Page 55 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 55

TEST        Kawasaki


                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Eliminator 500
               Kawasaki είχε ανέκαθεν την τάση να σχεδι-      Τεχνικά χαρακτηριστικά
               άζει  μοτοσυκλέτες  οποιασδήποτε  κατηγορί-     Κινητήρας                   Eπιδόσεις
        H και να τις κάνει ένα κλικ πιο …σπορ από             Τύπος       4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  2
               ας
                                                                                                              6
        τους υπόλοιπους. Το ίδιο έκανε και με το Eliminator   Κυβισμός (κ.εκ.)       451   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   18,9
                                                                                           0-150 χλμ./ώρα (δλ.)
                                                              Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 70 Χ 58,6
        500, το οποίο είναι μεν Cruiser στα βασικά κομμάτια   Συμπίεση (:1)          11,3  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  7,1
        της εμφάνισης (τσιμπώντας και μερικά στοιχεία από     Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    45,4/9000  Απόσταση ακινητοποίησης
                                                                                           100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  42,1
                                                                                 4,3/6000
                                                              Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        Bobber), όμως ο ωραιότατος δικύλινδρος κινητήρας      Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
        του το φέρνει σε πιο σπορ ρυθμούς, φτιάχνοντας ένα    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   13
                                                              Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.)  4,8
        τρομερά ενδιαφέρον σύνολο.
          Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής                      χρι την μίνιμαλ ουρά, η οποία όμως διαφέρει αρκε-
          Εμφανισιακά, το μόνο που συνδέει το νέο Eliminator  τά από τα παλιά Eliminator, καθώς κατεβαίνει στο πί-
        500 με τους «προγόνους» του είναι ο στρογγυλός  σω μέρος, όπου φιλοξενεί και τη βάση της πινακίδας.
        προβολέας και μια συγκεχυμένη γενική φιλοσοφία  Η φιλοσοφία σχεδίασης, σύμφωνα με την Kawasaki
        Cruiser. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια σύγ- για το νέο Eliminator είναι να είναι «μακρύ και χα-

        χρονη μοτοσυκλέτα σε όλες τις εκφάνσεις της – και  μηλό». Η συνολική εικόνα ακροβατεί μεταξύ Cruiser
        μια από αυτές είναι η εμφάνισή της. Εντάσσεται στη  και Bobber με μια αριστοτεχνική ακρίβεια και προ-
        γενική κατηγορία νεορετρό, όμως είναι εκμοντερνι- σοχή στη λεπτομέρεια, ενώ η ποιότητα κατασκευής
        σμένο υπό πολλές έννοιες με την εμφάνιση να θυ- ακολουθεί υψηλά επίπεδα, τόσο από άποψη υλικών
        μίζει λίγο περισσότερο τα Sport Cruiser που εμφα- όσο και από άποψη συναρμογής.
        νίστηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 2000. Απλές,       Άνεση – Εργονομία
        ρέουσες γραμμές από τον στρογγυλό προβολέα μέ-         Εκ πρώτης όψεως, όπως σε όλα τα Cruiser, η θέση












































                                               55   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60