Page 50 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 50

TEST        Suzuki

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  GSX-8R
        πιστονιές, στο κάθε άνοιγμα του     Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           System) μπορεί να ενεργοποιηθεί ή
        δεξί γκριπόγκαζου. Ο πλέον πε-                                        και να απενεργοποιηθεί άμεσα, μέ-
        τυχημένος,  ορεξάτος  και  διαπι-     Τύπος  Ατσάλινο περιμετρικό, ξεχωριστό    σω του κουμπιού που βρίσκεται στα
        στευμένος  για  την  fun  πλευρά       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις    υποπλαίσιο  αριστερά  χειριστήρια.  Τέλος,  στις
        του,  τετράχρονος,  υδρόψυκτος,     Ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP     μετρήσεις επιδόσεων είδαμε ότι τα

                                                                     41 χιλ
        δικύλινδρος εν σειρά DOCH κι-       Διαδρομή (χλστ.)           130    0-50  χιλιόμετρα  τα  διανύει  σε  1,7
        νητήρας  Euro5  προδιαγραφών,       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 4,0 δευ-
                                            αμορτισέρ Showa με μοχλικό, ΠΕ
        με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσί-       Διαδρομή (χλστ.)           130    τερόλεπτα, τα 0-160 σε 10,2 δευ-
        μου, ο οποίος λειτουργεί άμεσα      Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/310, 4Ε, ABS  τερόλεπτα, τα 60-120 με 4η σχέση
                                            Φρένα Π (χλστ.)
                                                              Δ/240, 1Ε, ABS
        και χωρίς κενά ισχύος, είναι εδώ                                      στο κιβώτιο ταχυτήτων σε 5,26 δευ-
        για να υπερκαλύψει όλες τις ανησυχίες μας . Η από- τερόλεπτα και τα 60-160 σε 7,9 δευτερόλεπτα.
        δοση των 776 κυβικών εκατοστών, ανέρχεται στους        Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα

        83 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό και με ρο-      Μετά από τα πλαϊνά φαίρινγκ που αποτελούν την
        πή 78Nm στις 6.800 στροφές ανά λεπτό. Οι 6 σχέ- αιχμή του «δόρατος», αυτό που ακολουθεί, είναι το
        σεις που διαθέτει το κιβώτιο ταχυτήτων, θα συνεργα- μικροκαμωμένο ατσάλινο πλαίσιο, μέτριας ακαμψί-
        στούν σε καλά επίπεδα, με το μονόδρομο συμπλέκτη  ας, περιμετρικής διάταξης και συνδυαστικής επιλο-
        ολίσθησης, για πιο μαλακές αλλαγές και την εξάλει- γής στρόγγυλης διατομής με επίπεδες επιφάνειες. Η
        ψη  των  φρεναρισμάτων  του  πίσω  τροχού  σε  από- πλαισίωση έρχεται με το ξεχωριστό τμήμα υποπλαι-
        τομα  κατεβάσματα  των  ταχυτήτων.  Η  ύπαρξη  του  σίου, επίσης στρόγγυλης διατομής. Η διαχείριση του
        Quickshifter αποδεικνύεται καλή επιλογή (αν και λί- βάρους της αποτελεί παιχνίδι, καθώς τα 205 κιλά που
        γο απότομο και αργό ως λειτουργία) που βρίσκεται  έχει άνευ υγρών, την κάνουν μια μοτοσικλέτα που
        στον  στάνταρ  εξοπλισμό,  χωρίς  να  επιβαρύνεις  τη  θα κινηθεί με απίστευτη ευκολία σε επιτόπιες μανού-
        ντίζα του συμπλέκτη. Η δύναμη μεταφέρεται σε όλο  βρες και διηθήσεις ανάμεσα από άλλα οχήματα. Στον

        το σύνολο της GSX-8R συνδράμοντας στο ανήσυχο  τομέα των αναρτήσεων, συναντάμε ένα μπροστινό
        πνεύμα της, δημιουργώντας μια ευπρεπή κατανάλω- ανεστραμμένο πιρούνι Hitachi Astemo της Showa,
        ση εκτός πόλης, που κυμαίνεται στα 5,5 λίτρα ανά  το  λεγόμενο  Separate  Function  Fork  -  Big  Piston
        100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα 5,2 λίτρα.  (SFF-BP), των 41 χιλιοστών. Η Suzuki αναφέρει ότι
        Τα μελωδικά ακούσματα που βγαίνουν από την εξά- αυτή η δομή που έχει εφαρμοστεί, συντελεί στη μεί-
        τμιση, είναι «φανταχτερά» και ανήσυχα καθώς απε- ωση  του  βάρους,  προσφέροντας  χαρακτηριστικά
        λευθερώνονται από δύο σωλήνες καταλήγοντας σε  σταθερής απόσβεσης και στα δύο καλάμια. Στο πίσω
        έναν, με διάταξη εξαγωγής των σωλήνων να είναι σε  μέρος έχει τοποθετηθεί, μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση

        2-1-1. Για αυτό το αποτέλεσμα είναι υπεύθυνος και  link type με μοχλικό, ως προς την προφόρτιση ελα-
        ο χρονισμός ανάφλεξης του στροφαλοφόρου άξονα  τηρίου, διαπερνώντας κάθετα το μαύρο αλουμινένιο
        των 270 μοιρών, όπου είναι ο ίδιος με αυτών που  ψαλίδι. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθη-
        προέρχονται από τους V-twin κινητήρες (90ο) της. H  καν τα Dunlop Sportmax Roadsport 2, με διαστά-
        Suzuki δεν έμεινε εκεί όμως, αφού ο κινητήρας χρη- σεις 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω, τοποθετημένα
        σιμοποιεί το Suzuki Cross Balancer, που είναι ένας  πάνω στο έντονο κόκκινο των 17 ιντσών τροχών, με
        διπλός  αντικραδασμικός  άξονας,  καταστέλλοντας  ακτίνες πεντάδιπλης διάταξης από χυτό αλουμίνιο.
        τους  κραδασμούς,  συμβάλλοντας  στην  ομαλή  λει- Τα φρένα της GSX-8R, την απαρτίζουν 2 δίσκοι σε
        τουργία και κάνοντάς τον πιο συμπαγή μπροστά και  σχήμα μαργαρίτας των 310 χιλιοστών με τετραπίστο-
        πίσω. Επίσης, η ύπαρξη του συστήματος αντιολίσθη- νες δαγκάνες της Nissin μπροστά, ενώ πίσω, είναι

        σης του πίσω τροχού STCS (Suzuki Traction Control  υπεύθυνη μία δισκόπλακα των 240 χιλιοστών με μο-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55