Page 57 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 57
TEST Vespa Primavera
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Elettrica
με μια LCD οθόνη 3 ιντσών από κάτω για την απει- Κινητήρας – Μπαταρία –
κόνιση όλων των απαραίτητων πληροφοριών. Μια Περιφερειακά
ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη αλλαγή που κατά τη γνώμη Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στο
μας ταιριάζει περισσότερο με τον Εξοπλισμός - τιμή κέντρο του πίσω τροχού με το
χαρακτήρα και την εμφάνιση του κάλυμμα του μονόμπρατσου ψα-
μοντέλου. Στον προαιρετικό εξο- ABS / Ρυθμ. 8 λιδιού να κρύβει επιμελώς τα κα-
8
Τraction Control / Ρυθμ.
πλισμό υπάρχει και το σύστημα Immobilizer 8 λώδια και να θυμίζει έντονα CVT
συνδεσιμότητας Vespa MIA για Yπολογιστής ταξιδιού l μετάδοση. Η ονομαστική του
εύκολη διαχείριση κλήσεων, μη- Μερικός χιλιομετρητής l απόδοση είναι 2.700 Watt, ενώ
νυμάτων και μουσικής από τα χει- Δείκτης θερμοκρασίας 8 μπορεί να φτάσει τα 3.100 στιγμι-
ριστήρια στο τιμόνι. Θερμοκρασία περιβάλλοντος l αία με τη ροπή να αγγίζει τα 200
Ζελατίνα / Ρυθμ. 8
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ 8/ 8 Nm. Ο αναβάτης έχει στη διάθε-
Πλάγιο σταντ 8 σή του δυο modes λειτουργίας,
Κεντρικό σταντ l Eco και Sport, τα οποία διαφο-
Χειρολαβές / Σχάρα l/ 8 ροποιούνται ως προς την από-
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π 8/l
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, κριση του γκαζιού και τη μέγιστη
-: δε διατίθεται ταχύτητα #, η οποία περιορίζεται
ηλεκτρονικά στα 30 και 45 χλμ. /
ώρα αντίστοιχα. Έτσι, η Primavera Elettrica μπο-
ρεί να οδηγηθεί με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (ΑΜ)
PHOTO GALLERY ή αυτοκινήτου. Η όπισθεν παραμένει, αλλά είναι
μια δυνατότητα που σπάνια θα χρησιμοποιήσεις
καθώς τα μόλις 111 κιλά της είναι εύκολα διαχει-
57 Eπιστροφή στα περιεχόμενα