Page 55 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 55

TEST        Honda
                                                        CL 500
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ










































        λεμένη φιλοσοφία. Στρογγυλεμένο ως είθισται σε         Άνεση - Εργονομία
        μια τέτοια μοτοσυκλέτα είναι και το ρεζερβουάρ,        Η θέση οδήγησης του CL500 τοποθετεί τον ανα-
        ενώ οι λεπτομέρειες όπως το ψηλό τιμόνι, οι φυ- βάτη σε όρθια στάση για να μπορεί να οδηγήσει σε
        σούνες στα καλάμια του πιρουνιού, το ψηλό πίσω  κάθε περιβάλλον, με το τιμόνι να βρίσκεται ψηλά

        φτερό και φυσικά η ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση  χωρίς όμως να ¨τεντώνει¨ τα χέρια αφού δεν εί-
        με το μεταλλικό προστατευτικό, κάνουν σαφές ότι  ναι ιδιαίτερα φαρδύ. Η ίσια σέλα είναι ευρύχωρη
        το CL500 ανήκει στην κατηγορία των scrambler.         και χαμηλή (790χιλ από το έδαφος) επιτρέποντας
          Παρότι  διαθέτει  ελάχιστα  πλαστικά,  η  ποιότη- να πατάς με μεγάλη ευκολία στο έδαφος, αλλά πα-
        τα κατασκευής κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπε- ράλληλα και αρκετά σκληρή για πολύωρη χρήση,
        δα για τα δεδομένα της κατηγορίας.Ούτως ή άλ- αφού ένα παχύ αφρώδες θα ήταν μεν πιο άνετο θα
        λως, κάθε μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας οφείλει  έδειχνε όμως παράταιρο σε μια scrambler μοτο-
        να μην παρεκκλίνει από τα γνωστά στάνταρ της σε  συκλέτα. Ούτως ή άλλως η συγκεκριμένη κατηγο-

        αυτό τον τομέα, κάτι που διακρίνεται τόσο στη βα- ρία δεν ενδείκνυται για μεγάλα ταξίδια και αν εσύ
        φή όσο και στα μηχανικά μέρη που είναι βαμμένα  μπορείς να κάνεις ορισμένες παραχωρήσεις δεν
        σε μαύρο χρώμα για να ταιριάζουν απόλυτα με τον  είναι σίγουρο ότι θα κάνει και ο συνεπιβάτης σου,
        μαύρο ματ χρωματισμό και να κάνουν αντίθεση με  καθώς η θέση των πίσω μαρσπιέ λυγίζει αρκετά τα
        τους υπόλοιπους τρεις (χακί, γαλάζιο, πορτοκαλί).  γόνατα του.
        Ο κατάλογος των αξεσουάρ περιλαμβάνει μεταξύ           Ο πίνακας οργάνων δεν θα μπορούσε παρά να
        άλλων πίσω βαλίτσα, σαμάρια και θερμαινόμενα  είναι στρογγυλός και ψηφιακός, αφού τα αναλογι-
        γκριπ για όσους αρέσκονται στις εξορμήσεις, αλ- κά όργανα τείνουν προς εξαφάνιση ακόμη και στις
        λά και ψηλό φτερό, χούφτες και πλαϊνά number  πιο  κλασικές  μοτοσυκλέτες.  Έτσι  συναντάμε  μια

        plates για ακόμη πιο scrambler εμφάνιση.              LCD οθόνη -με μέτρια αντίθεση που κάνει δύσκο-

                                               55   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60