Page 58 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 58

TEST        Vespa Primavera

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Elettrica
        ρίσιμα.                             Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι             Στο δρόμο
         Όπως  έχουμε  ήδη  αναφέρει,                                           Αφού γυρίσεις τον κεντρικό δια-
        η  σημαντικότερη  αλλαγή  έχει        Τύπος     Ατσάλινο αυτοφερόμενο  κόπτη, θα χρειαστεί να κρατήσεις
        να κάνει με την μπαταρία λιθίου     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις    Μονός    πατημένο  το  κουμπί  «Map»  στην
                                                        υστερούντας βραχίονας
        η οποία είναι πλέον αφαιρούμε-        Διαδρομή (χλστ.)          78    δεξιά  πλευρά  του  τιμονιού  μέχρι
        νη. Αυτό εκτοξεύει την πρακτι-      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    να εμφανιστεί η ένδειξη «Ready»
        κότητα και διευρύνει το φάσμα                          αμορτισέρ / ΠΕ  στην  οθόνη.  Ανοίγοντας  το  γκά-
                                                                        70
        των αγοραστών, αφού τώρα πια        Διαδρομή (χλστ.)    Δίσκος / 200   ζι ακούς μόνο το απαλό «σφύριγ-
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        η Primavera Elettrica δεν απευ-     Φρένα Π (χλστ.)   Ταμπούρο / 140  μα»  του  ηλεκτροκινητήρα  και  αν
        θύνεται  μόνο  σε  όσους  έχουν                                       επιμείνεις, σύντομα το κοντέρ θα
        γκαράζ με παροχή ρεύματος. Η μπαταρία των 48 V  δείξει την τελική ανάλογα με το επιλεγμένο mode.
        έχει χωρητικότητα 48 Ah και ζυγίζει 15 κιλά, οπότε  Μόλις  συνηθίσεις  την  διαφορετική  σε  σχέση  με
        μπορείς εύκολα να τη μεταφέρεις και να τη φορτί- ένα βενζινοκίνητο scooter κατανομή βάρους, ανα-
        σεις στο σπίτι ή το γραφείο σε απλή οικιακή πρίζα.  καλύπτεις ότι η Primavera Elettrica έχει ευελιξία

        Καθώς έχουμε να κάνουμε με μια σχετικά μεγάλης  ποδηλάτου  και  χάρη  στις  μαζεμένες  διαστάσεις
        χωρητικότητας μπαταρία, περιμέναμε κάτι καλύτε-
        ρο από πλευράς αυτονομίας, καθώς με μια φόρ-
        τιση και χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το Sport
        mode, κάναμε κοντά στα 70 χιλιόμετρα, νούμερο
        βέβαια που σίγουρα υπερκαλύπτει την πλειονότη-
        τα  των  καθημερινών  μετακινήσεων.  Ικανοποιητι-
        κός είναι και ο χρόνος φόρτισης καθώς απαιτού-
        νται 4 ώρες για να φτάσει η μπαταρία στο 80%,

        περίπου 6 ώρες χρειάζονται για μια πλήρη φόρτι-
        ση, ενώ σύμφωνα με τη Vespa ακόμα και μετά από
        1000 κύκλους φόρτισης, η μπαταρία θα έχει διατη-
        ρήσει τουλάχιστον το 80% της χωρητικότητάς της.       Η μπαταρία είναι αποσπώμενη και αφήνει χώρο για
         Παραδοσιακά,  το  αυτοφερόμενο  πλαίσιο  της         ένα jet κράνος
        Primavera είναι ατσάλινο και έχει δεχθεί ενισχύ-
        σεις στα σημεία που χρειάζεται μεγαλύτερη ακαμ-

        ψία. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε τον χα-
        ρακτηριστικό μονό υστερούντα βραχίονα εμπρός,
        που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Ιταλικής εταιρεί-
        ας και ένα αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προ-
        φόρτιση του ελατηρίου σε πέντε θέσεις. Το φρενά-
        ρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 200 χιλιοστών
        εμπρός  και  ταμπούρο  140  χιλιοστών  πίσω,  ενώ
        υπάρχει  και  σύστημα  ανάκτησης  ενέργειας  κα-
        τά την επιβράδυνση. Οι μοντέρνας σχεδίασης ζά-
        ντες των 12 ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσεων         Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο

        110/70-12 και 120/70-12 εμπρός και πίσω αντί-         mode, Eco και Sport, τελική 30 ή 45 χλμ. / ώρα
        στοιχα.                                               αντίστοιχα.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63