Page 56 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 56

TEST         Vespa Primavera

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Elettrica
        σύγχρονο όχημα. Οι διχρωμίες της πρώτης γενιάς  σει ξεκούραστο ακόμα κι αν αποφασίσεις να εξα-
        με τα διαφορετικού χρώματος διακοσμητικά απο- ντλήσεις τη μπαταρία, ενώ η χαμηλή απόστασή της
        τελούν παρελθόν και πλέον έχουμε μόνο χρωμιω- από το έδαφος (785 χλσ.) θα επιτρέπει ακόμα και

        μένες λεπτομέρειες, όπως καθρέπτες, χειρολαβές  σε αρχάριους να έχουν πλήρη έλεγχο στις μανού-
        συνεπιβάτη, πλαίσιο προβολέα, αλλά και περιμε- βρες. Παρά τις μαζεμένες γενικά διαστάσεις, ακό-
        τρικά της ποδιάς, που δένουν αρμονικά με τη νέα  μα και πιο ψηλοί αναβάτες έχουν αρκετό «αέρα»
        χρωματική παλέτα που περιλαμβάνει ανοιχτό πρά- για τα πόδια και θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα. Ο
        σινο, λευκό και μαύρο.                                συνεπιβάτης έχει περιορισμένο χώρο στη διάθεσή
         Η  ποιότητα  κατασκευής  ακολουθεί  τα  στάνταρ  και η τοποθέτηση των μαρσπιέ στο πίσω μέρος του
        που μας έχει συνηθίσει η Vespa, δηλαδή βρίσκεται  πατώματος δεν είναι ιδιαίτερα βολική, όμως στηρί-
        σε πολύ υψηλό επίπεδο και αυτό γίνεται αντιληπτό  ζεται σωστά από τις όμορφες χειρολαβές.
        από την πρώτη ματιά, αφού φινίρισμα και συναρ-         Παρά την τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από
        μογή θα ικανοποιήσουν ακόμα και τον πιο απαιτη- τη σέλα, περισσεύει αρκετός χώρος, που μπορεί

        τικό αναβάτη. Έχουμε να κάνουμε με ένα στιβαρό  να φιλοξενήσει ένα κράνος τύπου jet ή άλλα αντι-
        και «δεμένο» σύνολο που δεν εμφανίζει κανέναν  κείμενα, όπως τον φορτιστή. Επιπλέον μικροαντι-
        τριγμό ακόμα και αν περάσεις πάνω από έντονες  κείμενα μπορείς να βάλεις στο ντουλαπάκι της πο-
        κακοτεχνίες.                                          διάς  που  κλειδώνει  και  έχει  θύρα  USB,  ενώ  το
         Άνεση – Εργονομία                                    επίπεδο πάτωμα και ο πτυσσόμενος γάντζος στο
         Το εργονομικό τρίγωνο είναι ίδιο τόσο στην βεν- εμπρός  μέρος  της  σέλας  προσθέτουν  πόντους
        ζινοκίνητη Primavera, όσο και στην Elettrica με το  στην πρακτικότητα. Αλλαγές στη δεύτερη γενιά της
        τιμόνι να είναι σχετικά στενό, αλλά να φέρνει τα  Primavera Elettrica έχουμε και στον πίνακα οργά-

        χέρια σε σωστή και ξεκούραστη θέση. Η φιλόξε- νων, αφού η έγχρωμη TFT οθόνη των 4,3 ιντσών
        νη σέλα έχει μαλακό αφρώδες που θα σε κρατή- έδωσε τη θέση της σε ένα αναλογικό ταχύμετρο









































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61