Page 50 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 50
TEST ΚΤΜ
890 SMT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
νητήρας αυτός έχει δυνατότητες για μεγαλύτερη ισχύ μπροστά και δαγκάνες 2 εμβόλων με δίσκο 260 χι-
όπως έχουμε δει στην περίπτωση του Duke R των λιοστών πίσω, ενώ η νέα μονάδα 9.3 Cornering ABS
120 ίππων. Όμως η ΚΤΜ προτίμησε την adventure της Bosch διαθέτει ειδική ρύθμιση για απενεργοποί-
οδό, καθώς παράγει περισσότερη ροπή κάτω από τις ηση της μόνο στον πίσω τροχό.
7.500σαλ. και ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και Στο δρόμο
τη φιλοσοφία του SMT. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω Ακούγοντας τη λέξη supermoto, το μυαλό σου
ηλεκτρονικού ψεκασμού και οι διαφορετικές χαρτο- ασυναίσθητα ταξιδεύει πίσω στο 990 SMT και μοι-
γραφήσεις Rain, Street και Sport, μεταβάλλουν ανά- ραία αναρωτιέσαι πως θα ήταν σήμερα μια πιο σύγ-
λογα την απόκριση του γκαζιού και την λειτουργία χρονη και τεχνολογικά αναβαθμισμένη μορφή του. Η
των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Το κιβώτιο 6 σχέσε- απάντηση έρχεται μέσα από το ολόφρεσκο 890 SMT
ων διαθέτει quickshifter 2 κατευθύνσεων, ενώ εφο- με μοτερούκλα και Supermoto στήσιμο για να δια-
διάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και σκεδάζεις με την ψυχή σου. Με καλλιεργημένο το
σύστημα Motor Slip Regulation (MSR) που ρυθμί- αίσθημα της περιπέτειας μπορεί με μικρές παραχω-
ζει το φρένο κινητήρα και αποτρέπει την αστάθεια ρήσεις (μέτρια ανεμοκάλυψη) να προσφέρει πλού-
του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα ταχυτή- σιες τουριστικές εμπειρίες, όμως διψάει για έντονες
των. Όπως και με ορισμένα άλλα μοντέλα KTM, το συγκινήσεις και αδρεναλίνη. Και είναι πραγματικά
SMT συνοδεύεται από το προαιρετικό Tech pack, εκπληκτικός ο τρόπος που μεταλλάσσεται από την
το οποίο διαθέτει το Moto Slip Regulator (MSR), το ήρεμη σπορ-τουριστική πλευρά στην supermoto εκ-
cruise control, το quickshifter και το Track pack το δοχή του, προσφέροντας στο χρήστη καταιγισμό συ-
οποίο διαθέτει λειτουργία Track rider και δυνατότη- ναισθημάτων και πολεμικών ιαχών. Η ακαριαία από-
τα αλλαγής του traction εν κινήσει. Υπεύθυνο για την κριση σε κάθε χούφτωμα του γκαζιού μεταφράζεται
τροφοδοσία του κινητήρα είναι ένα ρεζερβουάρ 15,8 σε σούζα ή παντιλίκι σε ημερήσια διάταξη και μό-
λίτρων με τη μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της νο τα ηλεκτρονικά μπορούν να σε σώσουν από τη
δοκιμής να κυμαίνεται στα 5,5 λ./100χλμ. γκρίνια του συνεπιβάτη που παλεύει να κρατηθεί πί-
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα σω σου. Ο κινητήρας έχει εκπληκτική απόδοση και
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χρησιμοποιεί τον οι 105 ίπποι μοιάζουν περισσότεροι, εξαιτίας και του
κινητήρα ως φέρον τμήμα του προσφέροντας υψηλά χαμηλού συνολικού βάρους και την άψογης γεω-
επίπεδα ακαμψίας, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί το συ- μετρίας του SMT. Μέσα στην πόλη απλά δεν μπο-
νολικό βάρος χαμηλά στα 205 κιλά πλήρες υγρών. ρείς να το ακολουθήσεις. Περνάει από παντού «αέ-
Το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο ρα» χάρη στο κοφτερό τιμόνι και το άριστο ζύγισμα
και είναι αφαιρούμενο. Όπως είναι φυσικό, οι αναρ- του. Η ροπή και το σωστό γρανάζωμα του κιβωτί-
τήσεις προέρχονται από την WP και είναι ειδικά κα- ου γεμίζουν για πλάκα συνεχώς με τριψήφια νού-
τασκευασμένες για το SMT. Το μπροστινό APEX πι- μερα το ηλεκτρονικό κοντέρ του, ενώ η διαδικασία
ρούνι 43χιλ. και το πίσω APEX μονό αμορτισέρ είναι φανάρι-φανάρι στραβουμουτσιάνιαζει πολλούς κα-
πλήρως ρυθμιζόμενα και αμφότερα έχουν διαδρομή τόχους δυνατότερων συνόλων. Σύμφωνα με τις με-
180 χιλιοστών. Η ρύθμιση του πιρουνιού γίνεται από τρήσεις μας, χρειάζεται μόλις 3,7 δευτερόλεπτα για
πεταλούδες περιστροφής στα καλάμια, ενώ χειροκί- τα 0-100 και 3,93 για τα 60-120, νούμερα που φα-
νητα αλλάζει και η προφόρτιση στο πίσω μέρος. Η νερώνουν τη δυναμική τη μοντέλου, ενώ η τελική
supermoto φύση του SMT επιβάλλει τη χρήση τρο- ταχύτητα έρχεται κοντά στα 220 χλμ./ώρα. Σε δρό-
χών 17 ιντσών, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτη- μους με στροφές, κλειστά εσάκια και επαρχιακό φι-
σης είναι τα Michelin Power GP. Στα φρένα έχου- δίσιο δίκτυο το SMT είναι πραγματική παιδική χαρά
με 4-πίστονες δαγκάνες με δίσκους 320 χιλιοστών σε δύο τροχούς, ένα καθημερινό αγχολυτικό για τον
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 50