Page 79 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 79

TEST         Peugeot
                                                         Tweet 200
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           των 5,5 λίτρων, το Tweet 200 έχει
        εξέπληξε ευχάριστα δεδομένου
        του μικρού μεγέθους του σκού-                                         μια πραγματική αυτονομία της τάξε-
        τερ. Περνάμε κάτω από τη σέλα,        Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό   ως των 175 χιλιομέτρων, ενώ με λί-
        όπου ο χώρος είναι αρκετός για      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    γο πιο συντηρητική οδήγηση αυτός
        ένα  τζετ  κράνος  και  λίγα  αντι-    Διαδρομή (χλστ.)    πιρούνι 30χιλ  ο αριθμός μπορεί να ανέβει.
                                                                       100
        κείμενα όπως γάντια, κλπ, ενώ       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό    Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
        το Tweet διαθέτει και ντουλαπά-                           αμορτισέρ    Το  ατσάλινο  σωληνωτό  πλαίσιο
        κι κάτω από το τιμόνι, το οποίο     Διαδρομή (χλστ.)            75    του  Peugeot  Tweet  200  συμβάλ-
        κλειδώνει, προσφέροντας έναν        Φρένα Ε (χλστ.)          Δ/260    λει στην επίτευξη της απαραίτητης
                                            Φρένα Π (χλστ.)
                                                                     Δ/240
        έξτρα  αποθηκευτικό  χώρο.  Το                                        ακαμψίας  και  στο  να  κρατήσει  το
        επίπεδο πάτωμα και ο γάντζος, καθώς και η σχά- βάρος στα 120 κιλά (πλήρες υγρών), κάνοντας το
        ρα που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό προσθέτουν  Tweet ένα «όπλο» της πόλης.
        επιλογές, αλλά με έναν «μινιμαλιστικό» τρόπο, με       Στο μέτωπο των αναρτήσεων έχουμε ένα τηλεσκο-

        το φυσικό μέγεθος του Tweet 200 να θέτει τα όρια.  πικό πιρούνι 30 χιλ. μπροστά, με διαδρομή 100mm,
        Η  πληροφόρηση  του  αναβάτη  γίνεται  μέσω  ενός  ενώ πίσω υπάρχουν διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ
        αναλογικού πίνακα οργάνων με μια μικρή ψηφια- με διαδρομή 75mm.
        κή οθόνη, η οποία παρέχει πληροφορίες για την πο-      Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 226
        σότητα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ, τα διανυθέ- χιλ. μπροστά και ένας 224 χιλ. πίσω, που συνεργά-
        ντα χιλιόμετρα καθώς και την ώρα, ενώ δίπλα της  ζονται με ABS. Οι τροχοί είναι αμφότεροι 16”, με
        υπάρχει αναλογικό ταχύμετρο. Και εδώ, η Peugeot  αλουμινένιες ζάντες και με τα ελαστικά που τις συ-
        δεν κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού, αλλά στοχεύει  νοδεύουν να είναι διαστάσεων 110/70.
        στην πρακτικότητα, κρατώντας ταυτόχρονα το κό-         Στο δρόμο
        στος (και κατ’επέκταση την τιμή του Tweet) χαμηλά.     Στο δρόμο, το Tweet 200 πραγματικά μεταμορφώ-
          Κινητήρας                                           νεται στον καλύτερό σου φίλο και σύμμαχο, καθώς

          Στην καρδιά του Peugeot Tweet 200 συναντάμε  οι μαζεμένες του διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό
        έναν αερόψυκτο, τετράχρονο, διβάλβιδο κινητήρα  για ελιγμούς μέσα στην κίνηση, ενώ και το πολύ χα-
        170cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ενώ η τελική μετά- μηλό του βάρος θα το κάνει πραγματικά παιχνίδι
        δοση γίνεται με ιμάντα.                               στα χέρια σου. Η απόκριση στο γκάζι είναι αρκετά
          Η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 12,2 ίππους στις  γρήγορη ώστε να σε βγάλει από τη δύσκολη στιγ-
        7.500 σ.α.λ. και τα 12,5 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.,  μή όταν χρειαστεί, με τους 12,2 ίππους του να εί-
        με το Tweet 200 να μην νιώθει μειονεκτικά πουθε- ναι αρκετοί για να του προσφέρουν μια ικανοποιη-

        νά μέσα στην πόλη, τόσο στον τομέα της επιτάχυν-
        σης, όσο και στον τομέα της τελικής ταχύτητας, η
        οποία υπερβαίνει τα 100 χλμ./ώρα.
          Η  Peugeot  αναφέρει  την  κατανάλωση  στα  2,9
        λτ/100 χλμ. αλλά στις δικές μας μετρήσεις το Tweet
        έφτασε στα 3,2 λίτρα, σε πραγματικές συνθήκες και
        με την χρήση του να αποτελεί κατά κύριο λόγο την
        χρήση που θα καλεστεί να κάνει το Tweet 200 στο
        99% της ζωής του: Καθημερινή μετακίνηση από και       Ή σέλα είναι άνετη τόσο για τον επιβάτη

        προς  τη  δουλειά  και  απογευματινές  μετακινήσεις  όσο και για τον συνεπιβάτη, παρά το μικρό
        μέσα στην πόλη. Αυτό σημαίνει ότι με το ντεπόζιτο  μέγεθος του Tweet 200.

                                               79   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84