Page 56 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 56
TEST Honda
CL 500
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
λη την ανάγνωσή της κάτω από τον ήλιο- η οποία θητεία του στη σειρά CB αλλά και στο CMX 500
προσφέρει τις απολύτως απαραίτητες ενδείξεις Rebel. Στην περίπτωση του CL500 έχουν γίνει οι
όπως ταχύμετρο, δείκτη βενζίνης, ένδειξη επιλεγ- απαραίτητες αλλαγές σύμφωνα με τον χαρακτήρα
μένης σχέσης, χιλιομετρητή και ρολόι, με το στρο- του, οπότε συναντάμε διαφορετική χαρτογράφη-
φόμετρο να απουσιάζει. Οι διακόπτες είναι απλοί ση, ανασχεδιασμένη εισαγωγή, νέα εξάτμιση κα-
στη λειτουργία τους με τη γνωστή πλέον διάταξη θώς και κοντύτερη τελική μετάδοση (πίσω γρανάζι
της Honda (η κόρνα πάνω από τα φλας) και συνη- με 41 δόντια αντί 40 στο Rebel). Η απόδοσήτου αγ-
θίζονται γρήγορα σε αντίθεση με το κλείδωμα της γίζει τους 46 ίππους στις 8.500 σ.α.λ με 4,4 χλγμ
μοτοσυκλέτας. Στην αριστερή πλευρά βρίσκεται η ροπής στις 6.250 σ.α.λ.(μπορεί να οδηγηθεί με δί-
κλειδαριά για το σύστημα ανάφλεξης και στη δεξιά πλωμα Α2), το 6τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με
η αντίστοιχη για το κλείδωμα του τιμονιού, μια λύ- συμπλέκτη ολίσθησης, ενώ όπως και τα υπόλοιπα
ση που αποπνέει ρετρό αύρα, στερώντας όμως πό- μοντέλα της Honda με τον ίδιο κινητήρα έτσι και
ντους από την πρακτικότητα. το CL500 δεν διαθέτει επιλογή χαρτογράφησης ή
Κινητήρας ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ο συγκεκριμένος κινητή-
Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος εν σειρά κινητήρας ρας είναι γνωστός και για τη χαμηλή του κατανά-
471 κυβικών ο οποίος αποτελεί την καρδιά του λωση κάτι που διαπιστώσαμε για ακόμη μια φορά,
νέου μοντέλου, μας έχει ήδη συστηθεί από την καθώς έπρεπε να προσπαθήσουμε για να δούμε
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 56