Page 68 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 68

TEST         QJMOTOR
                                                          SRT 800X
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        γαλούπολης,  αλλά  η  εμπειρία  μας  ήταν  εντε-
        λώς διαφορετική. Το ύψος του τιμονιού μεταβλη-
        τής διατομής βρίσκεται πάνω από τους καθρέπτες
        των περισσότερων αυτοκινήτων, επιτρέποντας στην
        SRT 800X να μην κολλάει σχεδόν πουθενά. Σίγου-

        ρα δεν έχει την ευελιξία ενός μικρού σκούτερ, αλλά
        δεν είναι αυτός ο σκοπός της και δεν μας προβλη-
        μάτισε καθόλου, ακόμα και σε ώρες αιχμής.
          Ευτυχώς ήρθε όμως το Σαββατοκύριακο και γρή-
        γορα αφήσαμε πίσω την φασαρία και την κίνηση της
        πόλης για να ξεχυθούμε στους δρόμους της επαρ-        Ή ζελατίνα με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό της
        χίας.  Η  εθνική  οδός  είναι  πάντα  το  αναγκαίο  κα-  προσφέρει κάλυψη στον αναβάτη από τον αέρα,
                                                              αλλά θα την θέλαμε ρυθμιζόμενη ώστε να πιάνει
        κό πριν φτάσει κανείς στους ωραίους επαρχιακούς  μεγαλύτερο «εύρος» αναβατών.
        δρόμους και εκεί η SRT 800X μας έβγαλε ασπρο-
        πρόσωπους, καθώς κινούταν με περίσσεια άνεση
        με ταχύτητες της τάξεως των 160-170 χλμ. για πολ-
        λή ώρα χωρίς ούτε να ζορίζεται η ίδια ούτε να ζορί-
        ζει τον αναβάτη της, με την παρουσία μόνο μερικών
        ελαφριών κραδασμών. Εδώ έρχεται και κουμπώνει
        η δυνατή λειτουργία του κινητήρα σε υψηλό αριθ-
        μό στροφών, καθώς νιώθεις ότι στις 7.000-8.000
        σ.α.λ. βρίσκεται στο στοιχείο του.
          Καταπίνοντας λοιπόν στα γρήγορα  τα χιλιόμετρα

        της εθνικής οδού ήρθαν επιτέλους οι ορεινοί, στρι-
        φτεροί δρόμοι και ταυτόχρονα το μεγάλο τεστ για         Η άποψή μας
        την SRT 800X. Κοιτώντας τα τεχνικά χαρακτηριστι-
        κά το μάτι κολλάει στα 260 γεμάτα κιλά της, όμως         Η SRT 800X δείχνει ότι η QJMOTOR παίρνει σο-
        όταν ανεβαίνεις πάνω της αυτά ως δια μαγείας εξα-      βαρά τα πρώτα της βήματα στην Ευρωπαϊκή αγο-
        φανίζονται. Οι άνθρωποι της QJMOTOR έχουν κά-          ρά, καθώς καταλαβαίνει ακριβώς που πρέπει να
        νει πολύ καλή δουλειά όσον αφορά την κατανομή          εστιάσει στην κατηγορία των μεσαίων Adventure.
        του βάρους και την εργονομία και έτσι η SRT 800X       Οι βάσεις πάνω στις οποίες έχει χτιστεί είναι γερές

        στρίβει άνετα, αλλάζει εύκολα κατεύθυνση και πλα-      και αν εξαιρέσουμε κάποιες μικρές λεπτομέρειες,
        γιάζει χωρίς “γκρίνιες”, γεμίζοντας σε κάθε περί-      μπορούμε να μιλήσουμε για μια αξιόλογη μοτοσυ-
        πτωση με εμπιστοσύνη και ασφάλεια τον αναβάτη.         κλέτα στη μεσαία κατηγορία. Η δε τιμή της, την κά-
          Οι αναρτήσεις της Marzocchi απορροφούν τις πε-       νει μια υπερβολικά ελκυστική πρόταση και είμαστε
        ρισσότερες  κακοτεχνίες  της  ασφάλτου,  ενώ  προ-     σίγουροι ότι η SRT 800X ήρθε για να μείνει.
        σπαθήσαμε να πιέσουμε τη μοτοσυκλέτα στο φρε-
        νάρισμα για να βρούμε το “αδύναμο σημείο”. Δεν τα           Εμφάνιση, Τιμή,
        καταφέραμε, καθώς οι δαγκάνες της Brembo προ-               Άνετη θέση οδήγησης
        σέφεραν δυνατό αρχικό δάγκωμα, ενώ δεν προκα-
        λούσαν  καμία  αποσταθεροποίηση,  ακόμα  και  στο            Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης,

        δυνατό φρενάρισμα υπό κλίση.                                 μη ρυθμιζόμενη ζελατίνα
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     68
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73