Page 65 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 65

TEST        QJMOTOR
                                                         SRT 800X
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        Τεχνικά χαρακτηριστικά

         Κινητήρας                   Eπιδόσεις
        Τύπος       4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,8
        Κυβισμός (κ.εκ.)       689    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 80 Χ 68,6  60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 4,6
        Συμπίεση (:1)          11,5   Απόσταση ακινητοποίησης
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    72,5/8750  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  44,2
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    6,85/6500
        Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   17
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   5

        φίλων για μια μικρή βόλτα. Η σχεδίαση της “μού- Μια TFT οθόνη 7” αναλαμβάνει να κρατά τον
        ρης” εκδηλώνει αμέσως τον επιθετικό χαρακτή-          αναβάτη ενήμερο με όλες τις πληροφορίες που
        ρα, με τον συνδυασμό του ρύγχους, των διπλών          χρειάζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
        LED προβολέων και των φλας που βρίσκονται λί-

        γο πιο κάτω, στην άκρη των πλαστικών, να ολο-         πατάνε σταθερά και με τα δύο πόδια στο έδαφος.
        κληρώνουν την μπροστινή όψη της SRT.                   Το  μερίδιο  του  συνεπιβάτη  είναι  γενναιόδωρο
          Στην έκδοση X, οι ακτινωτοί τροχοί με τις χρυ-      και άνετο, ενώ υπάρχουν και χειρολαβές. Όλα αυ-
        σές ζάντες την κάνουν αμέσως να ξεχωρίζει, ενώ        τά συμβάλουν ώστε τόσο ο αναβάτης όσο και ο
        πηγαίνοντας προς τα πίσω η μοτοσυκλέτα “χαμη-         συνεπιβάτης να μπορούν να «γράψουν» χιλιόμε-
        λώνει” στη σέλα του αναβάτη για να ανασηκωθεί         τρα χωρίς να επέλθει κούραση, ένα βασικό στοι-
        εκ νέου στην ουρά, χωρίς καμία από αυτές τις “κι-     χείο για μια adventure μοτοσυκλέτα.
        νήσεις” να μοιάζει παράταιρη ή βεβιασμένη, αλ-         Η ζελατίνα με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό της, πέ-
        λά περισσότερο σαν μια φυσική, ρέουσα γραμμή.         ρα από την ελκυστική της εμφάνιση, καλύπτει πο-
          Ο  σχεδιασμός  του  πίσω  φωτιστικού  σώματος       λύ  καλά  τον  αναβάτη,  τόσο  στο  κέντρο  όσο  και

        ακολουθεί πιο μίνιμαλ λογικές με το φανάρι να         στα πλαϊνά με τις προεκτάσεις της. Παρόλα αυ-
        δεσπόζει στο κέντρο, ενώ τα φλας βρίσκονται χα-       τά θα θέλαμε να είναι ρυθμιζόμενη, καθώς οι ψη-
        μηλότερα, στο πάνω μέρος της βάσης της πινακί-        λότεροι  αναβάτες  δεν  καλύπτονται  πλήρως  σε
        δας.                                                  μεγάλες ταχύτητες. Όσον αφορά τα χέρια, αυτά
          Η  ποιότητα  των  υλικών  που  χρησιμοποίησε  η     προστατεύονται από τις χούφτες με αλουμινένια
        QJMOTOR  πληροί  τα  στάνταρ  της  κατηγορίας,        ενίσχυση που ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό,
        ενώ και η συναρμογή ακολουθεί το ίδιο επίπεδο,        ενώ το πακέτο ολοκληρώνει το πλαστικό κοστού-
        χωρίς ίχνος τριγμών κατά τη διάρκεια της δοκι-        μι που προστατεύει επαρκώς τα πόδια του αναβά-

        μής.                                                  τη. Αυτό που απουσιάζει είναι το κεντρικό σταντ,
          Άνεση - Εργονομία                                   που  υπάρχει  όμως  σαν  επιλογή  στον  κατάλογο
          Σε αυτό τον τομέα η SRT 800Χ κερδίζει πολλούς       των αξεσουάρ.
        πόντους. Η σέλα είναι πολύ άνετη και φαρδιά (αν        Στον πίνακα οργάνων βρίσκουμε μια οθόνη TFT
        και  θα  θέλαμε  λίγο  ακόμα  αφρώδες  υλικό  μέ-     7”, η οποία δίνει όλες τις βασικές πληροφορίες
        σα της), ενώ η θέση οδήγησης δημιουργεί φυσι-         που χρειάζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με
        κές γωνίες για τα πόδια και είναι αρκετά ευρύχω-      την ύπαρξη ταχυμέτρου, στροφομέτρου, ένδειξης
        ρη ακόμα και για τους ψηλότερους αναβάτες. Το         θερμοκρασίας κινητήρα, δείκτη βενζίνης, δείκτη
        ύψος της σέλας ανέρχεται στα 855mm, κάτι που          σχέσης στο σασμάν, μερικού και ολικού χιλιομε-
        θα επιτρέψει στους περισσότερους από αυτούς να        τρητή, και ρολογιού. Ο χειρισμός όλων των λει-


                                               65   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70