι μια πλήρως νέα μονάδα, σχεδιασμένη από
μα και αν είσαι αναβάτης μεγάλου αναστήματος. την αρχή για τις ανάγκες του μοντέλου, ενώ για
Η σέλα δύο επιπέδων φαντάζει σκληρή (και ως τα στάνταρ του μακροβιότερου κατασκευαστή μο-
ένα βαθμό είναι), όμως θα αποδειχθεί αρκετά άνε- τοσυκλετών του κόσμου, αποτελεί επανάσταση και
τη για να γράψεις πολλά χιλιόμετρα εντός και (κυ- καινοτομία. Η Himalayan 450 είναι η πρώ-τη μο-
ρίως) εκτός πόλης. Σύντροφος Εξοπλισμός - τιμή τοσυκλέτα της Royal Enfield που
στα ταξίδια σου θα είναι η νέα επιλέγει τη λύση της υγρόψυ-
(πρώτη στον κόσμο) στρογγυλή ABS / Ρυθμ. l/l ξης, όπως και η πρώτη που εφο-
TFT οθόνη των 4”, η οποία έχει Τraction Control / Ρυθμ. 8/8 διάζεται με ηλεκτρόγκαζο (Ride-
l
Στροφόμετρο
ενσωματω-μένη πλοήγηση μέ- Μερικός χιλιομετρητής l by-Wire) και ως εκ τούτου έχει
σω Google Maps (και όχι Turn by Ένδειξη βενζίνης l Riding Modes.
Turn) και συνδέεσαι με αυτήν μέ- Δείκτης θερμοκρασίας l Η προηγούμενη Himalayan είχε
σω της ε-φαρμογής Royal Enfield Θερμοκρασία περιβάλλοντος l τύχει μιας πολύ καλής υποδοχής
στο κινητό. Ο χειρισμός της οθό- Ζελατίνα / Ρυθμ. l/8 από τους αναβάτες παγκοσμί-ως,
8/8
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ
Πλάγιο σταντ l με ένα όμως «πρόβλημα» που
Κεντρικό σταντ l ανέφεραν όλοι. Αυτό ήταν η χα-
Χειρολαβές / Σχάρα l/l μηλή ιπποδύναμη και η χαμη-λή
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π 8/l αντίστοιχα ροπή. Η Royal Enfield
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
-: δε διατίθεται αφουγκράστηκε τις ανάγκες των
πελατών της και έτσι τα κυ-βικά
ανεβήκαν στα 451,65cc, ενώ «άλμα» έκανε και η
απόδοση, με τον νέο Sherpa κινητήρα (παίρνοντας
το ταιριαστό όνομά του από την φυλή που κατοι-
PHOTO GALLERY κεί στα Ιμαλάια και βιοπορίζεται σε μεγάλο βαθ-
μό κάνοντας τους πλοηγούς για τους διάφορους
49 Eπιστροφή στα περιεχόμενα