Page 52 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 52

TEST        QJMOTOR
                                                         SRK 700
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        λία που αλλάζει κατευθύνσεις και      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           ψιμο, θα διατηρήσει τη γραμμή
        εκτελεί ελιγμούς, του επιτρέπουν                                        του ακόμα και υπό πίεση, γεγο-
        να φέρνει εύκολα εις πέρας ακό-       Τύπος         Ατσάλινο σωληνωτό   νός που εξηγεί εν μέρει  και την
        μα  και  βαρετά  δρομολόγια  στο        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    απουσία  ηλεκτρονικών.  Δε  δι-
        πυκνό αστικό ιστό, όταν αυτό κρι-                        πιρούνι 40χιλ  στάζει να πάρει μεγάλες κλίσεις,
                                                                         115
        θεί απαραίτητο. Ο κινητήρας κερ-      Διαδρομή (χλστ.)          Διπλό    αφού το σφιχτό πιρούνι κρατάει
                                              Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        δίζει τις εντυπώσεις με τη γραμ-                         αμορτισέρ, ΠΕ  βιδωμένο το εμπρός μέρος στην
        μική λειτουργία του. Με εξαίρεση      Διαδρομή (χλστ.)            43    άσφαλτο, ενώ το σωστό ζύγισμα

        την κάπως απότομη απόκριση στα        Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/320, 4Ε, ABS  σου επιτρέπει να αλλάξεις τρο-
                                                               Δ/240, 1Ε, ABS
                                              Φρένα Π (χλστ.)
        χαμηλά,  είναι  ελαστικότατος  και                                      χιά  ακόμα  και  εντός  της  στρο-
        τραβάει  αβίαστα  ακόμα  και  με                      φής. Με τέρμα γκάζι στις εξόδους , το SRK ξεπε-
        «κουμπωμένη» μία σχέση πάνω. Μετά τις 4.000  τάγεται άμεσα από στροφή σε στροφή, ενώ όταν
        αλλάζει  συμπεριφορά  και  χαρίζει  απολαυστικές  οι καταστάσεις το απαιτήσουν τα φρένα έχουν αρ-
        επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο  και στις ρεπρίζ,  κετή δύναμη για να επιβραδύνουν, με το 100-0 να
        συνοδευόμενες από τον χαρακτηριστικό αγριεμέ- ολοκληρώνεται σε 44,5 μέτρα. Αν και τα ελαστι-
        νο ήχο ρουφήγματος που παράγει το φιλτροκού- κά της Maxxis ικανοποιούν με την απόδοση τους,

        τι. Χαρακτηριστικά το 0-100 ολοκληρώνεται σε 4,5  ένα aftermarket σετ ελαστικών θα βελτιώσει αρ-
        και το 60-120 σε 5 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Με  κετά τη συμπεριφορά του SRK.
        μακριά διαδρομή στο λεβιέ, αλλά σχετικό κοντό σε
        γρανάζωμα κιβώτιο, το SRK στέλνει αβίαστα κάθε
        σχέση στον κόφτη πετυχαίνοντας τελική ταχύτητα  Η άποψή μας

        που αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Βέβαια σε αυτές τις         Η κατηγορία των μεσαίων naked έχει πάρει φω-
        ταχύτητες η αντίσταση του αέρα γίνεται ενοχλητι-       τιά και το SRK 700 έρχεται να ενσαρκώσει τα όνει-
        κή, εξαιτίας της γυμνής καταγωγής του. Παραμέ-         ρα όσων αναζητούν μια γνήσια naked μοτοσυκλέ-
        νοντας στο φάσμα των 120-140χλμ./ώρα μπορείς           τα που προσφέρει απόλαυση χωρίς ακριβό αντίτιμο,

        να ταξιδέψεις χωρίς προβλήματα, ενώ στην ουσία         αλλά και χωρίς εκπτώσεις σε οδηγική συμπεριφο-
        το παιχνίδι ξεκινάει σε επαρχιακό δρόμο όταν πυ-       ρά και ποιότητα. Με γνήσια streetfighter χαρακτηρι-
        κνώσουν οι στροφές. Εκεί, το SRK ξεδιπλώνει τον        στικά και απαλλαγμένο από κάθε τι περιττό, το SRK
        streetfighter χαρακτήρα του. Σταθερό και προβλέ-
                                                               700 στοιχειοθετεί μια αξιόμαχη και ολοκληρωμένη
                                                               μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευαστεί για να προ-
                                                               σφέρει απόλαυση χωρίς να ζητάει πολλά. Με την
                                                               τιμή του να έχει  διαμορφωθεί πλέον στα 5.995 ευ-
                                                               ρώ, υπάρχουν ελάχιστοι έως μηδαμινοί λόγοι για
                                                               δεύτερες σκέψεις. Γιατί; Μεσαίο naked σε αυτή την
                                                                Η άποψή μας
                                                               τιμή και με αυτά χαρακτηριστικά, απλά δεν υπάρχει!





                                                                    Κινητήρας, τιμή, οδική συμπεριφορά
                   PHOTO GALLERY
                                                                     Απουσία traction,
                                                                     ελαστικά πρώτης τοποθέτησης


                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57