Page 48 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 48
TEST ΚΤΜ
890 SMT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά ρά του πορτοκαλί μοντέλου. Άμεσα αναγνωρίσιμος
ο μπροστινός LED προβολέας με τα φώτα ημέρας
Κινητήρας Eπιδόσεις
Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,77 DRL και την χαρακτηριστική ΚΤΜ σχεδίαση, ενώ
Κυβισμός (κ.εκ.) 889 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 3,7 LED τεχνολογία χρησιμοποιείται επίσης σε πίσω
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90,7 X 68,8
Συμπίεση (:1) 13,5 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) φανάρι και φλας. Η ΚΤΜ έχει δουλέψει αρκετά και
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 105/8000 με 4η 3,93
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10,2/6500 στον τομέα της ποιότητας, με το SMΤ να συγκεντρώ-
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Απόσταση ακινητοποίησης
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15,8 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 43,6 νει υψηλή βαθμολογία στην επιλογή των υλικών, την
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 215+
ντας την απόσταση μεταξύ τους με ψηλή θέση οδή-
γησης και supermoto στήσιμο.
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Το 890 ξεχωρίζει από το πλήθος και προκαλεί τα
βλέμματα. Ο λόγος απλός. Γνήσια supermoto σχεδί-
αση που φωνάζει επίθεση και ξεχειλίζει δυναμισμό
σε κάθε σπιθαμή του κοφτερού κουστουμιού του
SMT. Σημείο αναφοράς το διπλό μπροστινό φτερό,
με το πάνω μέρος να θυμίζει έντονα 450 SMR, το
οποίο ολοκληρώνει την άκρως σπορτίφ KISKA αι- Ή μονοκόμματη σέλα μπορεί να μην σε
σθητική. Τα μυώδη φέριγνκ σε συνδυασμό με τα προδιαθέτει οπτικά, αλλά στην πράξη
φαρδιά πλαστικά της ουράς και κάποιος επιμέρους αποδεικνύεται αρκετά φιλόξενη στην πολύωρη
λεπτομέρειες όπως οι χούφτες τιμονιού, η κοντή ζε- χρήση. Το ύψος της βρίσκεται στα 860 χιλιοστά,
ενώ λεπταίνει στο εμπρός της τμήμα για πιο
λατίνα και το ψηλά τοποθετημένο τελικό της εξά- εύκολη πρόσβαση στο έδαφος.
τμισης, αποκαλύπτουν και την περιπετειώδη πλευ-
Ή supermoto φύση του SMT επιβάλλει τη χρήση
τροχών 17 ιντσών, ενώ τα ελαστικά πρώτης Ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά LC8c κινητήρας
τοποθέτησης είναι τα Michelin Power GP. Στα των 889κ.εκ. είναι υπεύθυνος και για την
φρένα έχουμε 4-πίστονες δαγκάνες με δίσκους τροφοδοσία του SMT. Ή απόδοση ανέρχεται
320 χιλιοστών, ενώ το Cornering ABS της Bosch στους 105 ίππους στις 8.000σαλ. με μέγιστη ροπή
διαθέτει ειδική ρύθμιση για απενεργοποίηση του 10,2kg-m στις 6.500σαλ. και ροπάτη λειτουργία σε
μόνο στον πίσω τροχό. ολόκληρο το φάσμα στροφών.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 48