Page 57 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 57

TEST         Honda
                                                         CL 500
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        τη μέση τιμή να ξεπερνά                                                         ρες  μοτοσυκλέτες  της
        τα 4,0 λτ/100χλμ. Σε συν-                                                       Honda. Εκπληρώνοντας
        δυασμό με το ρεζερβου-                                                          τις προσδοκίες, αποδει-
        άρ των 12 λίτρων, η αυ-                                                         κνύεται ευέλικτο και εύ-
        τονομία κυμαίνεται κοντά                                                        κολο  στην  πόλη,  με  το

        στα  300  χιλιόμετρα  που                                                       σωστό  του  ζύγισμα  και
        είναι  υπεραρκετά  για  το                                                      το χαμηλό του ύψος να
        αστικό  περιβάλλον  και                                                         βοηθούν ιδιαίτερα τους
        όχι μόνο.                                                                       νεότερους  αναβάτες.  Ο
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις                                                          συμπλέκτης  είναι  μα-
        – Φρένα                                                                         λακός και το τιμόνι, χω-
          Δοκιμασμένες  λύσεις                                                          ρίς  να  είναιτόσο  πλατύ
        επιλέχθηκαν τόσο για το                                                         ώστε  να  εμποδίζει,  κό-

        ατσάλινο πλαίσιο όσο και                                                         βει  ικανοποιητικά  με
        για  το  επίσης  ατσάλινο                Ή LCD οθόνη προσφέρει τις απολύτως      αποτέλεσμα  η  μοτο-
        ψαλίδι  που  προέρχονται         απαραίτητες ενδείξεις με μέτρια αντίθεση που    συκλέτα να έχει κύκλο
        αυτούσια από το CMX 500         κάνει δύσκολη την ανάγνωσή της κάτω από τον      στροφής 2,6 μέτρα, κά-
                                                                                   ήλιο
        Rebel, όχι όμως και για το                                                       τι  ιδιαίτερα  σημαντικό
        υποπλαίσιοτο οποίο σχεδιάστηκε αποκλειστικά για       στην πυκνή κίνηση. Σημαντική επίσης σε αυτές τις
        τις ανάγκες του CL500. Το βάρος του νέου μοντέ-       συνθήκες και όχι μόνο είναι και η λειτουργία του
        λου ανέρχεται στα 192 κιλά με πλήρη υγρά, ενώ         δικύλινδρου κινητήρα, ο οποίος αισθάνεται ιδιαίτε-
        στον τομέα των αναρτήσεων συνα-         Εξοπλισμός - τιμή                ρα άνετα όταν κινείται στο χα-
        ντάμε  τηλεσκοπικό  πιρούνι  41χιλ                                       μηλό-μεσαίο φάσμα στροφών.

        χωρίς ρυθμίσεις και δύο αμορτισέρ       ABS / Ρυθμ.                l/8   Ελαστικός  και  έτοιμος  να  επι-
                                                Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                             8
        με  ρύθμιση  προφόρτισης  ελατηρί-      Στροφόμετρο                  8   ταχύνει ομαλά τη μοτοσυκλέτα
        ου σε 5 θέσεις. Οι τροχοί φορούν        Immobilizer                  l   όποτε το ζητήσεις ακόμη και με
                                                Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                             l
        τα ελαστικά μικτής χρήσης Trailmax      Μερικός χιλιομετρητής        l   μια ταχύτητα πάνω θα αντεπε-
        Mixtour  της  Dunlop  σε  διαστάσεις    Ένδειξη βενζίνης             l   ξέλθει σε κάθε περιβάλλον με
                                                Δείκτης θερμοκρασίας
        110/80-19 και 150/70-17 και παρό-       Θερμοκρασία περιβάλλοντος    8   την απόκριση στο γκάζι να εί-
                                                                             8
        τι κατασκευάζονται από χυτό αλου-       Ζελατίνα / Ρυθμ.           8/8   ναι ιδιαίτερα  γλυκιά κάνοντας
        μίνιο διαθέτουν αρκετές ακτίνες για     Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8/l   την απουσία tractioncontrolνα
                                                Πλάγιο σταντ
                                                                             l
        το απαραίτητο look, ενώ την πέδη-       Κεντρικό σταντ               l   περνά  απαρατήρητη.  Παρά  τα
        ση αναλαμβάνει η Nissin. Μπροστά        Χειρολαβές / Σχάρα         8/8   ελαστικά μικτής χρήσης ο πίσω
                                                Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
        συναντάμε έναν δίσκο 310χιλ με δι-      l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,    8/l  τροχός ακόμη και στην ελληνι-
        πίστονη δαγκάνα και  πίσω έναν δί-        -: δε διατίθεται               κή άσφαλτο θα γλιστρήσει μό-
        σκο 245χιλ με μονοπίστονη δαγκά-                                         νο αν το επιδιώξεις, αλλά αυτό
        να, χωρίς φυσικά να λείπει το δικάναλο ABS το         σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι είναι αργό.
        οποίο δεν παρέχει δυνατότητα απενεργοποίησης.         Οι 46 ίπποι του αρκούν για να επιταχύνει από τα
          Οδηγώντας                                           0-100χλμ/ώρα  σε  6,1΄΄  αλλά  και  για  να  στείλει
          Τα πράγματα είναι απλά όταν ξεκινάς την πρώ-        το κοντέρ πάνω από τα 170χλμ/ώρα, αποδεικνύ-
        τη βόλτα με το CL500, αφού κατευθείαν νιώθεις         οντας ότι μπορεί εύκολα να βγει έξω από τα τεί-

        άνετα μαζί του, όπως συμβαίνει με τις περισσότε-      χη της πόλης και να ταξιδεύει με ταχύτητες πάνω

                                               57   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62