Page 77 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 77

TEST        ΚΤΜ 1290 Super
                                                         Adventure S
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        με ελάχιστα ή καθόλου χιλιόμετρα, σωτήριο μέσα  νητήρα να δίνουν το στίγμα σε off-road περιβάλλον.
        στην κίνηση της πόλης με το μεγάλο On-Off. Η ελα- Ο ασφάλτινος προσανατολισμός τροχών-ελαστικών
        φριά αίσθηση είναι ευεργετική στους ελιγμούς. Τι- θέτει τους όποιους περιορισμούς, με την έκδοση R
        μόνι που κόβει αρκετά, ροπάτο μοτέρ στα χαμηλά  να παραμένει η κατάλληλη επιλογή για όσους κινού-
        και comfort ρυθμίσεις στην ανάρτηση, ανεβάζουν  νται περισσότερο εκτός δρόμου. Φυσικά η Ready to
        την φιλικότητα στο ζενίθ. Ο γνωστός και μη εξαιρε- race φιλοσοφία είναι πανταχού παρούσα ανεξάρτη-
        τέος LC8 παραμένει στους 160 ίππους, αλλά αυτοί  τα από τον adventure χαρακτήρα του και το 1290

        είναι υπεραρκετοί για να κινούν αστραπιαία το 1290  ορέγεται φιδίσιες διαδρομές για να ξεδιπλώσει την
        σε κάθε άνοιγμα του δεξιού γκριπ. Κάτι που μαρτυ- σπορ πλευρά του. Χάρη στο εξαιρετικό ζύγισμα και
        ρούν και οι μετρήσεις μας, με το V-Box να δείχνει  την κοφτερή γεωμετρία, εκτελείς χειρισμούς ακρι-
        3,34 δεύτερα για το 0-100 και 3,4 για  60-120χλμ./ βείας εισπράττοντας τόνους ανατροφοδότησης από
        ώρα. Η ροπή αποδίδεται με ακαριαίο τρόπο αλλά η  την ανάρτηση της WP.  Διαβάζει αυτόματα το δρόμο,
        αναθεωρημένη γεωμετρία του πλαισίου χαλιναγω- ενώ αν «παίξεις» με ξεχωριστή ρύθμιση σε πιρού-
        γεί τα άγρια ένστικτα του μεγάλου adventure. Τα ηλε- νι και αμορτισέρ την φέρνεις εύκολα στα μέτρα σου.
        κτρονικά βοηθήματα δουλεύουν υπερωρίες, όμως  Σύμμαχοι στην σπορ αλλά και ασφαλή οδήγηση, και

        δρουν αθόρυβα στο παρασκήνιο, χωρίς να σου κό- τα πολύ δυνατά φρένα που επιβραδύνουν το μεγάλο
        βουν την αίσθηση της οδηγικής απόλαυσης και αυτό  on-off σε χρόνο dt, με το 100-0 να ολοκληρώνεται
        είναι που τα κάνει τόσο ξεχωριστά. Ειδικά η παρουσία  σε μόλις 40,7 μέτρα.
        του traction control -μπορεί να ρυθμιστεί η ευαισθη-
        σία του από τα πλήκτρα + και – στο τιμόνι – είναι δια-  Η άποψή μας
        κριτικότατη και είναι από τις λίγες μοτοσυκλέτες που
        δεν χρειάζεται να το απενεργοποιήσεις όταν θέλεις        Το  KTM 1290 Super Adventure S αποτελεί μια
        να πάρεις το maximum των δυνατοτήτων. Το βασικό        μοτοσυκλέτα ορόσημο στην κατηγορία των mega
        προσόν του 1290 SAS είναι ο αριστοτεχνικός ο τρό-      On-Off και στην τρίτη του πλέον γενιά διατηρεί τα

        πος με τον οποίο μεταλλάσσεται από γνήσιο χιλιομε-     εξέχοντα χαρακτηριστικά που το καθιέρωσαν, ανα-
        τροφάγο σε αδηφάγο στροφοκυνηγό και τούμπαλιν.         βαθμίζοντας  παράλληλα  τον  εξοπλισμό  άνεσης
        Φορώντας το τουριστικό του «κουστούμι» θα σε συ-       ώστε να προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη εμπει-
        ντροφεύσει ως την άκρη του κόσμου, χωρίς ενδοια-       ρία οδήγησης. Το 1290 SAS σου δίνει τη δυνατό-
        σμούς.  Σε μεγάλες οδούς και αυτοκινητόδρομους         τητα να γευτείς ανόθευτη οδηγική απόλαυση χά-
        απολαμβάνεις την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, σω-      ρη στον δυνατό 1300αρη κινητήρα, τα εξαιρετικά
        στή ανεμοκάλυψη από τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα και        περιφερειακά και τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά του
        εξοπλιστικές ανέσεις με αποκορύφωμα το αναβαθ-         βοηθήματα,  αποτελώντας  μια  γνήσια  adventure

        μισμένο  σύστημα  πλοήγησης.    Με  ταχύτητες  κο-     πρόταση για όσους θέλουν να κινηθούν παντού
        ντά στα 140-160χλμ/ώρα, καλύπτεις αδιάκοπα απο-        και πάντα χωρίς ενστάσεις η οποία γίνεται πιο ελ-
        στάσεις κρατώντας την κατανάλωση χαμηλά, ενώ η         κυστική με την προωθητική ενέργεια που τρέχει
        σταθερότητα του μοντέλου αποτελεί σημείο αναφο-        αυτή τη στιγμή με έκπτωση 2.000 ευρώ.
        ράς μέχρι και την τελική ταχύτητα των 250+ χιλιο-
        μέτρων -το σταμπιλιζατέρ της WP, κάνει άριστη δου-          κινητήρας, ηλεκτρονικά, εξοπλισμός,
        λειά στα πολλά-, κάτι πολύ σημαντικό αν σκεφτούμε           οδική συμπεριφορά, ευκολία χρήσης
        την κατηγορία στην οποία εντάσσεται. Εξίσου καλά
        τα καταφέρνει και στο χώμα με τις μεγάλες διαδρο-            σφιχτό κιβώτιο
        μές των αναρτήσεων και τις off-road ρυθμίσεις σε κι-


                                               77   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82