Page 75 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 75

TEST        Voge
                                                         R125
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        λεια στην προσπέραση, αφού με 4η θέλει 7,6 δλ
        για το 40-80. Μόλις ο αναβάτης συνηθίσει τη θέ-
        ση οδήγησης,  θα καταφέρει να εκμεταλλευτεί στο
        έπακρο το επαρκές κόψιμο του τιμονιού και τις μα-
        ζεμένες διαστάσεις της R125, ώστε να κινηθεί με
        άνεση στην αστική ζούγκλα της κίνησης. Η σφιχτή

        ρύθμιση των αναρτήσεων θα ενοχλήσει μόνο σε
        πολύ έντονες κακοτεχνίες και προσφέρει το ιδανι-
        κό υπόβαθρο για γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης
        και σπορ συμπεριφορά, ακόμα και με τα ελαστικά        Το πολύπλευρο εμπρός φωτιστικό LED σώμα δίνει
        πρώτης τοποθέτησης. Αντίστοιχου επιπέδου είναι        ένα δυναμικό τόνο στο R125
        τα φρένα  που έχουν αρκετά δυνατό πρώτο δάγκα-
        μα, ενώ αίσθηση μας έκανε η δύναμη του πίσω,

        όπου μόνο στο άγγιγμα του η R125 επιβράδυνε
        εντυπωσιακά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας θα
        χρειαστούν 32.3 μ. για να ακινητοποιήσουν τη μο-
        τοσυκλέτα από τα 80 χλμ./ώρα, μια επίδοση αρκε-
        τά ικανοποιητική ακόμα και για μεγαλύτερες κατη-
        γορίες.  Μην ξεχνάμε ότι όλα τα παραπάνω δεν θα
        ζητήσουν πάνω από 5 ευρώ βενζίνη τα 100 χλμ.,         Ή φωτεινή υπογραφή του πίσω φωτιστικού
                                                              σώματος θυμίζει το ζωδιακό σχήμα του Κριού
        κάτι που την κάνει ιδιαίτερα φιλική προς τη τσέ-      ανάποδα
        πη των αναβατών, ενώ δεν θα ήταν υπερβολή να
        πούμε ότι προσφέρει συμπεριφορά και δυνατότη-

        τες  μεγαλύτερων μοτοσυκλετών. Επίσης να προ-          Η άποψή μας
        σθέσουμε ότι συνδυάζοντας όλα αυτά τα πλεονε-            H Voge R125 γεννήθηκε για να προσφέρει! Οι-
        κτήματα και με εξαιρετική τιμή, η Voge R125 είναι      κονομία, διασκέδαση, ευελιξία και επιθετική εμ-
        μια  επιλογή  που  υπερτερεί  σε  τεχνικά  χαρακτη-    φάνιση που θα κάνει το κλικ στην καρδιά νεαρών
        ριστικά, ασφάλεια και οδηγική συμπεριφορά από          αναβατών με  Α1 δίπλωμα, οι οποίοι αναζητούν το
        μοτοσυκλέτες της κατηγορίας αλλά και  αντίστοιχα       κάτι διαφορετικό, αλλά και σε πιο έμπειρους που
        παπιά που παίζουν σε αυτή την τιμή, δίνοντας την       θέλουν να ξανανιώσουν την ελευθερία μιας γυ-
        αίσθηση ότι οδηγείς κάτι πολύ μεγαλύτερο.              μνής μοτοσυκλέτας, με αρκετά ποιοτικά στοιχεία

                                                               χωρίς να ξεφύγουν σε κυβικά και τιμή. Μάλιστα
                                                               ανταγωνίζεται στο κόστος απόκτησης ακόμα και τα
                                                               παπιά, που όμως δεν μπορούν να την φτάσουν ού-

                                                               τε στο τομέα της ασφάλειας, ούτε στο κομμάτι των
                                                               τεχνικών χαρακτηριστικών.

                                                                    Συμπεριφορά στο δρόμο, φρένα, τιμή,

                                                                    κατανάλωση

                                                                     Σέλα πιο σκληρή από το ιδανικό,
        Ή σέλα είναι στα 790 εκατοστά, με την αίσθηση της            χώρος για συνεπιβάτη
        να είναι πιο σκληρή από όσο θα θέλαμε

                                               75   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80