Page 75 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 75

TEST        ΚΤΜ 1290 Super
                                                         Adventure S
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

                                   HONDA                      Τεχνικά χαρακτηριστικά     ZONTES

                                                               Κινητήρας                   Eπιδόσεις
                                                              Τύπος      4T, 2K, V75o, 8β, LC8  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,53
                                                              Κυβισμός (κ.εκ.)      1301   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,34
                                                              Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 108 X 71  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  3,4
                                                              Συμπίεση (:1)          13,1  Απόσταση ακινητοποίησης
                                                              Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    160/9000  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  40,7
                                                              Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    14/6500
                                                              Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
                                                              Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   23
                                                              Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   6,8
                                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    240+







        Άπό καταβολής KISKA, η σχεδιαστική νόρμα του
        1290 ξεχωρίζει από χιλιόμετρα. Το νέο φανάρι
        φιλοξενεί πλέον και το σύστημα ραντάρ της Bosch,
        το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα Cruise Con-
        trol της μοτοσυκλέτας.


        μαινόμενα γκριπ, η αυτόματη ακύρωση των φλας
        και το ηλεκτρικό κουμπί για το άνοιγμα της σέλας,
        ολοκληρώνουν  τον  εξοπλισμό  άνεσης  του  1290
        Super Adventure S.
          Κινητήρας - Ηλεκτρονικά

          Μηχανολογική  «καρδιά»  του  KTM  1290  Super  Μίνιμαλ η σχεδίαση του πίσω μέρος, προσδίδει
        Adventure  S  παραμένει  ο  δικύλινδρος  κινητή-      μια πιο σπορ χροιά στο 1290. Ολόκληρος

        ρας  LC8,  με  απόδοση  160  ίππων  στις  9.000σαλ.   ο φωτισμός είναι τύπου LED, ενώ τα φλας
                                                              διαθέτουν λειτουργία ακύρωσης. Η σχάρα με τις
        και 14 kg-m ροπής στις 6.500σαλ., με τα διαστή- ενσωματωμένες χειρολαβές προσφέρει - εκτός
        ματα service να ορίζονται κάθε 15.000χλμ. Το φιλ-     από δυνατότητες φόρτωσης - εξτρά στήριξη στην
        τροκούτι αλλά και το φίλτρο αέρα είναι νέα, ειδι-     περίπτωση του συνεπιβάτη.
        κά  σχεδιασμένα  για  μείωση  της  απόφραξης  τους
        σε συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου. Παράλληλα,
        ολοκαίνουργιο είναι το σύστημα εξάτμισης με τους
        3 αισθητήρες λάμδα, που εναρμονίζει το 1290 με

        τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Δύο νέοι σωλή-
        νες εξαγωγής οδηγούν τα καυσαέρια σε ένα συλ-
        λέκτη με δύο καταλύτες και από εκεί σε ένα νέας
        σχεδίασης μακρόστενο τελικό με διπλές απολήξεις.
        Τα ψυγεία είναι πλέον δύο, μικρότερου μεγέθους
        και χάρη σε ειδικούς αγωγούς, ο ζεστός αέρας απο-
        μακρύνεται ευκολότερα από τα πόδια του αναβά- Η σέλα ρυθμίζεται σε 2 θέσεις στα 849 ή 869
        τη. Το κιβώτιο ταχυτήτων προέρχεται από την Pankl     χιλιοστά από το έδαφος και καλύπτει ένα μεγάλο
        με  μειωμένες  διαδρομές,  «μύλο»  από  αλουμίνιο     εύρος αναβατών. Τα φαρδιά τμήματα της με το
                                                              πλούσιο αφρώδες κρατάνε ξεκούραστους οδηγό
        και επίστρωση χαλκού στις φουρκέτες για ομαλό- και συνεπιβάτη ακόμα και σε μακρινές αποστάσεις.

                                               75   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80