Page 79 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 79

TEST         Ducati Scrambler
                                                         Full Throttle
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
               α πρώτα Ducati Scrambler κύλησαν τις ρό-       Τεχνικά χαρακτηριστικά
               δες του σε αυτό τον κόσμο το 1962 και ήταν                                  Eπιδόσεις
                                                               Κινητήρας
        Τμια σειρά μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών για             Τύπος          4Τ, 2Κ, A/Ψ, 2β  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,8
        την Αμερικανική αγορά. Αυτή η πρώτη γενιά γνώ-        Κυβισμός (κ.εκ.)       803   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4,2
        ρισε  επιτυχία  και  η  παραγωγή  συνεχίστηκε  μέχρι   Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 88 x 66  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 5,34
                                                              Συμπίεση (:1)
                                                                                      11
        το 1974.  Το όνομα ανασύρθηκε και πάλι στην επι-      Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    73 / 8.250  Απόσταση ακινητοποίησης
                                                                                           100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 43,46
        φάνεια  το  2014,  όταν  η  Ducati  παρουσίασε  στην   Ροπή (kg-m / σ.α.λ.)    6,64 / 5.750
                                                                               Ηλ.Ψεκασμός
                                                              Τροφοδοσία
        Intermot το νέο Scrambler, το οποίο ενώ διατηρού-     Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  13,5
                                                                                      5,9
        σε τα ρετρό στοιχεία στην εμφάνιση βρισκόταν σε       Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   195+
                                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        όλα τα άλλα στοιχεία του στον 21ο αιώνα, από τον
        δικύλινδρο πλέον κινητήρα μέχρι το ανεστραμμένο  ρα η εντυπωσιακή του εμφάνιση. Δεν υπάρχει κε-
        πιρούνι, τον ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και τη  φάλι που να μην γυρίσει, ειδικά αν μιλάμε για την
        θύρα USB. Τα πρώτα μοντέλα βγήκαν στους δρό- έκδοση Full Throttle, η οποία έρχεται με τον ειδικό
        μους το 2015 και έγιναν ανάρπαστα. 8 χρόνια και  χρωματισμό Rosso GP`19 που συνδυάζει το μαύρο

        πάνω από 100.000 πωλήσεις μετά, η Ducati έφε- με το κόκκινο και το εικονικό νούμερο 62 (φόρος τι-
        ρε τη δεύτερη γενιά του νέου Scrambler, με αλλα- μής στο πρώτο έτος κυκλοφορίας των Scrambler)
        γές που αφορούν τόσο στο στιλιστικό όσο και στο  πάνω στα πλαϊνά πίσω πάνελ.
        πιο  πρακτικό  κομμάτι.  Εμείς  δοκιμάσαμε  την  πιο   Μπροστά  κυριαρχεί  ο  στρογγυλός  προβολέας,
        «άγρια» έκδοση, με το Full Throttle να μας καλω- που στη νέα γενιά έχει το χαρακτηριστικό Χ στην
        σορίζει στο συνδυασμό της δεκαετίας του `80 με το  έξω μεριά, κάνοντάς το ακόμα πιο έντονο και πλέ-
        σήμερα.                                               ον ο φωτισμός είναι φουλ LED. Επανασχεδιασμένα
          Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής                      είναι και τα αλουμινένια πλαϊνά, ενώ τα καλύμματα
          Ένα πολύ δυνατό χαρτί του Scrambler είναι σίγου- του ντεπόζιτου μπορούν να αλλαχθούν εύκολα για





































                                                                                       ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ



                                               79   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84