Page 85 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 85

TEST         TINBOT
                                                         RS1
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           ντική  τεχνολογία  που  διαθέτει  εί-
        τον υπολειπόμενο χρόνο φόρ-
        τισης  όπως  και  την  αυτονομία                                      ναι  η  ανάκτηση  ενέργειας,  φορ-
        που  μπορεί  να  προσφέρει.  Τα       Τύπος              Αλουμινίου   τίζοντας την μπαταρία κάθε φορά
        χειριστήρια  στο  τιμόνι  βρίσκο-    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμένο    που  κλείνεις  το  γκάζι,  ενώ  στην
        νται σε καλή θέση με εύχρηστη         Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    πιρούνι/Ν  οθόνη της ηλεκτρικής μοτοσυκλέ-
                                                                      Μονό
        διάταξη ενώ για τα φλας υπάρ-                           αμορτισέρ/ Ν  τας  προβάλλονται  και  τα  Ah  που
        χει ηχητική ειδοποίηση όταν εί-     Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος 300 χιλ. (ΑBS)  ανακτώνται.
        ναι  αναμμένα,  εκτός  από  την     Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος 240 χιλ. (ΑBS)  Πλαίσιο – Άναρτήσεις –Φρένα
        φωτεινή ένδειξη στην οθόνη.                                            Το πλαίσιο αλουμινίου συμβάλει
          Κινητήρας-Μπαταρία                                  ώστε το συνολικό βάρος του Tinbot RS1 να μην
          Ο ηλεκτρικός κινητήρας του Tinbot RS1 είναι το- ξεπερνά τα 183 κιλά. Το σύστημα των αναρτήσε-
        ποθετημένος στο κέντρο και είναι 11.000 Watt με  ων αποτελείται εμπρός από ανεστραμμένο πιρού-
        στιγμιαία απόδοση 35 kw και 90 Nm ροπής. Η κί- νι πλήρως ρυθμιζόμενο και συνεργάζεται άψογα

        νηση περνά στον πίσω τροχό μέσω αυτόματου σα- με το μονό αμορτισέρ λαδιού/αζώτου ρυθμιζόμε-
        σμάν καταλήγοντας σε οδοντωτή αλυσίδα (ιμαντο- νο ως προς την προ-φόρτιση του ελατηρίου.
        αλυσίδα) που πρόκειται για καινοτομία που φέρει        Το σύστημα της πέδησης συνδυάζει εμπρός δύο
        το  συγκεκριμένο  μοντέλο.  Προσφέρει  3  Riding  δίσκους μεγάλης διαμέτρου με δαγκάνες δύο εμ-
        Modes ECO/DRIVE/SPORT που διαφοροποιούνται  βόλων, και πίσω δίσκο με δαγκάνα ενός εμβόλου,
        ως προς την απόκριση του γκαζιού και την τελι- εποπτευόμενα από ABS, προσφέροντας ασφάλεια
        κή τους ταχύτητα. Το πρόγραμμα ECO του RS1 θέ- στα  απότομα  φρεναρίσματα  και  ακινητοποιώντας
        τει όριο ταχύτητας τα 50 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ  γρήγορα την ηλεκτρική μοτοσυκλέτας όταν χρει-
        η απόκριση της απόδοσης, μειώνεται ώστε να επι- άζεται. Σύμφωνα με τις μετρήσεις στο πλαίσιο των
        τευχθεί η μέγιστη οικονομία. Το πρόγραμμα DRIVE  δοκιμών μας, χρειάζεται μόλις, 48.3 μετρά για να

        συνδυάζει επιδόσεις με εξοικονόμηση ενέργειας  ακινητοποιηθεί από ταχύτητα 100 χιλιομέτρων την
        ενώ η λειτουργία Sport είναι αυτή που αποδίδει τα  ώρα.
        μέγιστα και επιτρέπει στο Tinbot RS1 να φτάσει μέ-     Οδηγώντας
        χρι και το όριο της μέγιστης ταχύτητάς του που εί-     Το  Tinbot  RS1  έχει  τοποθετημένη  χαμηλά  την
        ναι τα 120 χιλιόμετρα.                                μπαταρία του, αυτό κρατά χαμηλά και το κέντρο
          Η μη αποσπώμενη μπαταρία του Tinbot RS1 εί- βάρους  της  ηλεκτρικής  μοτοσυκλέτας  και  είναι
        ναι 72 V/ 120 Ah 8.64 kw και σύμφωνα με την  από  τα  πρώτα  πράγματα  που  αντιλαμβάνεται  ο
        εταιρεία προσφέρει έως και 200 χιλιόμετρα αυτο-

        νομίας. Στις δοκιμές που κάναμε η αυτονομία του
        ξεπέρασε  τα  150  χιλιόμετρα,  με  την  χρήση  του
        προγράμματος Sport ενώ στο ECO οι αριθμοί μαρ-
        τυρούν ότι το RS1 μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και
        τα 200 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.
          Διαθέτει  ενσωματωμένο  ταχυφορτιστή  με  δύο
        υποδοχές φόρτισης, μια υποδοχή τύπου 2, κατάλ-
        ληλη για σταθμούς φόρτισης αυτοκινήτων και μια
        ακόμα συμβατή με οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Για
        να φτάσει την πλήρη φόρτιση δεν θα χρειαστούν         Ή ιδιαίτερη αλυσίδα του συμβάλει ώστε να μην

        περισσότερες από 5,5 ώρες. Μια επιπλέον σημα- χάνεται τίποτα από τις επιδόσεις του

                                               85   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90