Page 85 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 85
TEST TINBOT
RS1
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στεγνό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι ντική τεχνολογία που διαθέτει εί-
τον υπολειπόμενο χρόνο φόρ-
τισης όπως και την αυτονομία ναι η ανάκτηση ενέργειας, φορ-
που μπορεί να προσφέρει. Τα Τύπος Αλουμινίου τίζοντας την μπαταρία κάθε φορά
χειριστήρια στο τιμόνι βρίσκο- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμένο που κλείνεις το γκάζι, ενώ στην
νται σε καλή θέση με εύχρηστη Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις πιρούνι/Ν οθόνη της ηλεκτρικής μοτοσυκλέ-
Μονό
διάταξη ενώ για τα φλας υπάρ- αμορτισέρ/ Ν τας προβάλλονται και τα Ah που
χει ηχητική ειδοποίηση όταν εί- Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος 300 χιλ. (ΑBS) ανακτώνται.
ναι αναμμένα, εκτός από την Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος 240 χιλ. (ΑBS) Πλαίσιο – Άναρτήσεις –Φρένα
φωτεινή ένδειξη στην οθόνη. Το πλαίσιο αλουμινίου συμβάλει
Κινητήρας-Μπαταρία ώστε το συνολικό βάρος του Tinbot RS1 να μην
Ο ηλεκτρικός κινητήρας του Tinbot RS1 είναι το- ξεπερνά τα 183 κιλά. Το σύστημα των αναρτήσε-
ποθετημένος στο κέντρο και είναι 11.000 Watt με ων αποτελείται εμπρός από ανεστραμμένο πιρού-
στιγμιαία απόδοση 35 kw και 90 Nm ροπής. Η κί- νι πλήρως ρυθμιζόμενο και συνεργάζεται άψογα
νηση περνά στον πίσω τροχό μέσω αυτόματου σα- με το μονό αμορτισέρ λαδιού/αζώτου ρυθμιζόμε-
σμάν καταλήγοντας σε οδοντωτή αλυσίδα (ιμαντο- νο ως προς την προ-φόρτιση του ελατηρίου.
αλυσίδα) που πρόκειται για καινοτομία που φέρει Το σύστημα της πέδησης συνδυάζει εμπρός δύο
το συγκεκριμένο μοντέλο. Προσφέρει 3 Riding δίσκους μεγάλης διαμέτρου με δαγκάνες δύο εμ-
Modes ECO/DRIVE/SPORT που διαφοροποιούνται βόλων, και πίσω δίσκο με δαγκάνα ενός εμβόλου,
ως προς την απόκριση του γκαζιού και την τελι- εποπτευόμενα από ABS, προσφέροντας ασφάλεια
κή τους ταχύτητα. Το πρόγραμμα ECO του RS1 θέ- στα απότομα φρεναρίσματα και ακινητοποιώντας
τει όριο ταχύτητας τα 50 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ γρήγορα την ηλεκτρική μοτοσυκλέτας όταν χρει-
η απόκριση της απόδοσης, μειώνεται ώστε να επι- άζεται. Σύμφωνα με τις μετρήσεις στο πλαίσιο των
τευχθεί η μέγιστη οικονομία. Το πρόγραμμα DRIVE δοκιμών μας, χρειάζεται μόλις, 48.3 μετρά για να
συνδυάζει επιδόσεις με εξοικονόμηση ενέργειας ακινητοποιηθεί από ταχύτητα 100 χιλιομέτρων την
ενώ η λειτουργία Sport είναι αυτή που αποδίδει τα ώρα.
μέγιστα και επιτρέπει στο Tinbot RS1 να φτάσει μέ- Οδηγώντας
χρι και το όριο της μέγιστης ταχύτητάς του που εί- Το Tinbot RS1 έχει τοποθετημένη χαμηλά την
ναι τα 120 χιλιόμετρα. μπαταρία του, αυτό κρατά χαμηλά και το κέντρο
Η μη αποσπώμενη μπαταρία του Tinbot RS1 εί- βάρους της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας και είναι
ναι 72 V/ 120 Ah 8.64 kw και σύμφωνα με την από τα πρώτα πράγματα που αντιλαμβάνεται ο
εταιρεία προσφέρει έως και 200 χιλιόμετρα αυτο-
νομίας. Στις δοκιμές που κάναμε η αυτονομία του
ξεπέρασε τα 150 χιλιόμετρα, με την χρήση του
προγράμματος Sport ενώ στο ECO οι αριθμοί μαρ-
τυρούν ότι το RS1 μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και
τα 200 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.
Διαθέτει ενσωματωμένο ταχυφορτιστή με δύο
υποδοχές φόρτισης, μια υποδοχή τύπου 2, κατάλ-
ληλη για σταθμούς φόρτισης αυτοκινήτων και μια
ακόμα συμβατή με οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Για
να φτάσει την πλήρη φόρτιση δεν θα χρειαστούν Ή ιδιαίτερη αλυσίδα του συμβάλει ώστε να μην
περισσότερες από 5,5 ώρες. Μια επιπλέον σημα- χάνεται τίποτα από τις επιδόσεις του
85 Eπιστροφή στα περιεχόμενα