Page 84 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 84

TEST        TINBOT
                                                         RS1
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        της. Στα πλαϊνά ο κινητήρας όπως και η μπαταρία  στοιχείο που εξυπηρετεί τους γρήγορους ρυθμούς
        βρίσκονται πίσω από πλαστικά πάνελ με κυψελο- οδήγησης.
        ειδή σχεδιασμό, ενώ στην άλλοτε θέση του ρεζερ-        Η ενημέρωση του αναβάτη γίνεται μέσω έγχρω-
        βουάρ υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 28 λίτρων.  μης οθόνης αφής TFT 7 ιντσών με ευανάγνωστα

        Στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας η ανασηκωμέ- σύγχρονα γραφικά, ρύθμιση φωτεινότητας και λει-

        νη ουρά είναι μαζεμένη σε μέγεθος παραπέμπο- τουργία  ημέρας  -  νύκτας  που  αλλάζει  αυτόματα
        ντας  σε  custom  μοντέλα  και  διατηρεί  τον  δυνα- ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού. Μια επιπλέ-
        μισμό του σχεδιασμού της. Η απουσία οτιδήποτε  ον λειτουργία της είναι η προβολή κατανάλωσης
        περιττού και οι υφές carbon σε συνδυασμό με την  ενέργειας σε Ah ανάλογα με το άνοιγμα του γκα-
        ποιοτική βαφή του αποδεικνύουν ότι ο σχεδιασμός  ζιού, την ταχύτητα με την οποία κινείται η μοτοσυ-
        του είναι βασισμένος στην λεπτομέρεια ακόμα κι  κλέτα, τα επίπεδα ενέργειας της μπαταρίας, όπως
        αν υπάρχουν σημεία βελτίωσης, που δεν επηρε- και την αυτονομία η οποία μέσω ειδικού προγραμ-
        άζουν το σύνολο της εικόνας. Το Tinbot RS1 δεν  ματισμού εξισώνει τις τιμές ανάλογα με την οδή-

        παρουσιάζει  στον  δρόμο  ενοχλητικούς  τριγμούς  γηση της μοτοσυκλέτας και τον αναβάτη. Δεν λεί-
        ή κοπανήματα, εξαιτίας της συναρμολόγησης και  πουν  φυσικά  και  οι  ενδείξεις  του  επιλεγμένου
        των ποιοτικών υλικών του.                             Riding Mode, του ταχύμετρου, του μετρητή διανυ-
          Άνεση – Εργονομία                                   θέντων χιλιομέτρων.
          Η σέλα τοποθετεί τον αναβάτη σε πολύ καλή θέ-        Το περιβάλλον της οθόνης αλλάζει όταν το Tinbot
        ση  οδήγησης  μέσα  στην  μοτοσυκλέτα,  κάνοντας  RS1 μπει σε φόρτιση μεταφέροντας όλες πληρο-
        εύκολο τον χειρισμό της ενώ τιμόνι και μαρσπιέ  φορίες για εξέλιξή της όπως και την θερμοκρασία
        «δένουν» τον κορμό του αναβάτη επάνω στο RS1,  της μπαταρίας, την ενέργεια με την οποία φορτίζει,













































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     84
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89