Page 57 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 57
TEST BMW M1000R
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ & M1000RR
του traction control που να μένει βιδωμένος στο
σου επιτρέπει να ανοί- έδαφος και αυτό ακρι-
γεις άφοβα το γκάζι βώς αισθανόσουν στην
για δυνατές εξόδους, πίστα των Σερρών όπου
εκεί όπου τα φτερά δί- η Μ1000R έδειχνε πιο
νουν και πάλι το παρών απόλυτη από τη βασική
κρατώντας τον μπροστι- έκδοση ειδικά στο race
νό τροχό στο έδαφος mode το οποίο θα φανεί
πριν επέμβει το wheelie Άνθρακονήματα μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι σφικτό αν δεν κινείσαι
control. Όπως μια πραγ- σου ή ακόμη και μέχρι εκεί που δεν φτάνει όπως γρήγορα. Όμως σε αντί-
ματική superbike που η βάση των οργάνων. Μια μοτοσυκλέτα της BMW θεση με την M1000RR
δεν θα μπορούσε να μη διαθέτει την TFT οθόνη
φτιάχτηκε για αγώνες, η 6,5΄΄ αλλά και τις κλασικές ευκολίες όπως τα οι αναρτήσεις στο γυ-
M1000RR αισθανόταν το θερμαινόμενα γκριπ και το cruise control μνό μοντέλο είναι ημιε-
ίδιο άνετα ανεξάρτητα σε ποιο σημείο της πίστας νεργητικές οπότε αρκεί ένα κουμπί για να τη φέ-
βρισκόσουν και οι λίγοι γύροι που κάναμε μαζί ρεις γρήγορα στα μέτρα σου έχοντας πάντα στο
της μας άφησαν με τις καλύτερες εντυπώσεις πριν πλευρό σου το εξαιρετικό πακέτο πλαισίου-κινη-
ανέβουμε στη σέλα της Μ1000R. τήρα-φρένων και φυσικά τη βοήθεια των ηλεκτρο-
Και γυμνή και Μ νικών -το traction control στη θέση 1 και 2 επιτρέ-
Στη δοκιμή της βασικής S1000R είχαμε αναφέρει πει τα ελεγχόμενα γλιστρήματα χωρίς όμως να σε
τον τρόπο με τον οποίο το γυμνό streetfighter της ¨κόβει¨- κάτι που μας έκανε να ανυπομονούμε για
BMW μπορεί να συμπεριφέρεται σαν αρνάκι στην να την ξαναοδηγήσουμε στην πίστα αλλά και στον
κίνηση της πόλης, αλλά στην πίστα των Σερρών η δρόμο στα πλαίσια μια πλήρους δοκιμής.
έκδοση M1000R δεν χρειάστηκε παρά μερικούς
γύρους για να μας πείσει για τις ικανότητές της και Τα νέα
ανθρακονημάτινα
τα κοινά γονίδια με την superbike αδελφή της. Σε καλύμματα με
αντίθεση με την Μ1000RR η Μ1000R είναι αισθη- τους αεραγωγούς
τά πιο δυνατή από τη βασική έκδοση, καθώς απο- ρίχνουν μέχρι
και 5ο τη
δίδει 45 ίππους περισσότερους αγγίζοντας τους θερμοκρασία
210, κάτι που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος στους δίσκους
των 199 κιλών δίνει στη μοτοσυκλέτα τη δυνατό-
τητα να ακολουθήσει με άνεση τους ρυθμούς των
σύγχρονων superbikes. Η θέση οδήγησης έγι-
νε πιο επιθετική χωρίς όμως να είναι κουραστική.
Το τιμόνι χαμήλωσε για να φορτίσει περισσότερο
τον εμπρός τροχό αλλά και για να είσαι ακόμη πιο
σκυμμένος όταν αγγίζεις τα 280χλμ/ώρα στα οποία
το κοντέρ σταματά, παρότι οι τρεις τελευταίες σχέ-
σεις κόντυναν κάνοντας ακόμη πιο εκρηκτική την
επιτάχυνση. Και μπορεί να μιλάμε για γυμνή μο-
τοσυκλέτα, όμως τα αεροδυναμικά φτερά δίνουν Ή BMW επιμένει στους τετρακύλινδρους εν σειρά
και εδώ το παρών. Προσφέρουν μέχρι και 17,4 κι- και η απόδοση των δύο κινητήρων δείχνει τον
λόγο. 210 και 212 ίπποι για την Μ R και την Μ RR
λά κάθετης δύναμης ώστε ο μπροστινός τροχός με γλυκιά λειτουργία και διάρκεια μέχρι τον κόφτη
57 Eπιστροφή στα περιεχόμενα