Page 87 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 87
TEST CFMOTO 800NK
Advanced
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στεγνό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι στο παιχνιδιάρικο κάλεσμα του δικύ-
τοποθετημένη θυμίζοντας tablet.
Το σημαντικότερο ίσως χαρα- λινδρου και οδηγήσεις πιο οικονομι-
κτηριστικό της είναι ότι μπορείς Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό κά.
να τη χωρίσεις στη μέση και να Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Μπορεί να βασίζεται στην πλατ-
Ανεστραμμένο ΚΥΒ 43χιλ ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ
έχεις όλες τις βασικές πληροφο- Διαδρομή (χλστ.) Μονό φόρμα του Duke 790, αλλά σε επί-
130
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
ρίες πάνω και πλοήγηση κάτω, αμορτισέρ ΚΥΒ ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ πεδο περιφερειακών το 800ΝΚ έχει
130
ενώ εκεί εμφανίζεται και το με- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS χαράξει τη δική της πορεία. Οι αναρ-
Φρένα Ε (χλστ.)
νού με τη μορφή «εφαρμογών», Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS τήσεις φέρουν την υπογραφή της
όπως ακριβώς συμβαίνει σε ένα KYB και τόσο το ανεστραμμένο πι-
κινητό τηλέφωνο. Η οθόνη δίνει τη δυνατότητα σύν- ρούνι των 43 χιλ. όσο και το αμορτισέρ είναι πλήρως
δεσης όχι μόνο με κινητό, αλλά και με σύστημα εν- ρυθμιζόμενα, με την έκδοση Advanced να διαθέτει
δοεπικοινωνίας για εύκολη διαχείριση κλήσεων και και σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Στον τομέα των φρένων
μουσικής από τα χειριστήρια στο τιμόνι ή με φωνητι- έχουμε δυο δίσκους 320 χιλ. εμπρός με τετραπίστο-
κές εντολές. Εγκαθιστώντας την εφαρμογή CFMOTO νες δαγκάνες της J.Juan και δίσκο 260 χιλ. πίσω με
RIDE έχεις απομακρυσμένη πρόσβαση σε χρήσιμες δαγκάνα ενός εμβόλου που επιβλέπονται από ABS
πληροφορίες, όπως την ακριβή τοποθεσία της μοτο- της Bosch. Το βάρος των 189 κιλών με γεμάτο το ρε-
συκλέτας, την ποσότητα καυσίμου που υπάρχει στο ζερβουάρ των 15 λίτρων, σε συνδυασμό με το σχετι-
ρεζερβουάρ και υπολογιστή ταξιδιού με καταγραφή κά κοντό μεταξόνιο συνθέτουν ένα ευέλικτο και ταυ-
δεδομένων για κάθε διαδομή. τόχρονα σταθερό σύνολο.
Κινητήρας - Περιφερειακά Στο δρόμο
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 799 κυβι- Το πρώτο πράγμα που θέλαμε να δούμε στο
κών είναι ένας από τους καρπούς τις συνεργασίας 800NK ήταν αν έχει βελτιωθεί η απότομη απόκριση
μεταξύ KTM και CFMOTO και είναι ο ίδιος που κινεί και τα κομπιάσματα του ηλεκτρονικού ψεκασμού στο
και το Duke 790. Στην περίπτωση του 800ΝΚ αποδί- αρχικό άνοιγμα του γκαζιού με χαμηλές στροφές,
δει 94 ίππους στις 9.500 σ.α.λ και 81 Nm ροπής στις που είχαμε εντοπίσει και είχαμε επισημάνει στους τε-
8.000 σ.α.λ. χρησιμοποιώντας δικό του σύστημα ψε-
κασμού και τρεις χαρτογραφήσεις (sport, street και
rain) που διαφοροποιούνται μόνο ως προς την από-
κριση του γκαζιού και δεν επηρεάζουν τη μέγιστη ιπ-
ποδύναμη. Ο στρόφαλος με τα διαστήματα ανάφλε-
ξης στις 285 μοίρες δίνει χαρακτηριστικά λειτουργίας
και ήχο που θυμίζει V2, ενώ δυο αντικραδασμικοί
άξονες αποδείχθηκαν πολλοί αποτελεσματικοί, κα-
θώς δεν εμφανίζονται κραδασμοί πουθενά σε όλο
το εύρος λειτουργίας του κινητήρα. Quick shifter
για ανεβάσματα και κατεβάσματα, καθώς και cruise
control ανήκουν στον στανταρ εξοπλισμό. Ιδανικά θα
θέλαμε να υπήρχε traction contol, για να έχεις το κε-
φάλι σου ήσυχο σε ολισθηρό οδόστρωμα. Κατά τη
διάρκεια της δοκιμής μας, η κατανάλωση δεν ξεπέ- Οι τετραπίστονες δαγκάνες της J.Juan
ρασε τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να αποδείχθηκαν ιδιαίτερα αποτελεσματικές με
το 800ΝΚ να πετυχαίνει πολύ καλή επίδοση
πέσει και χαμηλότερα αν καταφέρεις να αντισταθείς φρενάρισμα.
87 Eπιστροφή στα περιεχόμενα