Page 80 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 80

TEST        Yamaha
                                                         NEO`s
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                              ταχύτητά του, αλλά και με δεύτερο άτομο στη σέ-
                                                              λα.
                                                               Η    ποιότητα  κύλισης  του  «βάζει  κάτω»  αρκετά
                                                              μεγαλύτερα μοντέλα και είναι αντάξια των προσ-

                                                              δοκιών που δημιουργεί το λογότυπο της Yamaha
                                                              στα πλαστικά του. Οι αναρτήσεις σε συνδυασμό με
                                                              τη μαλακή σέλα θα απορροφήσουν ως ένα βαθ-
                                                              μό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, αλλά έχουν
                                                              κάπως  σφιχτή  αίσθηση,  κάτι  που  γίνεται  αντιλη-
        Ή οθόνη LCD που παίζει το ρόλο του πίνακα             πτό μόνο σε συνεχόμενες, εγκάρσιες ανωμαλί-
        οργάνου είναι μικρή, αλλά ευδιάκριτη
                                                              ες. Το ECO mode αξίζει να το ενεργοποιήσεις αν
        στη μαλακή σέλα που θα χωρέσει με άνεση 2 άτο-        θέλεις  να  ανακαλύψεις  την  μέγιστη  αυτονομία
        μα, γυρνάς το κεντρικό διακόπτη, πατάς το κου-        της μπαταρίας, ενώ σε περίπτωση που το ρεύ-
        μπί  «Run»,  γκάζι  και  φεύγεις.  Μάλιστα  η  γραμ-  μα αρχίζει να τελειώνει, ανοίγει το λαμπάκι με
        μικότητα  της  επιτάχυνσης  είναι  τόσο  ομαλή  που   τη χελώνα στο πίνακα οργάνων και ουσιαστικά
        νιώθεις ότι το μόνο που χρειάζεσαι για να οδηγή-      το  scooter  μειώνει  αυτόματα  την  απόδοση.  Οι
        σεις το scooter είναι να μπορείς να κρατήσεις λί-     δυο μπαταρίες του μοντέλου της δοκιμής είναι

        γο ισορροπία. Δεν υπάρχουν ξεσπάσματα από τον         συνδεδεμένες σε σειρά, οπότε μόλις τελειώσει
        ηλεκτροκινητήρα. Η δύναμη έρχεται ομαλά, αλλά         η μια, αυτόματα το scooter τραβά ρεύμα από την
        όχι ράθυμα, όπως συμβαίνει με άλλα ηλεκτρικά          άλλη. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το ιαπω-
        scooter της κατηγορίας. Η επιλογή του STD mode        νικό μοντέλο δεν είναι τελείως αθόρυβο, αφού
        ενδείκνυται  για  τις  περισσότερες  ώρες  της  ημέ-  ο ηλεκτροκινητήρας βγάζει ένα ιδιαίτερο σφύ-
        ρας, μιας και η τελική των 45 χλμ/ώρα επιτρέπει       ριγμα  που  θα  προειδοποιήσει  τους  πεζούς  ότι
        στον αναβάτη να κινηθεί αξιοπρεπώς και με ασφά-       κάτι μηχανοκίνητο πλησιάζει. Παρά το ταμπού-

        λεια αποκλειστικά στο δεξί μέρος του οδοστρώμα-       ρο  στον  πίσω  τροχό,  το  ΝEO’s  φρενάρει  αξιο-
        τος, ενώ σε δρόμους με πυκνή ροή ή κίνηση, αλλά
        και στα στενά της πόλης δεν θα νιώσει ότι υστερεί
        πουθενά. Η υψηλή ροπή του φαίνεται στις ανηφό-
        ρες, όπου το scooter θα ανεβεί με      Εξοπλισμός - τιμή
        ευκολία σε δρόμο με αρκετή κλί-
        ση, χωρίς να μειωθεί δραματικά η       ABS / Ρυθμ.                 8
                                               Τraction Control / Ρυθμ.    8
                                               Στροφόμετρο                 8
                                               Immobilizer                 8
                                               Yπολογιστής ταξιδιού        8
                                               Μερικός χιλιομετρητής       l
                                               Ένδειξη βενζίνης            8
                                               Δείκτης θερμοκρασίας        8
                                               Θερμοκρασία περιβάλλοντος    8
                                               Ζελατίνα / Ρυθμ.            8
                                               Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ    8
                                               Πλάγιο σταντ                8
                                               Κεντρικό σταντ              l
                                               Χειρολαβές / Σχάρα          l    Το  πίσω φανάρι είναι ουσιαστικά
                PHOTO GALLERY                  Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    8    τοποθετημένο πάνω στη βάση
                                               l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
                                                 -: δε διατίθεται                     της πινακίδας δίνοντας μια
                                                                                      μοντέρνα νότα στο scooter
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85