Page 57 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 57

TEST        Kawasaki

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Eliminator 500








































        πιο συνήθης στα νεορετρό μοντέλα. Η διάταξη των  σε πληροφορίες όπως η μέγιστη κλίση κατά το ταξί-
        πληροφοριών την κάνει πλήρως ευανάγνωστη και  δι!
        παραμένει έτσι σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Ο        Κινητήρας
        χειρισμός της γίνεται από δύο κου-    Εξοπλισμός - τιμή                  Στην καρδιά του νέου Eliminator
        μπιά που βρίσκονται στο κάτω αρι-                                      500  βρίσκεται  ένας  δικύλινδρος
        στερά  μέρος  της,  ενώ  υπάρχει  η   ABS / Ρυθμ.               l/8    εν  σειρά,  υγρόψυκτος  με  τέσσε-
                                                                         8/8
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
        δυνατότητα συνδεσιμότητας, μέσω       Στροφόμετρο                 l    ρις βαλβίδες ανά κύλινδρο κινητή-
        της εφαρμογής Rideology, όπου ο       Μερικός χιλιομετρητής       l    ρας 451cc, ο οποίος αποτελεί μια
        αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιή-       Ένδειξη βενζίνης            l    υπερκυβισμένη έκδοση της μονά-
        σει χάρτες, να καταγράψει τις δια-    Δείκτης θερμοκρασίας         8   δας που βρίσκουμε στα Ninja 400
        δρομές του και να έχει πρόσβαση       Θερμοκρασία περιβάλλοντος    8   και  Z400.  Αποδίδει  45,4  ίππους
                                              Ζελατίνα / Ρυθμ.             8
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8/8   στις 9.000 σ.α.λ. και 42,6 Nm ρο-
                                              Πλάγιο σταντ                l    πής στις 6.000 σ.α.λ. ενώ συνερ-
                                              Κεντρικό σταντ               8   γάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και η
                                              Χειρολαβές / Σχάρα         8/8   τελική μετάδοση γίνεται με αλυσί-
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     δα. Ο συμπλέκτης είναι υποβοήθη-
                                                -: δε διατίθεται               σης  /  ολίσθησης,  με  αποτέλεσμα
                                                                               ελαφρύτερη αίσθηση της μανέτας
                                                             και περιορισμό του φρένου κινητήρα, όταν αυτό ξε-
                                                             περάσει τα επιθυμητά όρια, στα απότομα κατεβάσμα-

              PHOTO GALLERY                                  τα. Η λειτουργία του μοτέρ είναι γραμμικότατη και δί-
                                                             νει στον αναβάτη την ροπή που χρειάζεται παντού ,
                                                             ενώ στις μετρήσεις μας, η Kawasaki Eliminator 500


                                               57   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62