Page 85 - net.mototriti.gr 01 Αυγούστου 2023
P. 85

TEST         WOW
                                                         775
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           πέδησης CBS, ενώ στο κομμάτι της
        του πιο εύκολη. Αυτό που απου-
        σιάζει είναι το πλαϊνό σταντ, αν                                      ανάρτησης μπροστά συναντάμε ένα
        και το χαμηλό βάρος του WOW           Τύπος       Aτσάλινο Σωληνωτό   πιρούνι 36 χιλιοστών και πίσω ένα
        δεν δυσκολεύει τον αναβάτη να       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Πιρούνι 36    μονό αμορτισέρ.  Τα ελαστικά που
                                                                       χιλ.
        το «σηκώσει» στο διπλό. Ο ψη-         Διαδρομή (χλστ.)         Δ.Α    ντύνουν  τους  τροχούς  16  ιντσών,
        φιακός  πίνακας  οργάνων  είναι     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   έχουν  διάσταση  100/80  μπροστά

        ευανάγνωστος σε όλες τις  συν-      αμορτισέρ                         και  120/80  πίσω,  με  το  συνολικό
        θήκες  φωτός  που  δοκιμάσαμε       Διαδρομή (χλστ.)           Δ.Α    βάρος του WOW 775 να αγγίζει τα
        και  προσφέρει όλες τις πληρο-      Φρένα Ε (χλστ.)            220    95 κιλά χωρίς μπαταρίες.
                                            Φρένα Π (χλστ.)
                                                                       220
        φορίες που χρειάζονται κατά τη                                         Στο δρόμο
        διάρκεια της οδήγησης, με το ταχύμετρο να κατα-        Το WOW 775 δείχνει την ιταλική του καταγωγή
        λαμβάνει το μεγαλύτερο τμήμα του, ενώ στα θετι- και στο δρόμο, οπού παραμένει αρκετά άνετο και
        κά στοιχεία του μοντέλου βάζουμε και τη θύρα USB  δεν θυμίζει ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Αν κι ελαφρώς

        10W που επιτρέπει τη  φόρτιση οποιαδήποτε ηλε- σκληρό, θα περάσει με σχετικά ευκολία ακόμα και
        κτρονικής συσκευής.                                   από πιο έντονες κακοτεχνίες, με το σύστημα ανάρ-
          Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά                 τησης να απορροφά τις δυνάμεις και να μην επι-
          Το WOW 775 παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκι- τρέπει  σε  συνδυασμό  με  την  σέλα  να  περάσουν
        νητήρα, του οποίου η μέγιστη τιμή φτάσει τα 5 kW  έντονες  δονήσεις  στη  μέση  των  αναβατών.  Ούτε
        και η ισχύς του μεταφέρεται στο πίσω τροχό μέσω  περίεργοι θόρυβοι θα εμφανιστούν αν πέσει σε κά-
        ενός οδοντωτού ιμάντα. O αναβάτης μπορεί να επι- ποια λακκούβα με περισσότερα χιλιόμετρα. Ανάλο-
        λέξει ανάμεσα σε 3 mode λειτουργίας, τα οποία αλ- γα το οδηγικό mode που έχετε επιλεγμένο αλλά-
        λάζουν κι εν κινήσει, με το καθένα από αυτά να προ- ζουν και τα χαρακτηριστικά του κινητήρα.  Έτσι στο
        σφέρει τα δικά του πλεονεκτήματα. Στο Economy  Sport που σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε ακό-

        mode, πρωταρχικό ρόλο παίζει η αυτονομία γι αυ- μα και σε διαδρομές που περιλαμβάνον περιαστι-
        τό και η απόδοση περιορίζεται, στο City mode η τε- κές λεωφόρους, θα έχετε μια τελική κοντά στα 85
        λική δεν θα ξεπεράσει τα 75 χ.α.ω προσφέροντας  χλμ./ώρα, με την αυτονομία να αγγίζει τα 55 χλμ,
        την απόλυτη ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και εμ- νούμερο που είναι αρκετό για να καλύψει άνετα μια
        βέλειας, ενώ στο Sport mode o ηλεκτροκινητήρας  τυπική διαδρομή από σπίτι στη δουλειά και πίσω.
        «απελευθερώνεται»,    επιτρέποντας  στον  αναβάτη  Μάλιστα την συγκεκριμένη εμβέλεια την «πιάνει»
        να αξιοποιήσει όλη τη δύναμη του και να πιάσει μια  σε διαδρομές με το γκάζι συνεχώς ανοιχτό, όταν
        τελική που ξεπερνάει τα 85 χλμ./ώρα.Ο εν δυνά-

        μει ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο πακέ-
        των μπαταριών 72V, το standard που ζυγίζει 15 κι-
        λά και το Plus που είναι μόλις 3 κιλά πιο βαρύ, αλλά
        προσφέρει αρκετά οφέλη, όπως αυτονομία που αγ-
        γίζει τα 90 χλμ στο Economy. Όσο για τη φόρτιση
        τους, αυτή διαρκεί 4 ώρες και επειδή είναι αποσπώ-
        μενες ο αναβάτης μπορεί να τις γεμίσει ακόμα και
        στο γραφείο ή στο σπίτι του χάρη στην ειδική βάση
        φόρτισης. Στο τομέα των φρένων εφοδιάζεται με δί-
        σκους 220 χιλιοστών, τόσο μπροστά, όσο και πίσω,      Ο χώρος κάτω από τη σέλα αγγίζει τα 50 λίτρα
                                                              και μπορεί να χωρέσει από κράνος jet έως και τα
        οι οποίοι συνδυάζονται  με σύστημα συνδυασμένης  ψώνια του super market.

                                               85   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90