Page 71 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 71
TEST Voge
R125
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Voge είναι από τις εταιρείες που έχουν κά-
νει δυναμικό μπάσιμο στην ελληνική αγο-
Η ρά, παρουσιάζοντας μοντέλα που εκτός
από ποιότητα, διαθέτουν και value for money χα-
ρακτήρα. Μια από τις τελευταίες προσθήκες στη
γκάμα της είναι το R125, που κλείνει πονηρά το
μάτι στους πιο νεαρούς αναβάτες που κατέχουν
δίπλωμα Α1 και επιθυμούν μια γυμνή μοτοσυκλέ-
τα, η οποία διαθέτει στοιχεία από μεγαλύτερα μο-
ντέλα και ταυτόχρονα κρατά την κατανάλωση σε
χαμηλά επίπεδα.
Εμφάνιση-ποιότητα
Η Voge R125 κατασκευάστηκε από το μηδέν,
ώστε η εταιρεία να δημιουργήσει μια καινούργια Ή οθόνη LCD είναι ευκρινής και προσφέρει
σχεδιαστική ταυτότητα αποκλειστικά για το μοντέ- αρκετές πληροφορίες
λο, το οποίο ξεχωρίζει για τις έντονες αιχμηρές δείχνοντας ότι η Voge έχει περάσει στο next level
γραμμές του. Οι streetfighter πινελιές είναι εμφα- και μπορεί να κοιτάξει στα μάτια μεγάλα και «βα-
νείς από όποια γωνία και να το κοιτάξεις, με τη δυ- ριά» ονόματα. Τα πλαστικά είναι πάνω από το μέσο
ναμική εικόνα της R125 να ξεκινάει από το μπρο- όρο της κατηγορίας, με το φινίρισμα και ειδικά τη
στινό μέρος και το πολύπλευρο φωτιστικό LED συναρμογή να είναι ανώτερη από πολλούς αντα-
σώμα που συμπληρώνεται από τα φώτα ημέρας γωνιστές της, ενώ από μεριάς καλωδίωσης όλα εί-
επίσης LED τεχνολογίας. Το Fat bar τιμόνι δένει με ναι τακτοποιημένα.
το χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ η έντεχνα τοπο- Άνεση-εργονομία
θετημένη εξάτμιση που βγαίνει από τη δεξιά πλευ- Η θέση οδήγησης της Voge R125 βάζει τον ανα-
ρά δίνει το δικό της δυναμικό τόνο στη μοτοσυ- βάτη σε όρθια προς ελαφριά κλίση προς τα εμπρός
κλέτα. Το μεγάλο κίτρινο λογότυπο και οι κόκκινες (ανάλογα το ύψος του), με τις γωνίες σε χέρια και
λεπτομέρειες στα πλαϊνά το κάνουν ακόμα πιο πι- πόδια να μην είναι «περίεργες» ή κουραστικές. Βέ-
κάντικο και ταυτόχρονα τονίζουν τα αεροδυναμικά βαια στην αρχή θα νιώσει ότι κάθεται πολύ κοντά
βοηθήματα που συναντάμε στο ρεζερβουάρ, ενώ στο τιμόνι, αλλά σύντομα θα το συνηθίσει και θα
τα αλουμινένια στοιχεία με την ονομασία του μο- δει ότι είναι στην ιδανική απόσταση για να «ρου-
ντέλου στα δεξιά κι αριστερά της σέλας δεν αφή- φήξει» όλες τις συγκινήσεις που μπορεί να προ-
νουν περιθώρια αμφισβήτησης για την καταγω- σφέρει το μοντέλο. Η σέλα είναι στα 790 εκατοστά,
γή του. Το σφηνοειδές πίσω μέρος είναι η φυσική κάνοντας το Voge προσβάσιμο ακόμα και σε βρα-
συνέχεια της μονοκόμματης σέλας δυο επιπέδων, χύσωμους ανθρώπους που θα πατήσουν με άνεση
ενώ εντυπωσιακή είναι και φωτεινή υπογραφή του όλο το πέλμα στο φανάρι, ενώ το υλικό γεμίσμα-
πίσω φωτιστικού σώματος που θυμίζει το ζωδιακό τος δεν εντυπωσιάζει , αφού θα λέγαμε ότι δίνει
σχήμα του Κριού ανάποδα. Την εικόνα κλείνουν οι μια πιο σκληρή αίσθηση από όσα θα θέλαμε. Ο συ-
αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών με τις χρωματιστές νεπιβάτης θα δυσκολευτεί μιας και το τμήμα που
ρίγες που δίνουν μια πιο νεανική και underground του αναλογεί είναι αρκετά μικρό, με την κατάστα-
όψη στο μοντέλο. ση να σώζεται από τις δυο χειρολαβές που υπάρ-
Το επίπεδο της ποιότητας της R125είναι αρκε- χουν εκατέρωθεν και τα ικανοποιητικά σε μέγεθος
τό υψηλό, ειδικά σε σχέση με τη χαμηλή τιμή του, μαρσπιέ. Η LCD οθόνη του πίνακα οργάνων είναι
71 Eπιστροφή στα περιεχόμενα