Page 77 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 77

TEST         Peugeot
                                                         Tweet 200
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
               o  2008  η  συνεργασία  μεταξύ  Peugeot  και   Τεχνικά χαρακτηριστικά
               SYM γέννησε το πρώτο Tweet, με το οποίο                                     Eπιδόσεις
                                                               Κινητήρας
        Tη γαλλική εταιρεία παρουσίασε στον κόσμο             Τύπος             4T, 1K, A/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)   4,8
        το δικό της όραμα για τα σκούτερ με μεγάλους τρο-     Κυβισμός (κ.εκ.)       170   0-80 χλμ./ώρα (δλ.)   13
        χούς. Από τότε η επιτυχημένη συνταγή δεν άλλαξε       Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 61X57,8  40-80 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  10
        πολύ, με μικρά μόνο «λίφτινγκ» να  πειράζουν λε-      Συμπίεση (:1)          Δ.Α.  Απόσταση ακινητοποίησης
                                                                                           80-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  32,3
        πτομέρειες εδώ και εκεί, όμως ο κορμός παρέμει-       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)   12,24 / 7.500
        νε σταθερός. Η έκδοση του Tweet 200 στηρίζεται        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    1,25 / 6.000
                                                                               Ηλ.Ψεκασμός
                                                              Τροφοδοσία
        στις κλασσικές αρετές και αξίες των σκούτερ σε μια    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  5,5
        σύγχρονη μεγαλούπολη, δηλαδή στην εύκολη και
        οικονομική μετακίνηση και σε αυτόν τον «στίβο μά- δεικνύοντας περίτρανα ότι «ομάδα που κερδίζει δεν
        χης» έχει πολλά όπλα να παρατάξει.                    αλλάζει». Η κλασσική εμφάνιση του Tweet διανθί-
          Σχεδίαση – Ποιότητα Κατασκευής                      ζεται παρόλα αυτά με μοντέρνα στοιχεία για να συ-
          Η Peugeot παραμένει made in France και το δι- νταιριάξει με τον καλύτερο τρόπο το πλούσιο πα-

        αφημίζει. Το Tweet 200 δεν ξεφεύγει από αυτή τη  ρελθόν  της  Peugeot  Motorcycles  με  το  πολλά
        νόρμα, με ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που  υποσχόμενο παρόν και την νέα εποχή της. Ξεκινώ-
        ξεχωρίζουν αμέσως να είναι η ποιότητα της κατα- ντας από μπροστά έχουμε τον LED προβολέα και τα
        σκευής του, τόσο στα ίδια τα υλικά όσο και στην συ- φλας που εμφανίζονται πιο κάτω, με τον λέοντα της
        ναρμογή.                                              Peugeot να βρίσκεται ανάμεσά τους. Από εκεί και
          H  σχεδίασή  του  δεν  προσπαθεί  να  πρωτοτυπή- πέρα, το σώμα του σκούτερ συνεχίζει αρμονικά την
        σει και να «ταράξει» τα νερά, όμως είναι βασισμέ- «κίνησή του» προς τα πίσω, περνώντας από το επί-
        νη σε δοκιμασμένες συνταγές, με ωραίες, κομψές  πεδο πάτωμα και φτάνοντας στον πίσω προβολέα
        γραμμές και αποπνέει μια «ρέουσα» μορφή, απο- και την σχάρα, ενώ η χαμηλότερη θέση του ντεπό-





































                                                                                       ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ



                                               77   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82