Page 81 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 81

TEST         Ducati Scrambler
                                                         Full Throttle
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           το 2015. Όμως πλέον, για τη δεύτε-
        συνδυασμό  με  την  χαμηλή  και
        άνετη  σέλα,  το  Scrambler  Full                                     ρη γενιά, έχει δεχθεί ένα ισχυρό λί-
        Throttle  είναι  πραγματικά  μια      Τύπος    Ατσάλινο χωροδικτύωμα  φτινγκ.
        μοτοσυκλέτα για όλους, καθώς        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις           Ανάμεσα  στα  άλλα,  «αδυνάτι-
                                               Ανεστραμμένο πιρούνι KYB 41mm

        στα  795mm  (μπορεί  με  σέλες      Διαδρομή (χλστ.)           150    σε» κατά 2,5 κιλά, με ελαφρύτερα
        after market να κινηθεί από τα      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Aμορτισέρ    καλύμματα  και  πιο  μαζεμένο  συ-

                                                                    ΚYB, ΠΕ
        780 μέχρι τα 810mm) επιτρέπει       Διαδρομή (χλστ.)           150    μπλέκτη  ο  οποίος  έρχεται  από  το
        σε όλους τους αναβάτες να πα-       Φρένα Ε (χλστ.) Δ/330, 4Ε, Cornering    Monster. Την εικόνα ολοκληρώνει
                                                                       ABS

        τούν με ασφάλεια στο έδαφος.        Φρένα Π (χλστ.) Δ/245, 1Ε, Cornering    το τελικό εξάτμισης της Termignoni,
        Η γωνία των ποδιών από την άλ-                                 ABS    το  οποίο  συμπεριλαμβάνεται  στον
        λη δεν προβληματίζει ούτε τους ψηλότερους ανα- στάνταρ εξοπλισμό της Scrambler Full Throttle και
        βάτες, όντας αρκετά φυσική για ένα Scrambler μο- της χαρίζει έναν απίστευτο, μελωδικό ήχο.
        ντέλο.                                                 Η μεγάλη διαφορά με την προηγούμενη γενιά δεν

          Το τιμόνι είναι φαρδύ, όπως είναι λογικό σε αυτή  είναι η απόδοση της δύναμης, αλλά η διαχείρισή
        την κατηγορία, όμως θα θέλαμε ιδανικά να έχει λί- της. Η νέα γενιά Scrambler είναι εφοδιασμένη με
        γο μεγαλύτερo κόψιμο.                                 ηλεκτρόγκαζο (Ride-by-Wire) και μαζί με αυτό ήρ-
          Στο κέντρο του βρίσκεται η οθόνη TFT 4,3” (νέα  θαν και δύο riding modes, Road και Sport, τα οποία
        προσθήκη αυτής της γενιάς), η οποία αναλαμβάνει  δεν  έχουν  διαφορές  στην  τελική  ισχύ  αλλά  στην
        την πλήρη πληροφόρηση του αναβάτη. Το μενού εί- απόκριση. To Traction Control είναι επίσης ένα νέο
        ναι εύχρηστο και ο χειρισμός του γίνεται με απλά  στοιχείο και έχει τέσσερα επίπεδα σε κάθε riding
        βήματα  από  τους  διακόπτες  που  βρίσκονται  στην  mode καθώς και τη δυνατότητα απενεργοποίησης,
        αριστερή πλευρά του τιμονιού.                         ενώ στην έκδοση Full Throttle υπάρχει στον στά-
          Παρά το γεγονός ότι η οθόνη είναι «τετραγωνι- νταρ εξοπλισμό Quickshifter 2 κατευθύνσεων.
        σμένη», η Ducati προσέθεσε ένα κυκλικό περίβλη-        Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα

        μα στη μια πλευρά, εκεί που βρίσκεται το στροφόμε-     Το πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα είναι το
        τρο (αναλογικού στιλ), κερδίζοντας έτσι και άλλους  ίδιο στο Full Throttle με την βασική έκδοση (Icon)
        σχεδιαστικούς πόντους. Υπάρχει επίσης η δυνατό- και έχει υποστεί μικρές επεμβάσεις σε σχέση με την
        τητα σύνδεσης του κινητού του αναβάτη μέσω του  προηγούμενη γενιά, με στόχο την επίτευξη μεγαλύ-
        Ducati Multimedia System, που επιτρέπει την δια- τερης ευελιξίας. Το ψαλίδι είναι επανασχεδιασμέ-
        χείριση κλήσεων, την αναπαραγωγή μουσικής και  νο, με το αμορτισέρ να εδράζεται σε πιο κεντρικό
        την είσοδο σε πλοήγηση. Όπως και στην προηγού- σημείο και όχι στην άκρη της αριστερής πλευράς

        μενη έκδοση, κάτω από τη σέλα υπάρχει θύρα USB
        για  τη  φόρτιση  των  ηλεκτρονικών  συσκευών  του
        αναβάτη.
          Κινητήρας
          Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν
        τραγουδούσε ο Nίκος Παπάζογλου και στη συγκε-
        κριμένη περίπτωση ταιριάζει.
          O κινητήρας συνεχίζει να είναι ο αεροελαιόψυ-
        κτος  δικύλινδρος  L-Twin  των  803cc  που  αποδί-    Η σέλα είναι άνετη για ένα άτομο, με δεύτερο
        δει 73 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 65,2 Nm ροπής     ο αναβάτης αναγκάζεται να μεταφερθεί πιο

        στις 7.000 σ.α.λ.  που βρισκόταν στο μοντέλο από  μπροστά, όπου το αφρώδες λιγοστεύει

                                               81   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86