Page 57 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 57

TEST         BMW M1000R

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  & M1000RR
        του traction control που                                                        να μένει βιδωμένος στο
        σου  επιτρέπει  να  ανοί-                                                       έδαφος  και  αυτό  ακρι-
        γεις  άφοβα  το  γκάζι                                                          βώς  αισθανόσουν  στην
        για  δυνατές  εξόδους,                                                          πίστα των Σερρών όπου
        εκεί όπου τα φτερά δί-                                                          η  Μ1000R  έδειχνε  πιο

        νουν και πάλι το παρών                                                          απόλυτη από τη βασική
        κρατώντας τον μπροστι-                                                          έκδοση ειδικά στο race
        νό  τροχό  στο  έδαφος                                                          mode το οποίο θα φανεί
        πριν επέμβει το wheelie         Άνθρακονήματα μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι     σφικτό  αν  δεν  κινείσαι
        control. Όπως μια πραγ-      σου ή ακόμη και μέχρι εκεί που δεν φτάνει όπως     γρήγορα. Όμως σε αντί-
        ματική  superbike  που       η βάση των οργάνων. Μια μοτοσυκλέτα της BMW        θεση  με  την  M1000RR
                                       δεν θα μπορούσε να μη διαθέτει την TFT οθόνη
        φτιάχτηκε για αγώνες, η           6,5΄΄ αλλά και τις κλασικές ευκολίες όπως τα   οι  αναρτήσεις  στο  γυ-
        M1000RR αισθανόταν το                θερμαινόμενα γκριπ και το cruise control   μνό μοντέλο είναι ημιε-

        ίδιο άνετα ανεξάρτητα σε ποιο σημείο της πίστας       νεργητικές οπότε αρκεί ένα κουμπί για να τη φέ-
        βρισκόσουν  και  οι  λίγοι  γύροι  που  κάναμε  μαζί   ρεις γρήγορα στα μέτρα σου έχοντας πάντα στο
        της μας άφησαν με τις καλύτερες εντυπώσεις πριν       πλευρό σου το εξαιρετικό πακέτο πλαισίου-κινη-
        ανέβουμε στη σέλα της Μ1000R.                         τήρα-φρένων και φυσικά τη βοήθεια των ηλεκτρο-
          Και γυμνή και Μ                                     νικών -το traction control στη θέση 1 και 2 επιτρέ-
          Στη δοκιμή της βασικής S1000R είχαμε αναφέρει       πει τα ελεγχόμενα γλιστρήματα χωρίς όμως να σε
        τον τρόπο με τον οποίο το γυμνό streetfighter της     ¨κόβει¨- κάτι που μας έκανε να ανυπομονούμε για
        BMW μπορεί να συμπεριφέρεται σαν αρνάκι στην          να την ξαναοδηγήσουμε στην πίστα αλλά και στον
        κίνηση της πόλης, αλλά στην πίστα των Σερρών η        δρόμο στα πλαίσια μια πλήρους δοκιμής.
        έκδοση M1000R δεν χρειάστηκε παρά μερικούς

        γύρους για να μας πείσει για τις ικανότητές της και                                    Τα νέα
                                                                                               ανθρακονημάτινα
        τα κοινά γονίδια με την superbike αδελφή της. Σε                                       καλύμματα με
        αντίθεση με την Μ1000RR η Μ1000R είναι αισθη-                                          τους αεραγωγούς
        τά πιο δυνατή από τη βασική έκδοση, καθώς απο-                                         ρίχνουν μέχρι
                                                                                               και 5ο τη
        δίδει  45  ίππους  περισσότερους  αγγίζοντας  τους                                     θερμοκρασία
        210, κάτι που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος                                          στους δίσκους
        των 199 κιλών δίνει στη μοτοσυκλέτα τη δυνατό-
        τητα να ακολουθήσει με άνεση τους ρυθμούς των

        σύγχρονων  superbikes.  Η  θέση  οδήγησης  έγι-
        νε πιο επιθετική χωρίς όμως να είναι κουραστική.
        Το τιμόνι χαμήλωσε για να φορτίσει περισσότερο
        τον εμπρός τροχό αλλά και για να είσαι ακόμη πιο
        σκυμμένος όταν αγγίζεις τα 280χλμ/ώρα στα οποία
        το κοντέρ σταματά, παρότι οι τρεις τελευταίες σχέ-
        σεις κόντυναν κάνοντας ακόμη πιο εκρηκτική την
        επιτάχυνση. Και μπορεί να μιλάμε για γυμνή μο-
        τοσυκλέτα, όμως τα αεροδυναμικά φτερά δίνουν          Ή BMW επιμένει στους τετρακύλινδρους εν σειρά
        και εδώ το παρών. Προσφέρουν μέχρι και 17,4 κι-       και η απόδοση των δύο κινητήρων δείχνει τον
                                                              λόγο. 210 και 212 ίπποι για την Μ R και την Μ RR
        λά  κάθετης  δύναμης  ώστε  ο  μπροστινός  τροχός     με γλυκιά λειτουργία και διάρκεια μέχρι τον κόφτη

                                               57   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62