Page 83 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 83

TEST         Ducati Scrambler
                                                         Full Throttle
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                                                επιτρέπουν κανένα γλίστρημα ή ασάφεια, ενώ ακό-
        (που όπως είδαμε παραπάνω αδυνάτισε και έγινε
        υδραυλικός) κάνει την καθημερινή μετακίνηση και       μα και στο χώμα με απενεργοποιημένο το Traction
        το συνεχόμενο σταμάτα – ξεκίνα πιο εύκολη υπό-        Control χρειάζεται προσπάθεια για να νιώσεις τον
        θεση,  όμως  αρκετά  για  την  πόλη.  Όποιος  ψάχνει   πίσω τροχό να ξεκινάει να «φεύγει». Οι αναρτήσεις
        για ένα απλό commuter που θα τον πηγαινοφέρνει        της KYB αποσβένουν τις περισσότερες ανωμαλίες
        δουλειά σπίτι, σπίτι δουλειά και τέλος μπορεί να κα-  στο δρόμο και στο χώμα, ενώ σου επιτρέπουν να πι-

        λυφθεί με άλλες επιλογές.                             έσεις και λίγο παραπάνω με ασφάλεια.
          Born Free μας προκαλούσε η τάπα του ντεπόζι-         Κάτι που ίσως ξενίσει μερικούς είναι ότι η όρθια
        του και όταν έφτασε το Σαββατοκύριακο υπακού-         θέση οδήγησης είναι κάπως άβολη, καθώς το μι-
        σαμε σε αυτές τις προτροπές και πήραμε τα βουνά.      κρό ντεπόζιτο και η μαζεμένη σέλα δεν επιτρέπουν
        Όπως  σε  κάθε  ωραίο  ταξίδι  πρώτα  αντιμετωπί-     στα γόνατα του αναβάτη να εδράσουν σε φυσιολο-
        σαμε το αναγκαίο κακό που είναι η Εθνική Οδός.        γική θέση.
        Το  Scrambler  άνετα  ταξίδεψε  με  ταχύτητες  άνω
        των  150  χλμ./ώρα,  ενώ  στο  κοντέρ  είδαμε  μέχρι

        198  χλμ./ώρα  (παρά  την  αεροδυναμική  ντουλά-
        πας  που  είχαμε,  όντας  φορτωμένοι  με  ένα  τερά-
        στιο backpack). Βεβαίως λύση υπάρχει για τους πιο
        ταξιδιωτικούς, μποέμ αναβάτες, καθώς στον κατά-
        λογο των αξεσουάρ της Ducati υπάρχουν πλαϊνές
        βαλίτσες που ταιριάζουν στιλιστικά στο Scrambler,
        καθώς και αλουμινένια κεντρική (αυτή η τελευταία
        ίσως αισθητικά να ξεφεύγει, προσπαθώντας να την       Η έκδοση Full Throttle περιλαμβάνει και την
        φανταστούμε πάνω στο πανέμορφο Full Throttle).        εξάτμιση Termignoni στο στάνταρ εξοπλισμό,
          Το μόνο αρνητικό ήταν οι ελαφριές ταλαντώσεις       προσδίδοντας έξτρα χαρακτήρα

        μετά τα 160 χλμ./ώρα, απόρροια και των τακουνά-
        των ελαστικών, οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση       Η άποψή μας
        δεν δημιουργούν αίσθηση κινδύνου, απλά θα κου-           Η Ducati εξέλιξε όσο χρειαζόταν τη νέα γενιά
        ράσουν λίγο παραπάνω στην πολύωρη οδήγηση.             των  Scrambler,  δίνοντας  κάποια  χαρακτηριστικά
          Βγαίνοντας από την εθνική και περνώντας τον κά-      της νέας εποχής αλλά κρατώντας και τη σύνδεση
        μπο  φτάσαμε  επιτέλους  στο  απόλυτο  «πεδίο  μά-     με την προηγούμενη γενιά. Και μπορεί όπως είπα-
        χης»  για  το  Scrambler.  Οι  ορεινοί,  γεμάτοι  στρο-  με στην αρχή η αναβίωση να μην έχει σχέση με

        φές  δρόμοι.  Εκεί  ένα  χαμόγελο  εμφανίστηκε  στα    τα Scrambler της δεκαετίας του 1960, όμως η νέα
        χείλη  μας,  καθώς  το  Scrambler  πλάγιαζε,  σηκω-    γενιά είναι έτοιμη να γράψει ένα δικό της κομμά-
        νόταν και άλλαζε κατεύθυνση σαν να είναι παιχνί-       τι ιστορίας, λόγω του πακέτου εμφάνισης – απόδο-
        δι, με σταθερότητα που θυμίζει πολύ μεγαλύτερες        σης και του, πολύ σημαντικού σε τέτοιες μοτοσυ-
        και ακριβότερες μοτοσυκλέτες. Τα φρένα του στα-        κλέτες – φαν χαρακτήρα της.
        ματούσαν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα πριν την εί-
        σοδο στη στροφή και οι επιδόσεις τους είναι καλές           Εμφάνιση, Ποιότητα, Αίσθηση
        για την κατηγορία, καθώς σύμφωνα με τις μετρή-              κατά την οδήγηση
        σεις μας χρειάζονται 43,46 μέτρα για να ακινητο-
        ποιηθεί πλήρως από τα 100 χλμ./ώρα. Τα ελαστικά              Αιτία διαζυγίου, Θερμότητα κινητήρα

        της Pirelli ανταποκρίνονται στο ρόλο τους και δεν            στην κίνηση

                                               83   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88