Page 49 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 49

TEST        ΚΤΜ
                                                         890 SMT
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        συναρμογή και την βαφή τους.           Εξοπλισμός - τιμή
          Άνεση – Εργονομία
          Το  SMT  ακολουθεί  την  κλασική     ABS / Ρυθμ.               l/l
                                               Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                         l/l
        supermoto εργονομία, η οποία  το-      Στροφόμετρο                 l
        ποθετεί τον αναβάτη σε μια όρθια       Immobilizer                 l
                                               Yπολογιστής ταξιδιού
        και  μπροστά  θέση.  Τα  χέρια  ανα-   Μερικός χιλιομετρητής       l
                                                                           l
        παύονται  στο  φαρδύ  ρυθμιζόμε-       Ένδειξη βενζίνης            l
        νο τιμόνι και τα πόδια σχηματίζουν     Δείκτης θερμοκρασίας        l
                                               Θερμοκρασία περιβάλλοντος
                                                                           l
        άνετες γωνίες. Το ρεζερβουάρ έχει      Ζελατίνα / Ρυθμ.          8/8
        επανασχεδιαστεί,  ενώ  διατηρεί  τη    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l
                                               Πλάγιο σταντ
        λογική  του  διαχωρισμού  δύο  τμη-    Κεντρικό σταντ              l
                                                                           8
        μάτων που «αγκαλιάζουν» τον κινη-      Χειρολαβές / Σχάρα        l/l
                                                                                     Ή TFT οθόνη 5 ιντσών φέρει
        τήρα. Έτσι παραμένει σχετικά στενό     Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    l/l    νέα πρόσοψη από ανθεκτικό
                                               l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
        προσφέροντας ταυτόχρονα καλύτε-          -: δε διατίθεται                  γυαλί, για μεγαλύτερη αντοχή
        ρο έλεγχο κατά την οδήγηση. Η μο-                                         σε γρατσουνιές και χτυπήματα,
                                                                   αλλά και μεγαλύτερη ευκρίνεια και ορατότητα
        νοκόμματη σέλα μπορεί να μην σε προδιαθέτει οπτι-        στον ήλιο. Διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας
        κά, αλλά στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά φιλόξενη      με κινητό μέσω Bluetooth για ακρόαση μουσικής,
        στην πολύωρη χρήση. Το ύψος της βρίσκεται στα 860            πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων και
        χιλιοστά, ενώ λεπταίνει στο εμπρός της τμήμα για πιο                             πλοήγηση turn-by-turn.
        εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Ο συνεπιβάτης απο- προστασία του αναβάτη έχουν επιστρατευτεί και χού-
        λαμβάνει εξίσου τα οφέλη της άνετης σέλας, διαθέ- φτες στο τιμόνι. Ολόκληρη η διαθέσιμή πληροφορία
        τει χειρολαβές ενσωματωμένες στην πίσω σχάρα για  παρέχεται μέσω μιας TFT οθόνης 5 ιντσών, η οποία
        την στήριξη του, αλλά θα αισθανθεί πιο κλειστές γω- φέρει νέα πρόσοψη από ανθεκτικό γυαλί, για μεγα-
        νίες στα γόνατα του, εξαιτίας των ψηλά τοποθετημέ- λύτερη αντοχή σε γρατσουνιές και χτυπήματα, αλλά

        νων μαρσπιέ. Η κοντή ζελατίνα μπορεί να ταιριάζει  και μεγαλύτερη ευκρίνεια και ορατότητα στον ήλιο.
        με τη σπορ εικόνα του SMT αλλά καταφέρνει λίγα  Διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με κινητό μέσω
        πράγματα σε επίπεδο ανεμοκάλυψης, ενώ για την  Bluetooth για ακρόαση μουσικής, πραγματοποίηση
                                                              τηλεφωνικών κλήσεων και πλοήγηση turn-by-turn.
                                                              Το αναθεωρημένο λογισμικό επιτρέπει ευκολότερη
                                                              χρήση, ενώ μέσω της εφαρμογής KTM connect μπο-
                                                              ρείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο manual της μο-

                                                              τοσυκλέτας και το αρχείο service. Η πλοήγηση στο
                                                              μενού επιλογών γίνεται μέσω διακοπτών στο αριστε-
                                                              ρό μέρος του τιμονιού, οι οποίοι διαθέτουν  και οπί-
                                                              σθιο φωτισμό για ευκολότερη χρήση το βράδυ.
                                                               Κινητήρας
                                                               Ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά LC8c κινητήρας
                                                              των 889 κ.εκ. είναι υπεύθυνος και για την τροφοδο-
        Άμεσα αναγνωρίσιμος ο μπροστινός LED                  σία του SMT. Για τις ανάγκες του νέου μοντέλου η
        προβολέας με τα φώτα ημέρας DRL και την               απόδοση ανέρχεται στους 105 ίππους στις 8.000σαλ.
        χαρακτηριστική ΚΤΜ σχεδίαση. Σημείο αναφοράς
        το διπλό μπροστινό φτερό, με το πάνω μέρος να         με μέγιστη ροπή 10,2kg-m στις 6.500σαλ. και ροπά-
        θυμίζει έντονα 450 SMR.                               τη λειτουργία σε ολόκληρο το φάσμα στροφών. Ο κι-

                                               49   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54