Page 75 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 75

TEST        Peugeot XP400 vs
                                                         Honda ADV 350
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        παραμένει όμως ένα από τα καλύτερα της κατηγο- είναι πιο αποτελεσματικά καθώς ακινητοποιούν το
        ρίας, ενώ με τη ζελατίνα στην ψηλή θέση, καλύπτει  scooter από τα 100 χλμ./ώρα σε 44,3 μέτρα. Του
        επαρκώς από τον αέρα αναβάτες έως 1,80.               Honda υπολείπονται σε αίσθηση και χρειάζονται αρ-
         Οι αναρτήσεις του Peugeot ξεφεύγουν από τα στα- κετή πίεση στις δύο μανέτες, με το VBOX να δείχνει
        νταρ της κατηγορίας ισορροπώντας ιδανικά μεταξύ  2,5 μέτρα περισσότερα για την ίδια διαδικασία.
        άνεσης και πληροφόρησης όταν ο ρυθμός ανέβει.

        Καταπίνουν τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να τα-                     Ή φιμέ ζελατίνα του
        λαιπωρούν τον αναβάτη και επιτρέπουν στο scooter                     XP400 είναι στάνταρ
        να διατηρεί με ακρίβεια την τροχιά του στις υψηλές                     στην έκδοση GT,
        ταχύτητες. Πολύ καλά σε αυτό τον τομέα τα πηγαίνει                      αλλά δεν είναι
        και το Honda καθώς παρά τη σφιχτή ρύθμισή τους,                       ρυθμιζόμενη όπως
                                                                               συμβαίνει με του
        φιλτράρουν  αποτελεσματικά  κάθε  κακοτεχνία  χω-                          ADV 350.
        ρίς τις ξερές αντιδράσεις που συχνά εμφανίζουν τα

        scooter με διπλά αμορτισέρ. Αν αποφασίσεις να κι-
        νηθείς εκτός δρόμου, ο 17άρης εμπρός τροχός και
        οι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων του XP400
        θα σου επιτρέψει να περάσεις εύκολα από πιο κακο-
        τράχαλα σημεία, ενώ με το ADV 350 θα πρέπει να         Η άποψή μας
        αρκεστείς σε βατούς χωματόδρομους.                       Το  Peugeot  XP400  είναι  τη  στιγμή  που  γρά-
         Στον τομέα των φρένων το Peugeot σε κερδίζει          φονται  αυτές  οι  γραμμές  το  πιο  ακριβό  400άρι
        με την αίσθηση και την προοδευτικότητά τους, ενώ       scooter της αγοράς, αλλά η τιμή του δικαιολογεί-

                                                               ται από τον premium προσανατολισμό, την συνολι-
                                                               κή ποιότητα κατασκευής και τη μοναδικότητά του.
                                                               Τα ταξίδια είναι το στοιχείο του και δεν μένει μό-
                                                               νο στην adventure εμφάνιση, καθώς νοιώθει πο-
                                                               λύ άνετα εκτός δρόμου. Το Honda ADV 350 είναι
                                                               επίσης ένα από τα ακριβότερα scooter της κατη-
                                                               γορίας, που συνοδεύεται από την υψηλή ποιότητα
                                                               κατασκευής που μας έχει συνηθίσει το Ιαπωνικό

                                                               εργοστάσιο. Σε κερδίζει με την ευελιξία, τη σπιρ-
                                                               τάδα, τους αποθηκευτικούς χώρους και την ευκο-
                                                               λία χειρισμών που προσφέρει. Ξεκάθαρος νικη-
                                                               τής δεν υπάρχει καθώς η τελική επιλογή εξαρτάται
                                                               από το budget και τις προτεραιότητες. Αν σκοπεύ-
                                                               εις να κινείσαι κυρίως εντός πόλης και δίνεις βα-
                                                               ρύτητα στην ελαφριά αίσθηση και την πρακτικότη-
                                                               τα, το ADV 350 είναι για εσένα. Αν όμως προτιμάς
                                                               να ταξιδεύεις, σκοπεύεις να ανακαλύψεις την πε-
        Κάτω από τη σέλα του Honda θα χωρέσουν                 ριπετειώδη πλευρά του scooter σου και μπορείς
        με ευκολία δυο full face κράνη. Ή σέλα του             να δώσεις 1.500 ευρώ παραπάνω, τo XP 400 θα
        XP400 ανοίγει σε δυο μέρη, στο ένα θα χωρέσει
        ένα full face κράνος και στο άλλο κάποια               ικανοποιήσει όλες τις ορέξεις σου.
        μικροαντικείμενα.

                                               75   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80