Page 67 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 67

TEST        Brixton
                                                         Cromwell 1200
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        τα μπροστά με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι  τικός τύπους αξίζει να επενδύσεις στο φέριγνκ που
        με διαδρομή 120 χλσ. και διάμετρο 41 χλσ, το οποίο  υπάρχει στο προαιρετικό εξοπλισμό και στις πλαϊ-
        προστατεύεται από κλασικούς φυσητήρες, ενώ για  νές βαλίτσες, οι οποίες θα σου λύσουν τα χέρια όσο
        πίσω επιλέχτηκαν δυο ρυθμιζόμενα στη προφόρτι- αφορά τον αποθηκευτικό χώρο. Οι αναρτήσεις πα-
        ση αμορτισέρ με διαδρομή 87 χλσ. Αξίζει να σημει- ραμένουν ουδέτερες ακόμα και σε έντονες κακο-
        ωθεί ότι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα  τεχνίες, απορροφώντας έντεχνα τις όποιες ανατα-
        Pirelli Phantom Sportscomp σε διάσταση 100/90  ράξεις και προσφέροντας την απαραίτητη σιγουριά

        R18 μπροστά και 150/70 R17 πίσω, ενώ προαιρετι- στις αλλαγές κατεύθυνσης και στις κλειστές στρο-
        κά ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει φαρδύτερα λά- φές. Μάλιστα σε συνδυασμό με την ροπή του κι-
        στιχα (110/18 εμπρός-160/60 πίσω).                    νητήρα και το χαμηλό κέντρο βάρους, επιτρέπουν
          Δρόμος                                              στο Cromwell να στρίψει γρήγορα για την κατηγο-
          Κοιτώντας  το  Cromwell  1200  θεωρείς  ότι  θα  ρία, κρατώντας από την αρχή μέχρι το τέλος την πο-
        «αγκομαχεί» στη ζούγκλα του αστικού περιβάλλο- ρεία που έχει χαράξει ο αναβάτης. Τα φρένα δεν θα
        ντος και θα νιώθει σαν ψάρι στην ξηρά. Όμως θα  σε προδώσουν ποτέ, με το ABS να επεμβαίνει αι-
        σε διαψεύσει από την πρώτη στιγμή και ειδικά μό- σθητά μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Οι μετρήσεις

        λις συνηθίσεις τον όγκο του δεν θα αντιμετωπίσεις  μας έδειξαν ότι χρειάζεται  43,1 μέτρα για να ακι-
        κανένα πρόβλημα να κινηθείς ανάμεσα από τα αυ- νητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, που αποτελεί μια
        τοκίνητα. Σίγουρα μην περιμένεις την ευελιξία ενός  καλή επίδοση για την κατηγορία.
        scooter, αλλά το φαρδύ τιμόνι δημιουργεί ένα καλό
        μοχλό που θα σου δώσει τη δυνατότητα να προβείς
        σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να περάσεις
        από την κίνηση αλώβητος, ενώ η ελαστικότητα του
        κινητήρα θα σου επιτρέψει να κινηθείς με μια ή ακό-
        μα και δυο σχέσεις πάνω στο κιβώτιο σε σχέση με

        άλλα μοντέλα. Το μόνο που μπορεί να σε ενοχλήσει
        είναι η ζέστη από τον κινητήρα που  θα γίνει αισθη-
        τή τις μέρες με πολύ υψηλή θερμοκρασία, εφόσον
        βέβαια μείνεις αρκετή ώρα σταματημένος στην κί-       Ή σέλα δεν σε κερδίζει με το αφρώδες υλικό της,
                                                              αλλά είναι αρκετά φαρδιά ώστε να κάτσουν άνετα
        νηση. Ανεξαρτήτως το οδηγικό πρόγραμμα, ο ανα-        δυο μεγαλόσωμοι αναβάτες
        βάτης έχει πάντα διαθέσιμη όλη τη δύναμη του κι-
        νητήρα, όμως στο Sport mode το γκάζι γίνεται πολύ
        πιο άμεσο και η συνολική αίσθηση πιο επιθετική,

        ενώ ο ήχος των εξατμίσεων αλλάζει σε μια μελωδία
        σκασιμάτων και μπάσας χροιάς που σε προκαλεί να
        παίζεις συνέχεια με το δεξί γκριπ. Αν και συνολικά
        οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι, μερικές φορές συντο-
        νίζει η οθόνη, χαλώντας την άμεση επαφή μαζί της,
        ενώ θα θέλαμε να έχει καλύτερη ευκρίνεια στον κό-
        ντρα ήλιο. Σε ανοιχτούς δρόμους νιώθει σαν το σπί-
        τι του και ταξιδεύει άνετα και χωρίς κούραση, χάρη    Ο 1200αρης κινητήρας αποδίδει 83 ίππους και
        στo cruise control, με μοναδικό περιορισμό τον αέ-    11 κιλά ροπή, με τη μέση κατανάλωση του να

        ρα σε υψηλές ταχύτητες. Σίγουρα αν είσαι ταξιδιω- παραμένει κάτω από τα 6 λτ./100χλμ.

                                               67   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72