Page 93 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 93

TEST         Yamaha
                                                         NMAX 155
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           κανείς,  καθώς  περιλαμβάνει  την
        νος και άλλα αντικείμενα. Στην
        ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι, που                                         «επίπονη»  διαδικασία  των  μετρή-
        δεν  κλειδώνει  και  έξτρα  ανοι-     Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό   σεων και γενικά οδήγηση που δεν
        κτός  αποθηκευτικός  χώρος  με      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    μπορεί να χαρακτηριστεί οικονομι-
                                                                    πιρούνι

        παροχή ρεύματος 12V.                Διαδρομή (χλστ.)           100    κή. Τέλος, δεν πρέπει να παραλεί-
                                                                       Δύο
                                            Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
          Το πάτωμα δεν είναι επίπεδο,      αμορτισέρ                         ψουμε την ύπαρξη traction control
                                                                        85
        καθώς  υπάρχει  κεντρικό  τού-      Διαδρομή (χλστ.)    Δ/230, 2Ε, ABS  που αποτρέπει κάποιο ξαφνικό γλί-
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        νελ που φιλοξενεί το ρεζερβου-      Φρένα Π (χλστ.)   Δ/230, 2Ε, ABS  στρημα του πίσω τροχού σε ολισθη-
        άρ των 7,1 λίτρων, αλλά διαθέ-                                        ρό οδόστρωμα.
        τει κεκλιμένες πλατφόρμες αν θέλεις να απλώσεις        Το  ατσάλινο  σωληνωτό  πλαίσιο  έχει  σχεδιαστεί
        τα πόδια σου. Ο διαθέσιμος χώρος για τον συνεπι- εξαρχής με στόχο τη συγκέντρωση των μαζών χα-
        βάτη είναι κάπως περιορισμένος, αλλά αυτό είναι  μηλά για βελτιωμένη κατανομή βάρους. Συνεργά-
        κάτι που βλέπουμε συχνά σε scooter αυτής της κα- ζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ,

        τηγορίας. Υπάρχουν όμως εργονομικές χειρολαβές  ενώ στο κομμάτι των φρένων έχουμε ένα δίσκο 230
        και το κομμάτι σέλας που του αναλογεί είναι άνετο.  χιλ. σε κάθε τροχό με δικάναλο ABS. Οι 13 ίντσες
        Ο εξοπλισμός του NMAX 155 περιλαμβάνει keyless  είναι η ιδανική διάσταση τροχών όταν θέλεις «κο-
        σύστημα εκκίνησης και LCD οθόνη που υιοθετεί την  φτερή»  συμπεριφορά  και  ευελιξία  και  στην  περί-
        τεχνολογία CCU της Yamaha. Αυτή σου επιτρέπει  πτωση  του  NMAX  ντύνονται  με  ελαστικά  διαστά-
        μέσω  της  εφαρμογής  “MyRide”  να  διαχειρίζεσαι  σεων  110/70-13  και  130/70-13  εμπρός  και  πίσω
        κλήσεις και μηνύματα, ενώ παρέχει χρήσιμες πλη- αντίστοιχα.
        ροφορίες σχετικά με τις διαδρομές που κάνεις και       Στο δρόμο
        σου δείχνει που είναι σταθμευμένο το scooter χρη-      Για να κινηθείς γρήγορα μέσα στην πόλη δεν χρει-
        σιμοποιώντας το τελευταίο σημείο σύνδεσης με το  άζεσαι  κυβικά  και  άλογα.  Αντιθέτως,  θέλεις  ευε-
        κινητό τηλέφωνο και όχι GPS.                          λιξία, σπιρτάδα και μαζεμένες διαστάσεις και όλα

          Κινητήρας  - Περιφερειακά                           αυτά τα προσφέρει απλόχερα το NMAX 155. Όταν
          Ο κινητήρας ήταν και παραμένει ένα από τα δυ- κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες στο μποτιλιάρισμα,
        νατά χαρτιά του NMAX όντας ένα από τα πιο τεχνο- το εξαιρετικό ζύγισμα και το μεγάλο κόψιμο του τι-
        λογικά  προηγμένα  σύνολα  της  κατηγορίας.  Είναι  μονιού  σου  επιτρέπουν  να  περνάς  αβίαστα  μέσα
        τεχνολογίας Blue Core για μειωμένες εσωτερικές
        τριβές με την απόδοση να αγγίζει τους 15 ίππους
        στις 8.000 και τα 1,4 kgm ροπής. Το σύστημα με-

        ταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVA) κάνει το
        υδρόψυκτο σύνολο να ξεχωρίζει από τον ανταγω-
        νισμό, καθώς μεταβάλει το βύθισμα των βαλβίδων
        μετά τις 6.000 σ.α.λ για πιο άμεση απόκριση και κα-
        λύτερες ρεπρίζ στις υψηλές στροφές.  Όμως ιδιαί-
        τερη βαρύτητα έχει δοθεί και στο να μείνει η κατα-
        νάλωση σε χαμηλά επίπεδα και σε αυτό συμβάλει η
        ύπαρξη  του συστήματος start – stop με δυνατότη-
        τα απενεργοποίησης. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής
        η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 3,4 λίτρα ανά 100 χι-      Εξαιρετική η επίδοση των φρένων για τα
                                                              δεδομένα της κατηγορίας με καλή αίσθηση και
        λιόμετρα, αλλά αυτό είναι και το μέγιστο που θα δει  προοδευτικότητα.

                                               93   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98