Page 72 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 72

TEST         Peugeot XP400 vs
                                                         Honda ADV 350
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        μονοκύλινδρη φύση τους, έχουμε        Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι   Peugeot   Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι  Honda
                                                                        XP400
                                                                                                           ADV 350
        να κάνουμε με δυο τελευταίας τε-
        χνολογίας,  υδρόψυκτα  κινητήρια        Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό      Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό
                                              Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
                                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        σύνολα  η  λειτουργία  των  οποίων    Ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ.        Ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ
        χαρακτηρίζεται από απουσία κρα-       Διαδρομή (χλστ.)           Δ.Α.    Διαδρομή (χλστ.)           125
                                                                                                           Διπλό
        δασμών. Η τροφοδοσία τους γίνε-       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    αμορτισέρ


                                                                 αμορτισέρ, ΠΕ
        ται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και η      Διαδρομή (χλστ.)           Δ.Α.    Διαδρομή (χλστ.)           130
        κατανάλωση είναι παρόμοια αφού        Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ 295, 4Ε, ABS  Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/256, 2Ε, ABS
        χωρίς ιδιαίτερα οικονομική οδήγη-     Φρένα Π (χλστ.)   1Δ 240, 2Ε, ABS  Φρένα Π (χλστ.)   Δ/240, 1Ε, ABS
        ση το Honda θα χρειαστεί 4,3 λί-                      στραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχει
        τρα / 100 χλμ., ενώ το Peugeot 4,4. Η αυτονομία αγ- μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο, μια λύση
        γίζει τα 300 χιλιόμετρα με το Ιαπωνικό μοντέλο να  που συναντάμε σπάνια σε scooter. Τo ADV 350 από
        έχει ρεζερβουάρ 11,7 λίτρων, ενώ λίγο μεγαλύτε- την άλλη, υιοθετεί λύσεις που ποιοτικά βρίσκονται
        ρο είναι αυτό του XP 400 στα 13,5 λίτρα. Και τα δυο  πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, καθώς έχου-
        scooter εξοπλίζονται με traction control για μεγα- με ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών της Showa

        λύτερη ασφάλεια, που μπορεί να απενεργοποιηθεί.       και διπλά αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ξε-
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα                        χωριστό  δοχείο  αερίου,  αλλά  δείχνουν  “συμβατι-
          Μπορεί οι δυο κατασκευαστές να έχουν επιλέξει  κές” μπροστά στο Peugeot.
        ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο για τα μοντέλα τους, αλ-     Το XP400 συνεχίζει να εντυπωσιάζει και στον το-
        λά σε επίπεδο περιφερειακών έχουν τραβήξει δια- μέα των φρένων καθώς διαθέτει 2 δίσκους 295 χι-
        φορετικούς δρόμους και αυτά είναι τα σημαντικότε- λιοστών  εμπρός  με  ακτινικά  τοποθετημένες  4πί-
        ρα ίσως σημεία που διαφοροποιούν τα δυο scooter  στονες δαγκάνες και έναν δίσκο 240 χιλ. πίσω με
        δίνοντάς τους ανάλογο χαρακτήρα. Στον τομέα των  δαγκάνα 2 εμβόλων. Το Honda εφοδιάζεται με δί-
        αναρτήσεων, το XP400 εντυπωσιάζει χάρη στο ανε- σκο 256 χιλιοστών με 2πίστονη δαγκάνα μπροστά







































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77