Page 65 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 65

TEST        Nerva

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Exe
        μένες πλατφόρμες. Η σέλα έχει       Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           να είναι το μοτέρ στο κέντρο του
        πλούσιο  και  σωστής  σκληρότη-                                       πίσω τροχού. Ο αναβάτης έχει στη
        τας αφρώδες υλικό που θα σου          Τύπος        Ατσάλινο σωληνωτό  διάθεσή του τρία modes λειτουρ-
        επιτρέψει  να  εξαντλήσεις  την     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    γίας,  Eco,  Normal  και  Sport  που
        αυτονομία της μπαταρίας, χωρίς        Διαδρομή (χλστ.)    πιρούνι 37χιλ.  διαφοροποιούνται ως προς τη μέ-
                                                                       106
        να νιώσεις κούραση, με το μαξι-     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλά    γιστη δύναμη και ροπή, ενώ προ-
        λαράκι να στηρίζει τη μέση σου.                        αμορτισέρ / ΠΕ  σφέρουν  τελική  50,  80  και  125
                                                                        70
        O συνεπιβάτης έχει αρκετό χώ-       Διαδρομή (χλστ.)     Δίσκος, CBS  χλμ. / ώρα αντίστοιχα. Για πιο εύ-
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        ρο στη διάθεσή του με το κομ-       Φρένα Π (χλστ.)      Δίσκος, CBS  κολο  παρκάρισμα,  υπάρχει  και
        μάτι της σέλας που του αναλογεί                                       όπισθεν.
        να είναι ελαφρώς πιο σκληρό, χωρίς όμως να δημι-       Η μπαταρία είναι ένα από τα πιο αξιοσημείωτα
        ουργεί πρόβλημα σε μεγαλύτερες αποστάσεις. Επί- στοιχεία του Exe καθώς κατασκευάζεται από την
        σης, οι χειρολαβές είναι εργονομικές και τα φαρδιά  BYD, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές
        μαρσπιέ είναι σε σωστό ύψος και δεν λυγίζουν πο- ηλεκτρικών οχημάτων και είναι τεχνολογίας LFP.

        λύ τα γόνατα, όπως συμβαίνει με άλλα scooter.         Η συγκεκριμένη τεχνολογία επιτρέπει στην μπατα-
          Κάτω  από  τη  σέλα  θα  χωρέσει  με  ευκολία  ένα  ρία να λειτουργεί σε χαμηλότερη θερμοκρασία και
        full face κράνος και μένει ακόμα χώρος για ένα jet  να έχει καλύτερη θερμική σταθερότητα. Αυτό στην
        κράνος ακόμα ή το καλώδιο φόρτισης. Στην ποδιά  πράξη μεταφράζεται σε σημαντικά μεγαλύτερη δι-
        υπάρχει θύρα φόρτισης USB, αλλά όχι κάποιο άλλο  άρκεια ζωής καθώς μια μπαταρία λιθίου με βάση
        ντουλαπάκι. Ο πίνακας οργάνων είναι από τους πιο  το νικέλιο (NMC), αντέχει έως 2.000 πλήρεις κύ-
        όμορφους και πολυτελής στην κατηγορία αφού αρι- κλους φόρτισης, ενώ μια LFP αγγίζει τους 6.000
        στερά έχουμε αναλογικό ταχύμετρο και δεξιά ένα  κύκλους. Μάλιστα, μετά από 5 χρόνια, η αυτονο-
        επίσης αναλογικό «ρολόι» σε ρόλο στροφόμετρου  μία μειώνεται το πολύ κατά 5%, όταν το ποσοστό
        που δείχνει τα kw που καταναλώνει ή παράγει ο  αυτό σε μια συμβατική NMC μπαταρία μπορεί να
        ηλεκτροκινητήρας εκείνη τη στιγμή. Ανάμεσά τους  φτάσει το 75%.

        υπάρχει μια έγχρωμη TFT οθόνη με αυτόματη ρύθ-         Η μη αποσπώμενη μπαταρία έχει χωρητικότητα
        μιση φωτεινότητας. Στο κέντρο της εμφανίζεται το  75 Ah και κατά τη διάρκεια της δοκιμής οδηγώντας
        ποσοστό της μπαταρίας, αριστερά υπάρχει ψηφιακό  φυσιολογικά και με εναλλαγές μεταξύ Normal και
        ταχύμετρο και δεξιά το επιλεγμένο mode λειτουρ- Sport, αναλόγως των συνθηκών, η αυτονομία άγ-
        γίας κατά την κίνηση. Ρολόι, θερμοκρασία περιβάλ- γιξε τα 110 χιλιόμετρα, οπότε τα 150 που δηλώ-
        λοντος, μερικός και ολικός χιλιομετρητής ολοκλη- νει η Nerva με χρήση αποκλειστικά του Eco, είναι
        ρώνουν τις ενδείξεις με την οθόνη να έχει αρκετό  εφικτά. Πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό που σπά-

        κενό χώρο. Φυσικά, υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης  νια συναντάμε σε ηλεκτρικά scooter είναι η ύπαρ-
        με κινητό μέσω Bluetooth για διαχείριση των κλή- ξη υποδοχής φόρτισης Type 2, που σου επιτρέπει
        σεων και της πλοήγησης.                               να φορτίζεις και από δημόσιο σταθμό  φόρτισης.
          Κινητήρας – Μπαταρία                                Φυσικά, παρέχεται και καλώδιο για φόρτιση από
          Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ονομαστική ισχύ 9000  συμβατική οικιακή πρίζα. Ο ενσωματωμένος φορ-
        Watt (12,1 ίπποι) και είναι τοποθετημένος εμπρός  τιστής χρειάζεται 3,5 ώρες για να φτάσει η μπατα-
        από τον πίσω τροχό με την τελική μετάδοση να γί- ρία στο 80%, ενώ για μια πλήρη φόρτιση χρειάζο-
        νεται με ιμάντα που καταλήγει σε μειωτήρα στον  νται 4 ώρες και 20 λεπτά.
        άξονα του τροχού. Η διάταξη αυτή προσφέρει κα-         Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

        λύτερη κατανομή βάρους σε σχέση με τη λύση του         Το Exe έχει κτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο σω-

                                               65   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70