Page 52 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 52

TEST        ΚΤΜ
                                                         890 SMT
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        αναβάτη του. Παίρνεις την απόφα-      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           του πλήρως ρυθμιζόμενη πιρου-
        ση ότι θέλεις να επιτεθείς και αυ-                                      νιού και πίσω αμορτισέρ, το SMT
        τό  ακολουθεί  τις  προσταγές  σου.     Τύπος      « Ατσάλινο σωληνωτό    θα σας επιτρέψει να εμβαθύνε-
        Μπορείς  να  το  οδηγήσεις  όπως           με τον κινητήρα φέρον τμήμα του»  τε περισσότερο στην έννοια του
        θέλεις, είτε βγάζοντας το πόδι σε     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          supermoto  ακόμα  και  μέσα  σε
                                              Ανεστραμμένο πιρούνι WP APEX 43ιλ.,
        στυλ supemoto είτε ξύνοντας γό-                             AE,ΠΕ, ΑΣ   κάποια πίστα.  KTM είσαι αφού..
                                                                         180
        νατα. Και όλα αυτά χωρίς να ζο-       Διαδρομή (χλστ.)          Μονό    Τα φρένα είναι άκρως αποτελε-
                                              Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        ρίζεσαι, τη στιγμή που το SMT σε      αμορτισέρ WP APEX ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ      σματικά και επιβραδύνουν άμε-
                                                                         180
        προκαλεί να το «στύψεις». Το ση-      Διαδρομή (χλστ.)    2Δ/320, 4Ε, ABS  σα το SMT με το 100-0 να ολο-
                                              Φρένα Ε (χλστ.)
        μαντικό είναι ότι θα συγχωρήσει       Φρένα Π (χλστ.)   Δ/260, 2Ε, ABS  κληρώνεται  σε  43,6  μέτρα.  Η
        λάθη. Δεν είναι σφιχτό σε αίσθη-                      αίσθηση από το αρχικό δάγκωμα είναι αρκετά ικα-
        ση,  απεναντίας  μεταφέρει  μια  βελούδινη  αίσθη- νοποιητική ενώ το ABS επεμβαίνει διακριτικά όταν
        ση στον αναβάτη και αποδεικνύει σε κάθε μέτρο  χρειάζεται.
        ασφάλτου ότι είναι κατασκευασμένο για γρήγορη
        οδήγηση. Η ευλυγισία μπαλαρίνας και το φαρδύ
        τιμόνι  με  την  κλασική  όρθια  μπροστόβαρη  θέση      Η άποψή μας
        οδήγησης,  σε ωθούν να ξαπλώσεις το SMT σε κά-           Η ΚΤΜ έπραξε σοφά επαναφέροντας στην γκάμα
        θε στροφή την ώρα που τα Michelin προσφέρουν           της το SMT, σε μια πιο ολοκληρωμένη και τεχνολο-

        άπλετη σιγουριά πρόσφυση μόλις ζεσταθούν. Και          γικά αναβαθμισμένη έκφανση του. Μια μοτοσυκλέ-
        το κάνουν γρήγορα. Μπορείς ακόμα να απενερ-            τα τουρισμού προσανατολισμένη στην περιπέτεια,
        γοποιήσεις το ABS στον πίσω τροχό για να κλει-         άνετη  με υψηλή ποιότητα κύλισης και καλοκαρδι-
        δώσεις την ουρά και να πλασαριστείς στην επόμε-        σμένη οδηγική συμπεριφορά που μέσα σε μια στιγ-
        νη στροφή, μειώνοντας το προσδόκιμο ζωής του           μή  μπορεί  μεταμορφωθεί  στον  απόλυτο  κυνηγό
        πίσω ελαστικού και αυξάνοντας τις νότες ευτυχί-        στροφών και σε ένα ξυραφένιο supermoto έτοιμο
        ας σε μια αριστουργηματική ενορχήστρωση καρ-           για την πίστα. Η τιμή του βρίσκεται ανάμεσα σε αυτή

        διάς και γκαζιού. Οι αναρτήσεις της WP λειτουρ-        του 890 Duke και του 890 Adventure, με την ΚΤΜ
        γούν υποδειγματικά και προσφέρουν σταθερότητα          να διαθέτει ειδικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα για
        και  κρατήματα  χωρίς  να  κοπανάνε  και  να  είναι    την απόκτηση του με 30% προκαταβολή, 200 ευρώ
        σκληρές, ενώ με μερικά αλλαγές στις ρυθμίσεις
                                                               μηνιαία δόση και εξόφληση σε 72 δόσεις. Ορκισμέ-
                                                               νος εχθρός της συμβατικότητας και  των αποστει-
                                                               ρωμένων διαδρομών, το νέο SMT 890 συνδυάζει
                                                               με ένα μοναδικό τρόπο  τη supermoto συμπεριφο-
                                                               ρά με τις τουριστικές ικανότητες και χτυπάει κόκκι-
                                                               νο στον παράγοντα διασκέδαση. Καλώς ήρθες στον
                                                                Η άποψή μας
                                                               κόσμο του SMT!


                                                                    κινητήρας, λειτουργία ηλεκτρονικών,

                   PHOTO GALLERY                                    πακέτο αναρτήσεων-φρένων


                                                                     δεν μπορείς να πας αργά


                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57