Page 48 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 48

TEST        ΚΤΜ
                                                         890 SMT
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        Τεχνικά χαρακτηριστικά                                ρά του πορτοκαλί μοντέλου. Άμεσα αναγνωρίσιμος
                                                              ο μπροστινός LED προβολέας με τα φώτα ημέρας
         Κινητήρας                   Eπιδόσεις
        Τύπος          4T, 2K, Υ/Ψ, 8β  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,77  DRL  και  την  χαρακτηριστική  ΚΤΜ  σχεδίαση,  ενώ
        Κυβισμός (κ.εκ.)       889    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,7  LED  τεχνολογία  χρησιμοποιείται  επίσης  σε  πίσω
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  90,7 X 68,8
        Συμπίεση (:1)          13,5   60-120 χλμ./ώρα (δλ.)   φανάρι και φλας. Η ΚΤΜ έχει δουλέψει αρκετά και
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    105/8000  με 4η     3,93
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    10,2/6500                       στον τομέα της ποιότητας, με το SMΤ να συγκεντρώ-
        Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός  Απόσταση ακινητοποίησης
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  15,8  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  43,6  νει υψηλή βαθμολογία στην επιλογή των υλικών, την
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   5,5
        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    215+

        ντας την απόσταση μεταξύ τους με ψηλή θέση οδή-
        γησης και supermoto στήσιμο.
          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

          Το 890 ξεχωρίζει από το πλήθος και προκαλεί τα
        βλέμματα. Ο λόγος απλός. Γνήσια supermoto σχεδί-
        αση που φωνάζει επίθεση και ξεχειλίζει δυναμισμό
        σε  κάθε  σπιθαμή  του  κοφτερού  κουστουμιού  του
        SMT. Σημείο αναφοράς το διπλό μπροστινό φτερό,
        με το πάνω μέρος να θυμίζει έντονα 450 SMR, το
        οποίο ολοκληρώνει την άκρως σπορτίφ KISKA αι-                     Ή μονοκόμματη σέλα μπορεί να μην σε
        σθητική. Τα μυώδη φέριγνκ σε συνδυασμό με  τα                       προδιαθέτει οπτικά, αλλά στην πράξη
        φαρδιά πλαστικά της ουράς και κάποιος επιμέρους           αποδεικνύεται αρκετά φιλόξενη στην πολύωρη
        λεπτομέρειες όπως οι χούφτες τιμονιού, η κοντή ζε-       χρήση. Το ύψος της βρίσκεται στα 860 χιλιοστά,
                                                                     ενώ λεπταίνει στο εμπρός της τμήμα για πιο
        λατίνα και το ψηλά τοποθετημένο τελικό της εξά-                           εύκολη πρόσβαση στο έδαφος.
        τμισης, αποκαλύπτουν και την περιπετειώδη πλευ-


























        Ή supermoto φύση του SMT επιβάλλει τη χρήση
        τροχών 17 ιντσών, ενώ τα ελαστικά πρώτης                Ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά LC8c κινητήρας
        τοποθέτησης είναι τα Michelin Power GP. Στα                     των 889κ.εκ. είναι υπεύθυνος και για την
        φρένα έχουμε 4-πίστονες δαγκάνες με δίσκους                  τροφοδοσία του SMT. Ή απόδοση ανέρχεται
        320 χιλιοστών, ενώ το Cornering ABS της Bosch           στους 105 ίππους στις 8.000σαλ. με μέγιστη ροπή
        διαθέτει ειδική ρύθμιση για απενεργοποίηση του         10,2kg-m στις 6.500σαλ. και ροπάτη λειτουργία σε
        μόνο στον πίσω τροχό.                                                      ολόκληρο το φάσμα στροφών.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     48
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53