Page 60 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 60
TEST Honda XL
750 Transalp
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας Eπιδόσεις
Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 3,2
Κυβισμός (κ.εκ.) 471 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,1
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67 Χ 66,8 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 8,6
Συμπίεση (:1) 10,7 Απόσταση ακινητοποίησης
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 46/ 8500 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 43,8
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 4,4 / 6250
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12
Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 4,0
τα και πέτρες (αρκεί να μη ζητάς υπερβολές) μόνο
και μόνο για να μη σου χαλάσει χατίρι, αποδεικνύ-
οντας ότι η κατηγορία των scrambler δεν αφορά
αποκλειστικά τους νοσταλγούς του παρελθόντος,
αλλά και όσους ζητούν μια μοτοσυκλέτα που μπο-
ρεί να προσφέρει στιγμές ξεγνοιασιάς κάθε στιγμή
αλλά και σε κάθε περιβάλλον. Ή ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση φέρνει
αναμνήσεις από τα CL των περασμένων δεκαετιών
Εξοπλισμός αναβάτη
Κράνος : MT StreetFighter SV(Moto Market)
Μπουφάν : Macna Adept (Moto Market)
Παντελόνι : Clover Jean (Μπαξεβάνης)
Μποτάκια : Forma Genesis (Moto Market)
Η άποψή μας
Η Honda δεν θέλει να αφήσει κανένα περιθώριο
Ή ίσια σέλα είναι ευρύχωρη και χαμηλή (790χιλ για αμφισβήτηση στην Α2 κατηγορία και αυτό μπο-
από το έδαφος) αλλά παράλληλα και αρκετά ρείς να το πετύχεις μόνο όταν έχεις επιλογές για
σκληρή για πολύωρη χρήση όλα τα γούστα. Και το CL500 προσφέρει ακριβώς
αυτό, μια διαφορετική επιλογή με ξεχωριστό στιλ,
η οποία κρατά σε υψηλό επίπεδο την ποιότητα χω-
Η άποψή μας
ρίς το κόστος να ξεφεύγει από τα όρια της κατη-
γορίας, κάτι που το κάνει ιδανικό τόσο για πρώτη
μοτοσυκλέτα όσο και για μεταβατικό στάδιο στις
μεγαλύτερες κατηγορίες.
Κινητήρας, ευχρηστία, εμφάνιση
PHOTO GALLERY
Σκληρή σέλα, κλειδαριά τιμονιού
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 60