Page 89 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 89
TEST CFMOTO 800NK
Advanced
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
αλλάζει ανάλογα με την επιλεγμένη χαρτογράφηση
και λειτουργούν και ως υπενθύμιση, όταν βγάζεις
φλας. Τα φρένα συμπληρώνουν αρμονικά το σύνο-
λο και μόλις συνηθίσεις την ελαφρώς σπογγώδη αί-
σθηση απολαμβάνεις την ακρίβεια που σου δίνει η
προοδευτικότητά τους. Το ABS επεμβαίνει διακριτικά
όπου είναι απαραίτητο με τον συμπλέκτη ολίσθησης
να επιτρέπει τα γρήγορα απανωτά κατεβάσματα χω-
ρίς τον κίνδυνο μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού.
Η επίδοση των 42,11 μέτρων για την ακινητοποίηση
από τα 100 χλμ. / ώρα είναι πολύ καλή και δικαιώνει
τις επιλογές της CFMOTO στον τομέα των φρένων. Ο μεγαλύτερος σε κυβισμό κινητήρα της CFMO-
Άνω του μέσου όρου όμως είναι και οι δυνατότητες TO είναι ο ίδιος που συναντάμε στο KTM 790 Duke.
συνδεσιμότητας της έκδοσης Advanced που πραγ- Στην περίπτωση του 800ΝΚ αποδίδει 94 ίππους και
ματικά σου λύνουν τα χέρια και εκτοξεύουν την πρα- έχει 3 χαρτογραφήσεις.
κτικότητα, ενώ χάρη στην ύπαρξη πλοήγησης, δεν
χρειάζεται να ψάχνεις για βάσεις και να έχεις εκτε-
θειμένο το κινητό σου.
Μπορεί το αφρώδες της σέλας να είναι λίγο
και μέτριας σκληρότητας, αλλά θα χρειαστεί
να περάσεις αρκετή ώρα πάνω της μέχρι να
κουραστείς. Τα πράγματα για τον συνεπιβάτη είναι
πιο δύσκολα, κάτι αναμενόμενο από μοτοσυκλέτα
αυτής της κατηγορίας.
Η άποψή μας
Η CFMOTO κατάφερε να ταράξει τα νερά σε
ακόμα μια κατηγορία μπαίνοντας δυναμικά στα
μεσαία street fighter με το 800ΝΚ, αξιοποιώντας
στο μέγιστο τον ισχυρότερο κινητήρα της. Με τιμή
που κλείνει στόματα, υψηλή ποιότητα κατασκευ-
ής, πλούσιο εξοπλισμό και μια οθόνη – κόσμημα,
η έκδοση Advanced δείχνει τον σωστό δρόμο στον
ανταγωνισμό και μπορεί εύκολα να αποτελέσει το
σκαλί για να ανέβεις κατηγορία.
Οθόνη, ποιότητα κατασκευής, τιμή,
εξοπλισμός, οδική συμπεριφορά
Απουσία traction control,
Άκρως φουτουριστικό το μούτρο με τον χώρος συνεπιβάτη
εντυπωσιακό LED προβολέα.
89 Eπιστροφή στα περιεχόμενα