Page 57 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 57
TEST Kawasaki
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Eliminator 500
πιο συνήθης στα νεορετρό μοντέλα. Η διάταξη των σε πληροφορίες όπως η μέγιστη κλίση κατά το ταξί-
πληροφοριών την κάνει πλήρως ευανάγνωστη και δι!
παραμένει έτσι σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Ο Κινητήρας
χειρισμός της γίνεται από δύο κου- Εξοπλισμός - τιμή Στην καρδιά του νέου Eliminator
μπιά που βρίσκονται στο κάτω αρι- 500 βρίσκεται ένας δικύλινδρος
στερά μέρος της, ενώ υπάρχει η ABS / Ρυθμ. l/8 εν σειρά, υγρόψυκτος με τέσσε-
8/8
Τraction Control / Ρυθμ.
δυνατότητα συνδεσιμότητας, μέσω Στροφόμετρο l ρις βαλβίδες ανά κύλινδρο κινητή-
της εφαρμογής Rideology, όπου ο Μερικός χιλιομετρητής l ρας 451cc, ο οποίος αποτελεί μια
αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιή- Ένδειξη βενζίνης l υπερκυβισμένη έκδοση της μονά-
σει χάρτες, να καταγράψει τις δια- Δείκτης θερμοκρασίας 8 δας που βρίσκουμε στα Ninja 400
δρομές του και να έχει πρόσβαση Θερμοκρασία περιβάλλοντος 8 και Z400. Αποδίδει 45,4 ίππους
Ζελατίνα / Ρυθμ. 8
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ 8/8 στις 9.000 σ.α.λ. και 42,6 Nm ρο-
Πλάγιο σταντ l πής στις 6.000 σ.α.λ. ενώ συνερ-
Κεντρικό σταντ 8 γάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και η
Χειρολαβές / Σχάρα 8/8 τελική μετάδοση γίνεται με αλυσί-
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π 8/l
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, δα. Ο συμπλέκτης είναι υποβοήθη-
-: δε διατίθεται σης / ολίσθησης, με αποτέλεσμα
ελαφρύτερη αίσθηση της μανέτας
και περιορισμό του φρένου κινητήρα, όταν αυτό ξε-
περάσει τα επιθυμητά όρια, στα απότομα κατεβάσμα-
PHOTO GALLERY τα. Η λειτουργία του μοτέρ είναι γραμμικότατη και δί-
νει στον αναβάτη την ροπή που χρειάζεται παντού ,
ενώ στις μετρήσεις μας, η Kawasaki Eliminator 500
57 Eπιστροφή στα περιεχόμενα