Page 68 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 68
TEST QJMOTOR
SRT 800X
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
γαλούπολης, αλλά η εμπειρία μας ήταν εντε-
λώς διαφορετική. Το ύψος του τιμονιού μεταβλη-
τής διατομής βρίσκεται πάνω από τους καθρέπτες
των περισσότερων αυτοκινήτων, επιτρέποντας στην
SRT 800X να μην κολλάει σχεδόν πουθενά. Σίγου-
ρα δεν έχει την ευελιξία ενός μικρού σκούτερ, αλλά
δεν είναι αυτός ο σκοπός της και δεν μας προβλη-
μάτισε καθόλου, ακόμα και σε ώρες αιχμής.
Ευτυχώς ήρθε όμως το Σαββατοκύριακο και γρή-
γορα αφήσαμε πίσω την φασαρία και την κίνηση της
πόλης για να ξεχυθούμε στους δρόμους της επαρ- Ή ζελατίνα με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό της
χίας. Η εθνική οδός είναι πάντα το αναγκαίο κα- προσφέρει κάλυψη στον αναβάτη από τον αέρα,
αλλά θα την θέλαμε ρυθμιζόμενη ώστε να πιάνει
κό πριν φτάσει κανείς στους ωραίους επαρχιακούς μεγαλύτερο «εύρος» αναβατών.
δρόμους και εκεί η SRT 800X μας έβγαλε ασπρο-
πρόσωπους, καθώς κινούταν με περίσσεια άνεση
με ταχύτητες της τάξεως των 160-170 χλμ. για πολ-
λή ώρα χωρίς ούτε να ζορίζεται η ίδια ούτε να ζορί-
ζει τον αναβάτη της, με την παρουσία μόνο μερικών
ελαφριών κραδασμών. Εδώ έρχεται και κουμπώνει
η δυνατή λειτουργία του κινητήρα σε υψηλό αριθ-
μό στροφών, καθώς νιώθεις ότι στις 7.000-8.000
σ.α.λ. βρίσκεται στο στοιχείο του.
Καταπίνοντας λοιπόν στα γρήγορα τα χιλιόμετρα
της εθνικής οδού ήρθαν επιτέλους οι ορεινοί, στρι-
φτεροί δρόμοι και ταυτόχρονα το μεγάλο τεστ για Η άποψή μας
την SRT 800X. Κοιτώντας τα τεχνικά χαρακτηριστι-
κά το μάτι κολλάει στα 260 γεμάτα κιλά της, όμως Η SRT 800X δείχνει ότι η QJMOTOR παίρνει σο-
όταν ανεβαίνεις πάνω της αυτά ως δια μαγείας εξα- βαρά τα πρώτα της βήματα στην Ευρωπαϊκή αγο-
φανίζονται. Οι άνθρωποι της QJMOTOR έχουν κά- ρά, καθώς καταλαβαίνει ακριβώς που πρέπει να
νει πολύ καλή δουλειά όσον αφορά την κατανομή εστιάσει στην κατηγορία των μεσαίων Adventure.
του βάρους και την εργονομία και έτσι η SRT 800X Οι βάσεις πάνω στις οποίες έχει χτιστεί είναι γερές
στρίβει άνετα, αλλάζει εύκολα κατεύθυνση και πλα- και αν εξαιρέσουμε κάποιες μικρές λεπτομέρειες,
γιάζει χωρίς “γκρίνιες”, γεμίζοντας σε κάθε περί- μπορούμε να μιλήσουμε για μια αξιόλογη μοτοσυ-
πτωση με εμπιστοσύνη και ασφάλεια τον αναβάτη. κλέτα στη μεσαία κατηγορία. Η δε τιμή της, την κά-
Οι αναρτήσεις της Marzocchi απορροφούν τις πε- νει μια υπερβολικά ελκυστική πρόταση και είμαστε
ρισσότερες κακοτεχνίες της ασφάλτου, ενώ προ- σίγουροι ότι η SRT 800X ήρθε για να μείνει.
σπαθήσαμε να πιέσουμε τη μοτοσυκλέτα στο φρε-
νάρισμα για να βρούμε το “αδύναμο σημείο”. Δεν τα Εμφάνιση, Τιμή,
καταφέραμε, καθώς οι δαγκάνες της Brembo προ- Άνετη θέση οδήγησης
σέφεραν δυνατό αρχικό δάγκωμα, ενώ δεν προκα-
λούσαν καμία αποσταθεροποίηση, ακόμα και στο Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης,
δυνατό φρενάρισμα υπό κλίση. μη ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 68