Page 65 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 65
TEST Brixton
Cromwell 1200
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας Eπιδόσεις
Τύπος 2K,4T, Y/Ψ, 8Β 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,8
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.222 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,6
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 98,6 x 80 60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 5,6
Συμπίεση (:1) 10:1 Απόσταση ακινητοποίησης
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 83/6.550 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 43,1
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 108/3.100
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 16
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 198
που εγκλωβίζεται σε στενά όρια. To κομψό ρεζερ- Ή στρογγυλή οθόνη TFT ενημερώνει πλήρως τον
βουάρ με τα προστατευτικά για τα γόνατα, οι φυ- αναβάτη κι ανάλογα το επιλεγμένο οδηγικό mode
σούνες των καλαμιών και τα διπλά τελικά της εξά- αλλάζουν τα στοιχεία που κυριαρχούν.
τμισης, χαρίζουν την απαιτούμενη επιβλητικότητα, συνεπιβάτης έχει όλο τον απαραίτητο χώρο για να
ενώ το logo της εταιρείας στα καπάκια του μοτέρ κάτσει με άνεση, ακόμα και αν είναι μεγαλόσωμος,
καθώς και η απεικόνιση των κυβικών κάτω από το ενώ τα μεγάλα μαρσπιέ θα του δώσουν στιβαρό πά-
ρεζερβουάρ, είναι λεπτομέρειες που αναβαθμίζουν τημα. Στον τομέα της πληροφόρησης συναντάμε
την οπτική εμπειρία. Στο πίσω μέρος, το μικρό αλ- μια κλασσική στρογγυλή οθόνη TFT που ενημερώ-
λά θαυματουργό φωτιστικό σώμα και τα στρογγυλά νει πλήρως τον αναβάτη κι ανάλογα το επιλεγμέ-
φλας είναι τόσο απλά και «ήσυχα», όσο χρειάζεται νο οδηγικό mode αλλάζουν τα στοιχεία που κυρι-
για να ολοκληρωθεί ιδανικά η εικόνα του Cromwell. αρχούν. Έτσι στο Eco τη μερίδα του λέοντος έχει
Εκτός από εμφάνιση, το μοντέλο διαθέτει και ποιό- το ταχύμετρο, ενώ στο Sport το στροφόμετρο, δίνο-
τητα, με τα υλικά κατασκευής να είναι από το πάνω ντας την πινελιά που χρειάζεται όταν οι ρυθμοί ανέ-
ράφι και η συναρμογή κάτι παραπάνω από στιβα- βουν. Άκρως πρακτική είναι η διακριτική θύρα USB
ρή. Το φινίρισμα είναι υψηλού επιπέδου και οι δι- στο πλάι της οθόνη. Επίσης σε άκρως βολική θέση
ακόπτες δείχνουν ότι θα αντέξουν στη συνεχόμε- είναι όλοι οι διακόπτες, που χρησιμεύουν για να αλ-
νη χρήση, ενώ ο αγοραστής μπορεί να το αποκτήσει λάξεις mode, να ενεργοποιήσεις το cruise control ή
σε 3 διαφορετικούς χρωματισμούς (μαύρο, γκρι και να απενεργοποιήσεις το traction control.
cargo green), με τη σέλα να έρχεται σε μαύρο ή κα- Κινητήρας
φέ χρώμα. Όπως φανερώνει και το όνομα του, υπεύθυνος
Άνεση-εργονομία για την κίνηση του Brixton Cromwell 1200 είναι
Το Brixton Cromwell 1200 θα «τοποθετήσει» τον ένας σε σειρά δικύλινδρος κινητήρας με χωρητικό-
αναβάτη σε μια σχεδόν όρθια θέση, με το φαρδύ τητα 1.222 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 83 ίπ-
και ρυθμιζόμενο κατά γωνία τιμόνι να είναι στην πους στις 6.500 σ.α.λ. και 11 κιλά ροπής στις 3.100
κατάλληλη απόσταση για τα χέρια, ενώ ακόμα και σ.α.λ.. Είναι υδρόψυκτος, 8βάλβιδος και εφοδιάζε-
οι ψηλότεροι αναβάτες δεν θα παραπονεθούν για ται με έμβολα της Mahle, τα οποία είναι κάθετα το-
τη γωνία των ποδιών τους, αφού τα μαρσπίε είναι ποθετημένα, ενώ συνεργάζεται με ένα 6άρι σασμάν
χαμηλά τοποθετημένα. Η σέλα δεν σε κερδίζει με με συμπλέκτη ολίσθησης. Το μοτέρ τραβάει εξαιρε-
το αφρώδες υλικό της, αλλά είναι αρκετά φαρδιά τικά από χαμηλά και είναι γεμάτο σε όλο το φάσμα
ώστε να βολευτείς με άνεση. Η απόσταση της από των στροφών, με την απόκριση να είναι ελαφρώς
το έδαφος είναι στα 800 χιλιοστά και είναι προσβά- απότομη στο ξαφνικό άνοιγμα του γκαζιού. Το τε-
σιμη ακόμα και σε πιο βραχύσωμους αναβάτες. Ο τραψήφιο νούμερο των κυβικών και η μεγάλη ροπή
65 Eπιστροφή στα περιεχόμενα