Page 58 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 58

TEST        Kawasaki

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Eliminator 500
        χρειάστηκε  2”  για  να  φτάσει  τα   Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι         (είπαμε,  η  Kawasaki  πάντα  έκανε
        50 χλμ./ώρα και 6” για τα 100,                                        λίγο πιο… σπορ κάθε μοντέλο της,
        ενώ για την ενδιάμεση επιτάχυν-       Τύπος    Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου    ανεξαρτήτου κατηγορίας).
        ση (60-120) χρειάστηκαν 7,1”. Η                               Trellis   Έτσι,  η  διαδρομή  είναι  παραπά-
        κατανάλωση κρατιέται σε χαμηλά      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    νω από ευχάριστη στα ορεινά περά-
                                                                     πιρούνι

        επίπεδα, καθώς μέσα στην πόλη       Διαδρομή (χλστ.)           121    σματα – ακόμα και με πιο ζεστό ρυθ-
        «ήπιε»  4,3  λίτρα  ανά  100  χλμ.,   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό   μό,  ενώ  στην  εθνική  θα  ταξιδέψει
                                            αμορτισέρ, ΠΕ
        ενώ στο ταξίδι έφτασε τα 4,5 λί-    Διαδρομή (χλστ.)            90    με άνεση στα 150-160 χλμ./ώρα, με
        τρα.                                Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/310, 2Ε, ABS  το μεγαλύτερο νούμερο που είδα-
                                                             Δ/240, 2Ε, ABS
                                            Φρένα Π (χλστ.)
         Πλαίσιο – Άναρτήσεις –                                               με στο κοντέρ να είναι τα 180 χλμ./
         Φρένα                                                ώρα. Αν συνεχίζεις να πιέζεις σε εκείνη την περιοχή,
         Τον  κινητήρα  περιβάλλει  ένα  ελαφρύ  σωληνω- θα δεις την κατανάλωση να ανεβαίνει, όμως ο κινη-
        τό πλαίσιο, τύπου Trellis, το οποίο συνεργάζεται με  τήρας δεν θα διαμαρτυρηθεί στο ελάχιστο - ούτε το
        ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 120mm μπρο- υπόλοιπο σύνολο. Όσο δεν σε ενοχλεί ο κλασσικός

        στά και διπλά αμορτισέρ διαδρομής 90mm με δυνα- εχθρός των μοτοσυκλετών χωρίς ζελατίνα, δηλαδή
        τότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω. Το φρενά- ο αέρας, θα ταξιδέψεις πολύ άνετα με το Eliminator
        ρισμα αναλαμβάνει ένας μονός δίσκος 310mm με  500. Βέβαια θα πρέπει να το κάνεις σόλο, καθώς η
        διπίστονη δαγκάνα της Nissin μπροστά και ένας δί- σέλα του συνεπιβάτη δεν ενδείκνυται για τίποτα πε-
        σκος 240mm με διπίστονη δαγκάνα της ίδια εταιρεί- ρισσότερο από μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη.
        ας πίσω. Η απόδοση των φρένων είναι πολύ καλή          Οι  πίσω  αναρτήσεις  είναι  λίγο  σκληρές  ώστε  να
        για την κατηγορία, καθώς το Eliminator 500 χρειά- ανταπεξέλθουν  σε  πιο  σπορ  ρυθμούς,  όμως  ρυθ-
        στηκε 42,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100  μίζοντάς τες μπορείς να έχεις μια πιο «στρωτή» κα-
        χλμ./ώρα.                                             θημερινότητα, ενώ τα φρένα εύκολα θα φέρουν την
         Οι ζάντες έχουν διάμετρο 18” και 16”, με τα ελαστι- κατάσταση εκεί που θες, με το ABS να παρεμβαίνει

        κά που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις 130/70 και  μόνο όταν αυτό είναι απολύτως απαραίτητο.
        150/80 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.                     Το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας είναι σχετικά
         Στο δρόμο                                            πιο πίσω από τη μέση του μεταξονίου και αυτό μετα-
         Δεν είναι λίγες οι φορές που η πρώτη θετική εντύ- φράζεται σε ένα μπροστινό που μοιάζει πιο ελαφρύ
        πωση διαβάζοντας για ένα μοντέλο μετατρέπεται σε
        απογοήτευση όταν αυτό τελικά φτάνει στα χέρια σου.

        Ευτυχώς,  στην  περίπτωση  του  Eliminator  500  δεν
        ισχύει κάτι τέτοιο. Ανεβαίνοντας πάνω αμέσως πα-
        ρατηρείς ότι η θέση οδήγησης είναι πολύ άνετη ερ-
        γονομικά για την κατηγορία του και ακόμα και στην
        πολύωρη οδήγηση δεν πρόκειται να κουράσει. Μέ-
        σα στην πόλη δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα, κα-
        θώς παρά το σχετικά μακρύ του μεταξόνιο, είναι πο-
        λύ ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης και το τιμόνι
        έχει ικανοποιητικότατο κόψιμο για να βοηθήσει στις
        μανούβρες. Η ίδια ευελιξία μεταφέρεται και στους      Με πολύ ωραία λειτουργία και απόδοση, ο

        επαρχιακούς δρόμους και για τα δεδομένα της κατη-     δικύλινδρος κινητήρας των 451cc χαρίζει ζωντάνια
        γορίας το Eliminator 500 είναι πρόθυμο στο στρίψιμο  στο σύνολο.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63