Page 77 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 77
TEST Peugeot
Tweet 200
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
o 2008 η συνεργασία μεταξύ Peugeot και Τεχνικά χαρακτηριστικά
SYM γέννησε το πρώτο Tweet, με το οποίο Eπιδόσεις
Κινητήρας
Tη γαλλική εταιρεία παρουσίασε στον κόσμο Τύπος 4T, 1K, A/Ψ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 4,8
το δικό της όραμα για τα σκούτερ με μεγάλους τρο- Κυβισμός (κ.εκ.) 170 0-80 χλμ./ώρα (δλ.) 13
χούς. Από τότε η επιτυχημένη συνταγή δεν άλλαξε Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 61X57,8 40-80 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 10
πολύ, με μικρά μόνο «λίφτινγκ» να πειράζουν λε- Συμπίεση (:1) Δ.Α. Απόσταση ακινητοποίησης
80-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 32,3
πτομέρειες εδώ και εκεί, όμως ο κορμός παρέμει- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 12,24 / 7.500
νε σταθερός. Η έκδοση του Tweet 200 στηρίζεται Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,25 / 6.000
Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
στις κλασσικές αρετές και αξίες των σκούτερ σε μια Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 5,5
σύγχρονη μεγαλούπολη, δηλαδή στην εύκολη και
οικονομική μετακίνηση και σε αυτόν τον «στίβο μά- δεικνύοντας περίτρανα ότι «ομάδα που κερδίζει δεν
χης» έχει πολλά όπλα να παρατάξει. αλλάζει». Η κλασσική εμφάνιση του Tweet διανθί-
Σχεδίαση – Ποιότητα Κατασκευής ζεται παρόλα αυτά με μοντέρνα στοιχεία για να συ-
Η Peugeot παραμένει made in France και το δι- νταιριάξει με τον καλύτερο τρόπο το πλούσιο πα-
αφημίζει. Το Tweet 200 δεν ξεφεύγει από αυτή τη ρελθόν της Peugeot Motorcycles με το πολλά
νόρμα, με ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που υποσχόμενο παρόν και την νέα εποχή της. Ξεκινώ-
ξεχωρίζουν αμέσως να είναι η ποιότητα της κατα- ντας από μπροστά έχουμε τον LED προβολέα και τα
σκευής του, τόσο στα ίδια τα υλικά όσο και στην συ- φλας που εμφανίζονται πιο κάτω, με τον λέοντα της
ναρμογή. Peugeot να βρίσκεται ανάμεσά τους. Από εκεί και
H σχεδίασή του δεν προσπαθεί να πρωτοτυπή- πέρα, το σώμα του σκούτερ συνεχίζει αρμονικά την
σει και να «ταράξει» τα νερά, όμως είναι βασισμέ- «κίνησή του» προς τα πίσω, περνώντας από το επί-
νη σε δοκιμασμένες συνταγές, με ωραίες, κομψές πεδο πάτωμα και φτάνοντας στον πίσω προβολέα
γραμμές και αποπνέει μια «ρέουσα» μορφή, απο- και την σχάρα, ενώ η χαμηλότερη θέση του ντεπό-
ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ
77 Eπιστροφή στα περιεχόμενα