Page 80 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 80
TEST Yamaha
NEO`s
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ταχύτητά του, αλλά και με δεύτερο άτομο στη σέ-
λα.
Η ποιότητα κύλισης του «βάζει κάτω» αρκετά
μεγαλύτερα μοντέλα και είναι αντάξια των προσ-
δοκιών που δημιουργεί το λογότυπο της Yamaha
στα πλαστικά του. Οι αναρτήσεις σε συνδυασμό με
τη μαλακή σέλα θα απορροφήσουν ως ένα βαθ-
μό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, αλλά έχουν
κάπως σφιχτή αίσθηση, κάτι που γίνεται αντιλη-
Ή οθόνη LCD που παίζει το ρόλο του πίνακα πτό μόνο σε συνεχόμενες, εγκάρσιες ανωμαλί-
οργάνου είναι μικρή, αλλά ευδιάκριτη
ες. Το ECO mode αξίζει να το ενεργοποιήσεις αν
στη μαλακή σέλα που θα χωρέσει με άνεση 2 άτο- θέλεις να ανακαλύψεις την μέγιστη αυτονομία
μα, γυρνάς το κεντρικό διακόπτη, πατάς το κου- της μπαταρίας, ενώ σε περίπτωση που το ρεύ-
μπί «Run», γκάζι και φεύγεις. Μάλιστα η γραμ- μα αρχίζει να τελειώνει, ανοίγει το λαμπάκι με
μικότητα της επιτάχυνσης είναι τόσο ομαλή που τη χελώνα στο πίνακα οργάνων και ουσιαστικά
νιώθεις ότι το μόνο που χρειάζεσαι για να οδηγή- το scooter μειώνει αυτόματα την απόδοση. Οι
σεις το scooter είναι να μπορείς να κρατήσεις λί- δυο μπαταρίες του μοντέλου της δοκιμής είναι
γο ισορροπία. Δεν υπάρχουν ξεσπάσματα από τον συνδεδεμένες σε σειρά, οπότε μόλις τελειώσει
ηλεκτροκινητήρα. Η δύναμη έρχεται ομαλά, αλλά η μια, αυτόματα το scooter τραβά ρεύμα από την
όχι ράθυμα, όπως συμβαίνει με άλλα ηλεκτρικά άλλη. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το ιαπω-
scooter της κατηγορίας. Η επιλογή του STD mode νικό μοντέλο δεν είναι τελείως αθόρυβο, αφού
ενδείκνυται για τις περισσότερες ώρες της ημέ- ο ηλεκτροκινητήρας βγάζει ένα ιδιαίτερο σφύ-
ρας, μιας και η τελική των 45 χλμ/ώρα επιτρέπει ριγμα που θα προειδοποιήσει τους πεζούς ότι
στον αναβάτη να κινηθεί αξιοπρεπώς και με ασφά- κάτι μηχανοκίνητο πλησιάζει. Παρά το ταμπού-
λεια αποκλειστικά στο δεξί μέρος του οδοστρώμα- ρο στον πίσω τροχό, το ΝEO’s φρενάρει αξιο-
τος, ενώ σε δρόμους με πυκνή ροή ή κίνηση, αλλά
και στα στενά της πόλης δεν θα νιώσει ότι υστερεί
πουθενά. Η υψηλή ροπή του φαίνεται στις ανηφό-
ρες, όπου το scooter θα ανεβεί με Εξοπλισμός - τιμή
ευκολία σε δρόμο με αρκετή κλί-
ση, χωρίς να μειωθεί δραματικά η ABS / Ρυθμ. 8
Τraction Control / Ρυθμ. 8
Στροφόμετρο 8
Immobilizer 8
Yπολογιστής ταξιδιού 8
Μερικός χιλιομετρητής l
Ένδειξη βενζίνης 8
Δείκτης θερμοκρασίας 8
Θερμοκρασία περιβάλλοντος 8
Ζελατίνα / Ρυθμ. 8
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ 8
Πλάγιο σταντ 8
Κεντρικό σταντ l
Χειρολαβές / Σχάρα l Το πίσω φανάρι είναι ουσιαστικά
PHOTO GALLERY Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π 8 τοποθετημένο πάνω στη βάση
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
-: δε διατίθεται της πινακίδας δίνοντας μια
μοντέρνα νότα στο scooter
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 80