Page 71 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 71

TEST        Peugeot XP400 vs
                                                         Honda ADV 350
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
         Με μια ματιά                                         κό τούνελ κάνει τα πόδια να ανοίγουν και αναβά-
          3 Tιμές:                                            τες χαμηλού αναστήματος μπορεί να πατούν με τις
          •  Peugeot XP400 Allure: 8.500 ευρώ
          •  Peugeot XP400 GT: 8.850 ευρώ                     μύτες, ιδιαίτερα στην περίπτωση του Peugeot, η σέ-
          •  Honda ADV 350: 7.290 ευρώ                        λα του οποίου απέχει 815 χλστ. από το έδαφος, δη-
          •  Honda ADV 350 Smart Top Box: 7.810 ευρώ
                                                              λαδή είναι 2 πόντους ψηλότερα από του Honda. Το
        θε μοντέλο.                                           αφρώδες υλικό είναι μέτριας σκληρότητας σε κάθε

          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής                      περίπτωση, αλλά μόνο στα πιο μακρινά ταξίδια θα σε
          Οι σχεδιαστές της Peugeot έχοντας κατά νου τα  αναγκάσει να κάνεις μια σύντομη στάση.
        στοιχεία που κάνουν ελκυστικές τις adventure μο-       Το ADV 350 κερδίζει τη μάχη των αποθηκευτικών
        τοσυκλέτες, κατάφεραν να δώσουν μια άκρως εντυ- χώρων με τα 48 λίτρα κάτω από τη σέλα να μπο-
        πωσιακή και επιθετική εμφάνιση στο XP400 που δύ- ρούν να φιλοξενήσουν δυο full face κράνη. Το βαθύ
        σκολα  θα  αφήσει  ασυγκίνητους  τους  λάτρεις  της  ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς προσφέρει επι-
        κατηγορίας.  Εντυπωσιακό  το  μούτρο  με  τους  δι- πλέον χώρο για μικροαντικείμενα αλλά και υποδο-
        πλούς LED προβολείς και τα κάθετα DRL στις άκρες  χή USB για φόρτιση συσκευών. Στην περίπτωση του

        τους που παραπέμπουν τους κυνόδοντες ενός λιο- XP400, η σέλα χωρίζεται σε δυο κομμάτια που ανοί-
        νταριού (το σήμα της Peugeot), όπως και το επίσης  γουν αντίθετα. Το εμπρός μέρος θα χωρέσει ένα full
        LED πίσω φωτιστικό σώμα με τα τρία «νύχια» στο κέ- face κράνος και το πίσω κάποια μικροαντικείμενα
        ντρο του. Στη δεξιά μεριά της μίνιμαλ ουράς υπάρχει  ενώ φιλοξενεί και θύρα USB. Στη «μύτη» της σέλας,
        ένα άνοιγμα στα πλαστικά ώστε να φαίνεται το μο- ανάμεσα στα πόδια σου υπάρχει, ακόμα ένα μικρό
        νό αμορτισέρ στοιχείο που δεν συναντάμε συχνά σε  ντουλαπάκι για να έχεις άμεση πρόσβαση σε ψιλά
        scooter Το ADV 350 από την άλλη ακολουθεί σχε- για τα διόδια ή στο χειριστήριο της γκαραζόπορτας.
        διαστικά τον μεγάλο αδερφό του με τους προβολείς       Το  Peugeot  αντεπιτίθεται  στον  τομέα  του  πίνα-
        να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της μάσκας. Οι  κα οργάνων, ο οποίος θυμίζει αυτοκίνητο χάρη στα
        προστατευτικές χούφτες, τα μεικτής χρήσης ελαστι- αναλογικά “ρολόγια” σε ρόλο ταχύμετρου και στρο-

        κά και τα χρυσά καλάμια των πιρουνιών (στη GT έκ- φόμετρου με μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών ανά-
        δοση του XP400) προσθέτουν πόντους στην εμφάνι- μεσά τους, ενώ το Honda κινείται σε πιο παραδοσι-
        ση των δυο μοντέλων.                                  ακά μονοπάτια έχοντας LCD οθόνη. Αυτή εμφανίζει
          Η  ομορφιά  είναι  σίγουρα  κάτι  το  υποκειμενικό,  όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αλλά σε κάθε
        αλλά  για  τον  υπογράφοντα  νικητής  στο  αισθητι- περίπτωση ο όγκος τους υστερεί ελαφρώς σε σχέ-
        κό κομμάτι είναι το Peugeot, ενώ σημειώνει ακόμα  ση με του XP400. Από πλευράς εξοπλισμού, τα δυο
        έναν πόντο στον τομέα της ποιότητας καθώς μπο- adventure scooters εφοδιάζονται με keyless σύστη-
        ρεί το AVD να έθεσε ψηλά τον πήχη σε επίπεδο φι- μα εκκίνησης, αλάρμ, κεντρικό και πλαϊνό σταντ, το

        νιρίσματος, συναρμογής και βαφής, αλλά το XP400  οποίο στην περίπτωση του Peugeot επιτρέπει στον
        πήγε ένα βήμα πιο κάτω. Είναι ίσως το πιο ποιοτικό  κινητήρα να λειτουργεί όταν είναι κατεβασμένο, αλ-
        scooter της κατηγορίας και δεν αφήνει κανένα περι- λά μόνο στο ρελαντί. Στάνταρ είναι και οι ζελατίνες
        θώριο αμφισβήτησης με την όλη κατασκευή να απο- με αυτή του Honda να ρυθμίζεται χειροκίνητα σε 4
        πνέει αύρα πολυτέλειας.                               θέσεις.
          Άνεση - Εργονομία                                    Κινητήρας
          Κοινό χαρακτηριστικό για τα δυο μοντέλα είναι το     Το Peugeot XP400 είναι ο ξεκάθαρος νικητής όταν
        φαρδύ  και  ψηλά  τοποθετημένο  τιμόνι  που  φέρνει  μιλάμε σε απόλυτα νούμερα καθώς με 70 κυβικά
        τα χέρια σε ξεκούραστη θέση δίνοντας την αίσθη- εκατοστά περισσότερα η απόδοσή του αγγίζει τους
        ση ότι οδηγείς adventure μοτοσυκλέτα. Το κεντρι- 36,7 ίππους, έναντι των 29,2 του ADV 350. Παρά τη


                                               71   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76