Page 80 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 80

TEST        Peugeot
                                                         Tweet 200
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                              80 χλμ./ώρα, μια επίδοση που το κατατάσσει λίγο
                                                              πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας του.  Ίσως τα
                                                              φρένα δεν έχουν το αρχικό δυνατό δάγκωμα που
                                                              αρκετοί επιζητούν, αλλά λειτουργούν με προοδευ-

                                                              τικότητα και σταματούν το σκούτερ με ασφάλεια.
                                                               Στο κομμάτι των αναρτήσεων, που είθισται να εί-
                                                              ναι η αχίλλειος πτέρνα των σκούτερ, έχουμε ικανο-
                                                              ποιητική απόδοση για την συγκεκριμένη κατηγορία,
                                                              καθώς θα απαιτηθούν ανωμαλίες στο οδόστρωμα
                                                              ενός μεγέθους και άνω για να ενοχλήσουν τον ανα-
                                                              βάτη. Ο συνεπιβάτης είναι λίγο πιο ευάλωτος σε αυ-
        Ή οθόνη του Tweet 200 είναι πλήρως                    τό, αλλά βοηθάει σε μεγάλο βαθμό η άνετη σέλα.
        ευανάγνωστη, με τις βασικές πληροφορίες να είναι      Οι χώροι του Tweet 200 σίγουρα δεν είναι οι με-
        ξεκάθαρες, ενώ το ταχύμετρο είναι αναλογικό.
                                                              γαλύτεροι, όμως με βάση το μαζεμένο μέγεθος εί-
        τική επιτάχυνση.                                      ναι αναμενόμενοι, με τον χώρο κάτω από τη σέλα
          Στο φανάρι είναι από τα πρώτα που θα φύγουν         να δέχεται ένα τζετ κράνος και το ντουλαπάκι, το
        και μπορεί να κινηθεί άνετα με 90-100 χλμ./ώρα        επίπεδο πάτωμα με γάντζο και η σχάρα που υπάρ-
        σε λεωφόρους, ενώ και με 2 άτομα μειώνεται μεν        χει στον στάνταρ εξοπλισμό να προσθέτουν δυνα-
        λίγο η επιτάχυνση, αλλά το Tweet σε καμία περί-       τότητες.

        πτωση δεν νιώθει να ζορίζεται και σε βγάζει ασπρο-     Η οθόνη του «αναλώνεται» στις απαραίτητες πλη-
        πρόσωπο. Στις μετρήσεις μας, έφτασε τα 50 χλμ./       ροφορίες, χωρίς όμως να δίνει την αίσθηση στον
        ώρα από στάση σε 4,8 δευτερόλεπτα, δείχνοντας         αναβάτη ότι λείπει κάποιο κομβικό στοιχείο για την
        ότι έχει αυτή την αρχική σπιρτάδα που αναφέρα-        οδήγηση,  ενώ  η  δυνατότητα  ανάγνωσής  της  δεν
        με και πιο πάνω. Από εκεί και πέρα τα πράγματα γί-    επηρεάζεται από την γωνία με την οποία τη χτυπά-
        νονται πιο «ήρεμα», με το Tweet να φτάνει τα 80       ει το φως.
        χλμ./ώρα από στάση σε 13 δευτερόλεπτα, ενώ για
        να ανέβει από τα 40 χ.α.ω. μέχρι τα 80 περνούν 10
        δευτερόλεπτα.
          Στο  κομμάτι  της  πέδησης,  απαι-   Εξοπλισμός - τιμή

        τούνται 32,3 μέτρα ώστε το Tweet       ABS / Ρυθμ.               l/8
        να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα        Τraction Control / Ρυθμ.    8/8
                                               Στροφόμετρο                 8
                                               Immobilizer                 8
                                               Yπολογιστής ταξιδιού        8
                                               Μερικός χιλιομετρητής       l
                                               Ένδειξη βενζίνης            l
                                               Δείκτης θερμοκρασίας        8
                                               Θερμοκρασία περιβάλλοντος    8   Ή Peugeot επέλεξε κλασικές
                                               Ζελατίνα / Ρυθμ.            8    γραμμές σχεδίασης για
                                               Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ    8    το Tweet 200, με τον LED
                                               Πλάγιο σταντ                l
                                               Κεντρικό σταντ              l    προβολέα να ξεχωρίζει
                                               Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    μπροστά και το σώμα του
                PHOTO GALLERY                  Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    Δ.Α.  σκούτερ να «ρέει» μέχρι το
                                               l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
                                                 -: δε διατίθεται               πίσω φωτιστικό σώμα και τη
                                                                                σχάρα.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85