Page 52 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 52

TEST        Suzuki

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  GSX-8R
        νοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Nissin. Η ρυθμιζόμε- μιας αμιγώς Superbike, συνδυαστικά με το πολύ κα-
        νη μανέτα των πέντε θέσεων, του μπροστινού φρέ- λό ζύγισμα της, θα αποτελέσει μέρος άνετων διηθή-
        νου συντελεί στην ωραία αίσθηση και στην έγκαιρη  σεων μέσα στο κλεινόν άστυ, με μόνο περιορισμό
        ακινητοποίηση της GSX-8R. Καθώς πατάμε μίζα και  τους  καθρέφτες  που  βρίσκουν  στα  επιβατικά  Ι.Χ.,
        παίρνει ζωή η μοτοσικλέτα, η προειδοποιητική έν- χωρίς όμως να αποτελέσει πρόβλημα, διότι με μια
        δειξη καλής λειτουργίας του δικάναλου συστήματος  κίνηση κλείνουν προς τα μέσα, επιτρέποντας να κι-

        αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, μένει αναμ- νείσαι καλύτερα και από «παπί», περνώντας από πα-
        μένη μέχρι να πιάσουμε τα πρώτα 10 χιλιόμετρα στο  ντού. Ξεκινώντας λοιπόν να διανύουμε χιλιόμετρα σε
        ταχύμετρο, χωρίς να μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να  δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, βλέπεις στην έγχρω-
        ρυθμιστεί το σύστημα του ABS. Η μέτρηση που πραγ- μη TFT οθόνη των 5 ιντσών, τις στροφές να έχουν
        ματοποιήσαμε σε φρένα πανικού από τα 100 χιλιόμε- αγγίξει τις 5.000σ.α.λ και το ταχύμετρο να δείχνει τα
        τρα στα 0, έρχεται σε 44 μέτρα.                       120χλμ/ώρα, ενώ αν επιλέξουμε να κινηθούμε με
         Οδηγώντας                                            130χλμ/ώρα το στροφόμετρο βρίσκεται στην περιο-
         Θέτοντας το κλειδί στον διακόπτη λειτουργίας της  χή των 5.500 στροφών ανά λεπτό, κάνοντας την κύ-

        Suzuki GSX-8R, ηχεί μια ανήσυχη νότα γουργουρί- λιση της 8R πιο ράθυμη, δείχνοντας τα στοιχεία των
        σματος, του σπιρτόζικου δικύλινδρου κινητήρα, που  λιγοστών κραδασμών που βγάζει.
        θα αποτελέσει μέρος των καθημερινών διασκεδαστι-
                                                                                            Εξοπλισμός αναβάτη
        κών μετακινήσεων, αλλά και μεγάλων ταξιδιών με                        -Κράνος: LS2 Vector II (ΚΙΟΥΠΗΣ Ά.Ε)
        Street χαρίσματα. Το μοναδικό πράγμα που θα χρει-
        αστεί, είναι να γεμίσεις το μικρό ρεζερβουάρ των 14
        λίτρων, δίνοντας μια αυτονομία κοντά στα 250 χιλιό-     Η άποψή μας
        μετρα. Η λειτουργία του ψεκασμού αποδίδει γεμά-          Η Suzuki GSX-8R των 776κ.εκ είναι μία μοτο-
        τα σε όλο το φάσμα των στροφών, συνδράμοντας            σικλέτα η οποία προσφέρει την ήρεμη καθημερι-
        στον ξέφρενο ρυθμό οδήγησης με αρκετές δόσεις           νή μετακίνηση, αλλά ταυτόχρονα βρίσκεται και σε

        αδρεναλίνης, βοηθώντας σε αυτό και η απενεργο-          ετοιμότητα να προκαλέσει  πολλές δόσεις ανήσυ-
        ποίηση του Traction Control, όπου και να θέσουμε        χων στιγμών. Οι μαζεμένες τις διαστάσεις, την κά-
        τον διακόπτη λειτουργίας στην θέση off και έπειτα       νουν θελκτική στο πέρασμά της και συνάμα εύ-
        στην θέση on κρατάει την επιλογή. Τα προγράμμα-         κολη στη διαχείρισή της. Η οικεία θέση οδήγησης
        τα οδήγησης απαρτίζονται από το Mode A (Active),        θα μας ανοίξει την όρεξη να μπούμε σε διαδικα-
        παρέχοντας απότομη απόκριση στο άνοιγμα του γκα-        σία  έντονης  επιθυμίας,  να  επισκεφτούμε  το  πε-
        ζιού, του Mode B (Basic), όπου το άνοιγμα της γκα-      ριβάλλον  μιας  πίστας  και  κάνοντας  χρήση  του
        ζιέρας επιτυγχάνεται με την ίδια απόδοση, αλλά πιο      Quickshifter  για  γρήγορες  αλλαγές  ταχυτήτων,

        γραμμικά και ομαλότερης απόκρισης του γκαζιού και       να ανακαλύψουμε πόσο σβέλτα μπορεί να κινηθεί
        του τελευταίου Mode C (Comfort), το οποίο παρέ-         το «Ινδιάνικο», μοτέρ των 776κ.εκ της νέας αλλά,
        χει πιο απαλή απόκριση στο άνοιγμα του δεξί γκρίπ,      πολλά υποσχόμενης μεσαίας Street εκδοχής του
        με ήπια χαρακτηριστικά ροπής.  Η μέτρια πυκνότητα       8αριού, με τιμή κτήσης τα 10.295 ευρώ.
        του αφρώδες υλικού της σέλας, οι μαλακές αναρτή-
        σεις και τα ισχυρά φρένα της, φτιάχνουν ένα σύνο-            Κινητήρας, κατανάλωση, θέση οδήγησης,
        λο μοτοσικλέτας με πολλές αρετές για όλους τους              πλαίσιο
        οδηγούς που θέλουν να μετακινούνται με ένα δίτρο-
        χο σπορ καταβολών, ανεξαρτήτου οδηγικού επίπε-               Μαλακές αναρτήσεις, σέλα, αίσθηση
        δου. Η φιλική θέση οδήγησης που δεν είναι όπως               Quickshifter

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57