Page 67 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 67

TEST        QJMOTOR
                                                         SRT 800X
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        ση σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του κινητήρα,  ώρα.
        χωρίς ξεσπάσματα.                                      Οι  τροχοί  είναι  19”  μπροστά  και  17”  πίσω,  με
          Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η SRT 800X φτά- χυτές  αλουμινένιες  ζάντες  στην  “απλή”  έκδοση
        νει τα 50 χλμ./ώρα από στάση σε 1,96”, τα 100  και ακτινωτές στην έκδοση X. Τα ελαστικά πρώ-
        χλ./ώρα σε 4,8”, ενώ εν κινήσει φτάνει από τα 60  της τοποθέτησης στην έκδοση Χ είναι τα tubeless

        στα 120 χλμ./ώρα (με 4η) σε 5,2”.                     MAXXIS  MAXXVENTURE,  με  διαστάσεις  με
          Όσον αφορά την κατανάλωση οι μετρήσεις έδει- 110/80 μπροστά και 150/70 πίσω, τα οποία όμως

        ξαν κοντά στα 5,5 λίτρα, νούμερο που μπορεί να  δεν ανταποκρίνονται στις δυνατότητες της μοτο-
        ανέβει  αν  έχεις  “βαρύ”  χέρι.  Αξιοσημείωτο  εί- συκλέτας, δημιουργώντας ασάφειες στον αναβά-
        ναι το γεγονός ότι κρατώντας τις στροφές χαμη- τη, κυρίως στο χώμα.
        λά (άνετο cruising με 90 χλμ./ώρα) η SRT 800Χ          Στο δρόμο
        έφτανε τα 5,1 λίτρα ανά 100 χλμ. ακόμα και με          Έχοντας  κατά  νου  ότι  η  SRT  800X  είναι  μια
        2 άτομα στη σέλα σε καταστάσεις ταξιδιού. Ο κι- adventure  μοτοσυκλέτα,  η  δοκιμή  περιελάμβα-
        νητήρας της SRT 800X δουλεύει εξίσου καλά σε  νε όλα τα τερέν, οπότε μετά από μερικές σύντο-
        όλες αυτές τις περιπτώσεις και αφήνει τον κάθε  μες βόλτες στην πόλη αποφασίσαμε να “δραπε-

        αναβάτη να βρει τη δική του χρυσή τομή ανάμεσα  τεύσουμε” για ένα διήμερο στην Ορεινή Αρκαδία.
        στην απόδοση και την οικονομία καυσίμου.               Ξεκινώντας από την πόλη, θα περίμενε κανείς
          Πλαίσιο - Άναρτήσεις - Φρένα                        το μέγεθος της SRT 800X να την κάνει ελαφρώς
          Η QJMOTOR έντυσε τον κινητήρα με ένα ατσά- “δυσκίνητη” μέσα στην καθημερινότητα μιας με-
        λινο, σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο προσφέρει τα
        απαραίτητα  χαρακτηριστικά  ακαμψίας  που  χρει-
        άζεται μια τέτοια μοτοσυκλέτα, ενώ τα υπόλοιπα
        περιφερειακά αυτής της κατηγορίας είναι από το

        “πάνω ράφι”. Τις αναρτήσεις αναλαμβάνει η ιτα-
        λική Marzocchi, η οποία εφοδίασε την SRT 800
        με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm με διαδρομή
        160mm και ένα μονοσόκ αμορτισέρ με ρύθμιση
        προφόρτισης  και  επαναφοράς.  Η  απόδοσή  τους       H σέλα δύο επιπέδων είναι άνετη και συμβάλει
                                                              στην επίτευξη μιας πολύ καλής θέσης οδήγησης.
        είναι εξαιρετική, καθώς εξαφανίζουν τις ανωμα-
        λίες του δρόμου και συμβάλλουν στην άνεση που
        νιώθουν οι επιβαίνοντες κατά το ταξίδι.

          Το  σταμάτημα  της  μοτοσυκλέτας  αναλαμβά-
        νουν  δύο  δίσκοι  320mm  μπροστά,  με  τετραπί-
        στονες δαγκάνες Brembo, ενώ στον πίσω τροχό
        υπάρχει ένας δίσκος 260mm με διπίστονη δαγκά-
        να Brembo. Το αρχικό τους δάγκωμα είναι δυνατό
        και δίνει στον αναβάτη αυτοπεποίθηση στο φρε-
        νάρισμα, ακόμα και αν δεν χτυπήσει τέλεια τα ση-
        μάδια του, ενώ το δικάναλο ABS 9.1 της Bosch
        επεμβαίνει μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο.       Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας της SRT 800X
                                                              αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του σε υψηλές στροφές,
        Στις μετρήσεις μας, χρειάστηκαν 41,42 μέτρα για       χωρίς όμως να αρνείται το άνετο cruising με
        να ακινητοποιηθεί η SRT 800X από τα 100 χλμ./ χαμηλές στροφές.

                                               67   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72