Page 67 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 67

TEST        Nerva

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Exe
        στοιχες με scooter 200 – 250 κυβικών.
          Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μπαίνει σε λει-
        τουργία μόλις η μπαταρία πέσει κάτω από το 95%
        φορτίζοντάς τη εν κινήσει, όχι μόνο όταν χρησιμο-
        ποιείς τις μανέτες των φρένων, αλλά και όταν απλά
        κλείνεις το γκάζι, με το φρένο κινητήρα να είναι πα-
        ραπλήσιο ενός βενζινοκίνητου συνόλου. Η ένδει-
        ξη στιγμιαίας κατανάλωσης ρεύματος αποδείχθηκε

        πολύ χρήσιμη, καθώς σε βοηθάει να εξοικονομή-
        σεις  ενέργεια  και  να  πετύχεις  μεγαλύτερη  αυτο-  Το κάλυμμα του ιμάντα, θυμίζει έντονα το καπάκι
        νομία.  Δεδομένης όμως της άνεσης, της κάλυψης        της CVT μετάδοσης ενός συμβατικού scooter.
        από τον αέρα και γενικά των τουριστικών δυνατοτή-
        των του Exe, θα θέλαμε ιδανικά να είχε μεγαλύτε-
        ρη αυτονομία, ακριβώς επειδή θα μπορούσε ο ανα-
        βάτης να την αξιοποιήσει για κάποια εξόρμηση, ενώ

        σε συνδυασμό με τη δυνατότητα φόρτισης από δη-
        μόσιους σταθμούς, η εξόρμηση αυτή δεν θα ήταν
        απαραίτητα κοντινή.
          Πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας βρίσκο-
        νται οι αποσβέσεις των αναρτήσεων με τα αμορτισέρ     Η σέλα προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης με
        να καταφέρνουν να απορροφήσουν αποτελεσματι-          το μαξιλαράκι να στηρίζει σωστά τη μέση σου.
                                                              Ευρύχωρο είναι και το κομμάτι του συνεπιβάτη.
        κά τις περισσότερες κακοτεχνίες του οδοστρώμα-
        τος και μόνο σε βαθιές εγκάρσιες ανωμαλίες η λει-
        τουργία τους είναι κάπως απότομη. Στον τομέα των        Η άποψή μας
        φρένων, το Exe ανταποκρίθηκε πλήρως στις υψη-            Η Nerva μπαίνει δυναμικά στα GT ηλεκτρικά

        λές  προσδοκίες  που  είχαμε  αντικρίζοντας  τα  δι-    scooter με μια πρόταση που στέκεται στο ύψος
        πλά εμπρός δισκόφρενα. Έχουν ωραία αίσθηση και          των περιστάσεων. Το Exe σε κερδίζει με τη στι-
        προοδευτικότητα ενώ η ανάκτηση ενέργειας είναι          βαρότητα  και  την  ποιότητα  κύλισης,  ενώ  προ-
        πολύ  σωστά  ρυθμισμένη  και  δεν  έχεις  την  έντο-    σφέρει πολύ καλή κάλυψη από τον αέρα, οπό-
        νη και πολλές φορές δυσανάλογη επιβράδυνση σε           τε είναι ιδανικό για όσους κινούνται καθημερινά
        σχέση με την πίεση που ασκείς στις μανέτες, μόλις       σε λεωφόρους και δρόμους ταχείας κυκλοφο-
        το σύστημα μπαίνει σε λειτουργία. Σε επίπεδο απο-       ρίας. Έχει καλύτερες επιδόσεις από ένα scooter
        τελεσματικότητας τα 30,3 που χρειάζονται για την        125 κυβικών και το οδηγείς με δίπλωμα αυτοκι-

        ακινητοποίηση από τα 80 χλμ. / ώρα. είναι μια πολύ      νήτου, οπότε αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα
        καλή επίδοση ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε το βάρος        πρόταση για όποιον θέλει να κάνει τη μετάβαση
        των 202 κιλών.                                          από τους τέσσερις στους δυο τροχούς.


                                                                     Ανεση, ποιότητα κατασκευής και κύλισης,

                                                                     GT χαρακτήρας, ισχύς
                                       Εξοπλισμός αναβάτη
                        Κράνος: LS2 Stream II (Κιούπης Ά.Ε.)
                      Μπουφάν: Furygan Nevada (Motoway)              Μέτρια αυτονομία
                    Γάντια: Furygan Jet All Season (Motoway)

                                               67   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72