Page 60 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 60

TEST        Kawasaki

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Eliminator 500
        στην αίσθηση, αλλά αυτό δεν επηρεάζει τη σταθερό-
        τητα της μοτοσυκλέτας, ακόμα και σε μεγάλες ταχύ-
        τητες.
          Η λειτουργία του μοτέρ είναι πραγματικά εξαίσια,
        με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα να αποδίδει την
        ροπή που χρειάζεται σε όλο το εύρος των στροφών
        και τον ελαφρύ στην αίσθηση συμπλέκτη να κάνει
        την διαδικασία αλλαγών πολύ πιο εύκολη και ξεκού-

        ραστη. Οι κραδασμοί είναι αμελητέοι και επικεντρώ-
        νονται στα μαρσπιέ, με αυτό το χαρακτηριστικό να  Η διπίστονη δαγκάνα της Nissin και ο δίσκος των
        συμβάλλει στον ταξιδιωτικό, Cruiser χαρακτήρα που     310mm γεμίζουν αυτοπεποίθηση τον αναβάτη στο
        έχει χτίσει το Eliminator ανά τα χρόνια σε όλες τις   φρενάρισμα.
        μορφές του.





















        Η οθόνη εναρμονίζεται στο ρετρό, στρογγυλό            Στιλιστικά το Eliminator 500 ακροβατεί
        σχήμα, όμως είναι ψηφιακή και έχει δυνατότητα         αριστοτεχνικά μεταξύ κλασσικών, Bobber
        συνδεσιμότητας.                                       και μοντέρνων γραμμών, δημιουργώντας ένα
                                                              μοναδικό σύνολο.


                                                                Η άποψή μας


                                                                 Εντυπωσιακή, επιθετική εμφάνιση, ένας στρω-

                                                               τός ροπάτος κινητήρας και fun to drive αίσθηση.
                                                               Το Kawasaki Eliminator 500 έχει μερικά πολύ βα-
                                                               σικά και χρήσιμα στοιχεία για να αναδειχθεί στην
                                                               Α2 νεορετρό κατηγορία. Βάλε σε αυτά και το πιο
        Η σέλα του αναβάτη είναι ικανοποιητικότατη             σπορ στήσιμό του και έχεις ένα Cruiser που περή-
        σε μέγεθος και σε ποσότητα αφρώδους και θα             φανα και άξια φέρει το σήμα της Kawasaki.
        χρειαστούν αρκετές ώρες οδήγησης για να αρχίσει
        να επέρχεται η κούραση. Ο συνεπιβάτης από την
        άλλη καλύτερα να αρκεστεί σε μικρές αποστάσεις.              Εμφάνιση, Ποιότητα κύλισης,
                                                                     λειτουργία κινητήρα


                                       Εξοπλισμός αναβάτη
                              Κράνος: SMK Retro (Inter Cars)         Σέλα συνεπιβάτη
                    Mπουφάν: Oxford Hoodie 2.0 (Inter Cars)
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     60
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65